Nopea starttilähtö,painonseuranta

Anonyymi-ap

Anoreetikot on siinä asiassa oikeassa että paino laskee nopeasti kun ei syö paljon mitään.
Tätä tapaa kannattaa käyttää muutaman päivän vain silloin kun huomaa että on lihonut nopeasti ja syödä jatkossa paljon proteenia sisältäviä elintarvikkeita.

Muutamista oikein vähäkalorisista päivistä ei varmasti ole mitään haittaa,varsinkaan silloin kun on syönyt paljon ja lihonut.
Painon ja rasvaprosentin vyötärönympäryksen mittaukset pitää tehdä vähintään kerran kuukaudessa ja aina silloin kun on syönyt noin viikon liikaa.

5

270

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä uskon itsekin, että sinusta "anoreetikot" on oikeassa, onhan itselläsikin syömishäiriö.

• Anonyymi

Minulle 1500-2300 kaloria on vähän syöty.Normaalisti syön vähintään 2600- 3500 kaloria päivässä.😦
        Välillä nykyäänkin jää päälle 3500-4000 kaloria ja silloin lihon🫤kun en harrasta liikuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle 1500-2300 kaloria on vähän syöty.Normaalisti syön vähintään 2600- 3500 kaloria päivässä.😦
        Välillä nykyäänkin jää päälle 3500-4000 kaloria ja silloin lihon🫤kun en harrasta liikuntaa.

Minusta sinun kannattaisi kalorien kyttäämisen sijaan mennä viimein sinne syömishäiriöön perehtyneen asiantuntijan juttusille. Ja lääkäriin mittauttamaan ne tärkeimmät arvot. Jos siis terveys merkitsisi sinulle jotain. Mutta olen vuosien kirjoittamisen perusteella päätellyt ettei terveys ole sulle keskiössä, vaan että olisi mahdollisimman laiha. (Meidän) ikääntyvien kohdalla tärkeintä vaan olisi lihaskunnon säilyttäminen, ei laihuus. Lihakset pitää luustoa pystyssä ja nivelvaivat kulumisineen tulee vääjäämättä, mikäli ehtii elää vanhemmaksikin. Mulla ei ole varmaan yhtään ikäistäni kaveria, jolle ei ole jo tehty jotain nivelleikkausta.

Mutta jos sinä saat ainoan elämänsisällön kalorien laskemisesta ja että laihdutat siksi, että saat taas ylensyödä ja ahmia yöt, niin saahan sitä laskea, jos ei tärkeämpääkään tekemistä ole. Oma on kroppasi.

Miten sinulla juoksumatolla kävely on lähtenyt käyntiin, luin että meinaat tilata semmosen? Itse ostin kuntopyörän ja veivaan sitä vähintään puoli tuntia päivässä. Jos katson telkkaria niin saattaa tuntikin mennä hyvin. Otan pari hiittiä, ja nosta sykkeen maksimiin, jos ei ohjelma vie huomiota liikaa. Hyvää taukoliikuntaa myös etätyöpäivinä.

T kn

• Anonyymi

Miksi pitää syödä noin viikko liikaa?

• Anonyymi

Taasko olet ahminut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1288
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. 32
      645
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      578
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43