kemijärvi??

Anonyymi-ap

missä kanttii kemi järvellä käydä kun siellä käy
kun päiväseltään siellä käivis sieltä jatkasin matkaa sodankylään jossa majotun 9.9.2024--15.9.2024 (eli tuollon 9.9 vois kädä kemijärvellä)

26

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      käy vaikka kirpputoreilla ja syömässä myös voit käydä ruokakaupasta ostaan jotain matkaan jos on kylmä laukku sulla johon laittaa ne

      • Anonyymi

        Pitääkö todella ostaa ruokaa kylmälaukkuun siirtyessä Kempasta pyssykylään? Ei se matka niin pitkä ole että oikein kylmälaukkuun ostoksia pitäis ostaa
        Meinaaks ettei Sodankylässä ruokakauppaa ole. Taitaa Kemijärvellä elämä pyöriä ruuan ympärillä ja hullu pyörii puuron ympärillä.


    • Anonyymi

      Patovaarassa ehdottomasti. Näet uuden biotehtaan ensiaskeleet. Sitten kannattaa kysellä kyliltä kuulua joulupuuroa. Siinäpä ne

    • Anonyymi

      Esim.

      - metsätyyppejä esittelevä tiede-luontopolku Honkakankaan takana, hieman kulumaa pitkospuissa, mutta upea elämys, Honkalammessa voi uidakin halutessaan
      - legendaarinen Mainari Pub, jossa on ollut myös hoitoja
      - Kulttuurikeskuksen taidenäyttelyt
      - Museo kokonaisuus
      - patsaat ja muistomerkit, kuten uiton merkki lähellä Lohelan lomakeskusta
      - Joutsijärven kylätalo
      - Suomutunturi koko Lapin helmi ja Tonkopuron asutusalue, tosi kaunis kylä
      - itsenäisyys veteraani puisto Taiteilijaniemessä
      - kaupunginvaltuuston kokoukset ilmaista teatteria, kun ne koko ajan v*uilee toisilleen

      • Anonyymi

        Milläs tää turisti menee Mainariin kun se on keskellä korpea 50 km päässä keskustasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs tää turisti menee Mainariin kun se on keskellä korpea 50 km päässä keskustasta.

        Autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla.

        Mikä auto turistilla on tullessaan junalla kempankylään?

        Paljonko taksi maksaa sinne mainariin ja saako taksin sieltä pystymetsästä paluumatkalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto turistilla on tullessaan junalla kempankylään?

        Paljonko taksi maksaa sinne mainariin ja saako taksin sieltä pystymetsästä paluumatkalle?

        Autojunalla jos tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojunalla jos tulee.

        Ei se autojuna minulle autoksi muutu. Paljonko taksi keskustasta mainariin maksaa?


    • Anonyymi

      Maista paikallista neitsytpiirakkaa ja ihmettele loppuelämä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Veikon Kone lo­pet­taa - sadalta menee työ­paik­ka
        Kodinkoneketju Veikon Kone lopettaa toimintansa.Yhtiön verkkokauppa ja yksitoista myymälää eri paikkakunnilla suljetaan.
        Kodinkoneketjun toiminta on ollut jo pitkään kannattamatonta, ja sille on yritetty vuoden ajan löytää uutta omistajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikon Kone lo­pet­taa - sadalta menee työ­paik­ka
        Kodinkoneketju Veikon Kone lopettaa toimintansa.Yhtiön verkkokauppa ja yksitoista myymälää eri paikkakunnilla suljetaan.
        Kodinkoneketjun toiminta on ollut jo pitkään kannattamatonta, ja sille on yritetty vuoden ajan löytää uutta omistajaa.

        tiesitkä että veikon koneella tällä hetkellä on lähes 60 liikettä enkä löydä mistään tietoa että koko ketju lopettas


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kemijärvellä ennen oli Kello-Topin runoillat ja muuta toimintaa kulttuurin saralla ja Nurmikumpu jakoi lehteä ja piti omaa showta S-kaupalla ja myös Ahti-laiva meni.

      • Anonyymi

        Mulla kiinnostai vietä kukkasia
        Kaarlo Suuren haudalle.
        Mutta en löydä sitä.
        Onko hän ylösnoussut??


      • Anonyymi

        Suosittelet siis päiväristeilyä Ahti-laivalla. Paljonko maksaa tiketti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelet siis päiväristeilyä Ahti-laivalla. Paljonko maksaa tiketti?

        Ei voi risteillä, kun se laiva myytiin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi risteillä, kun se laiva myytiin muualle.

        Tuleeko se uusi laiva, mistä oli puhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se uusi laiva, mistä oli puhe?

        Titanik 2 tulee.


    • Anonyymi

      Kemijärvellä juuaan viinaa, nuollaa piIIuu ja piereskellään.

      • Anonyymi

        Ja sen jälkeen ostetaan laiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen jälkeen ostetaan laiva

        Kemijärvellä on myös kuuluisa nähtävyys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvellä on myös kuuluisa nähtävyys!

        Nähtävyys on muuttanut Korsoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävyys on muuttanut Korsoon.

        Siitä Anti-rukasta ei kannattais puhua. Jos tietäisitte, miksi hän lähti ette pilkkaisi raukkaa. Vaikka olis kuinka olevinaan naistenmies, niin ei pitäis toisen vaimon luona käydä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä Anti-rukasta ei kannattais puhua. Jos tietäisitte, miksi hän lähti ette pilkkaisi raukkaa. Vaikka olis kuinka olevinaan naistenmies, niin ei pitäis toisen vaimon luona käydä.

        niin juppo pultsari nyt onko jo Korso sillan alla se joi klunk klunk vain oho meni taas pullo sorbusta vinettoa jois jos sais mutta ei saa Alkosta enää, onko Korsossa alko ei toisen vaimoa sivistynyt tosi mies koske mies menee sisälle Lidl kauppa reisulta Vaimo on sisällä kylähullu sekopää nimi-merkin kanssa pikkusen suuttu isäntä! Raukka ei kohtaa tekojansa yöllä P-paikalta lähtee

        jos entiset kaverit juo vaikk 3 vikoa putkeen juo heti saa ryypyn poikki tosi mies mutta juopot ei! a vähäns uuttu naapuri ko idiooti toisen vaimo JA tytärt äyriti


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      59
      3103
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1103
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      99
      922
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      913
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      791
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe