alastomuuden normalisointi tarpeen?

Anonyymi-ap

tv seksuaaliterapautin hyväksymä ja johtama deitti ohjelma missä
pelkästään alapää ratkaisee

sehän on muuten aina "yllätys" perinteisessä deitissä

eli onko menty väärin? Eli pää kuvan sijaan alapää kuva pakollinen ja siten
että näkyy kuitenkin myös kasvot?

Tämähän on välttämätön tieto kuitenkin ??

70

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vois aina valokuvaamossa ne alapää kuvat otta kaikki, sitten deittaamaan

• Anonyymi

Paljon mielenkiintoisempia ohjelma formaatteja olisivat : Naked Attraction Saudi-Arabia tai Alastomat Ensitreffit Iran, myös Alastomat Selviytyjät Pohjois-Korea, Temptation Island Afganistan , Somalian kauneimmat kesämajat sekä Loma-asuntoa etsimässä -Vatikaani vetäisivät ihan toisella tapaa katsojalukuja.

• Anonyymi

Muumilaakson tarinat on parhain ohjelma 🥰

• Anonyymi

Nämä mukamas seksuaaliterapeutit näitä turhan ja tyhjänpäiväisiä neuvojaan jakelee,koska ovat seksin orjia itse henkoht. Näitä ' terapeutteja' on moneen lähtöön. Mitään terapeuttista ei ole siinä,että menee tv ohjelmaan esittelemään sukupuolielimiään. Nämä seksuaaliterapeutit takoo rahaa,tällaisilla formaateilla,missä seksiriippuvaisia,kuin muuten elämässä eksyneitä käytetään hyväksi. Tällaiset seksuaali terapeutit on rahan ahneita hyväksikäyttäjiä,jotka nykäisee sieltä mistä lähtee. Kuin myös rahasta seksä tarjoavat,sillä rahastavat. Samaa sakkia.🤷‍♀️

• Anonyymi

Luuletteko tai luuletteletteko tosissanne ,että yksikään ihmissielu tarjoisi alapäätään,kokeakseen siten rakkautta? Sellainen toiminta ei tiedä rakkaudesta mitään. Sellainen toiminta on toisen itsekästä hyväksikäyttöä. Minä minää. Sellainen toiminta ei tuo,eikä luo,kenellekkään sen vaniksi alistuvalle yhtään mitään. Takapirun terapeutin massia se kasvattaa.🤷‍♀️

• Anonyymi

Olet niiiiiiiiiiiiin oikeassa.
        Kannattaa ajatella vain omilla aivoillaan ja luottaa tunteeseen

• Anonyymi

Mikä sua siinä vituttaa jos toinen on rahanahne vaiko se ettet itse keksiny rahastaa olemattomalla terapia osaamisella aiheesta josta itsellä ei ole mitään tietoa

• Anonyymi

Eiköhän se viiraa niillä osallistujillakin jostain päästä kun menee tuohon ohjelmaan näytille 😂
      Ja formaatin vetäjän ei kyllä tarvitse olla mikään seksuaaliterapeutti. Kuka vaan nakupellejen jututtaja voisi vetää saman setin töllössä.

• Anonyymi

Seksuaali terapeutti,seksiriippuvainen minäminä,mukamas hyväntekijänä. Neuvomassa omista itsekkäistä himojojensa lähtökohdista,manipuloimassa. Ehei. Ei mene läpi. Rahan ahneet ,sielutiedottomat, ne täällä seksillä rahastaa. Ja siihen verkkoon menee monia pilvinpimein. Tietävät toki sen ja vetelee siksi seksin nälkäisiä marionettinukkeina,aivottomina alapään kuuntelioina sata lasissa. Ja te pässeinä annatte sen kaiken tapahtua.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaali terapeutti,seksiriippuvainen minäminä,mukamas hyväntekijänä. Neuvomassa omista itsekkäistä himojojensa lähtökohdista,manipuloimassa. Ehei. Ei mene läpi. Rahan ahneet ,sielutiedottomat, ne täällä seksillä rahastaa. Ja siihen verkkoon menee monia pilvinpimein. Tietävät toki sen ja vetelee siksi seksin nälkäisiä marionettinukkeina,aivottomina alapään kuuntelioina sata lasissa. Ja te pässeinä annatte sen kaiken tapahtua.🤷‍♀️

Pitäisikö välillä vetää happea?

• Anonyymi

Milloin teistä on sanomaan että hei,tähän lankaan en enää mene. Osaatte erottaa seksin rakkaudesta,ette ratsasta sillä tai hamua sitä. Ymmärrätte mitä on oikea rakkaus. Se ei ole mitään edellämainituista. Se on oivallus.🤷‍♀️

• Anonyymi

En ole kyseisestä ohjelmaa itse katsonut. Riitti kun lähes 70 äitini sitä minulle kauhisteli. "Siinä ne oli ne miehet vehkeet roikku ja kateltiin pallien muotoa jne. Mihin tämä maailma on menossa. " 😂 Ehkä vaivaannuttavin keskustelu pitkään aikaan. 😂

• Anonyymi

Sanos muuta. Täysin sekopäistä shaissea👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta. Täysin sekopäistä shaissea👎🤷‍♀️

Ei sitä telvesiossa olisi jos ei kyseisenlaiselle ohjelmalle olisi katsojia eli kyllä sitä moni katselee useimmiten ne katsoja luvut yhdelle ohjelmalle voi kertoa kahdella useimman ruudun takana niitä on vähintäänkin se kaksi katsomassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä telvesiossa olisi jos ei kyseisenlaiselle ohjelmalle olisi katsojia eli kyllä sitä moni katselee useimmiten ne katsoja luvut yhdelle ohjelmalle voi kertoa kahdella useimman ruudun takana niitä on vähintäänkin se kaksi katsomassa

Katsokoot. Mua ei kiinnosta tuntemattomien vehkeet ja pelit. Eikä kuunnella niiden arvosteluja. Jotenkin pervoa koko touhu.

• Anonyymi

Moni kakku päältä kaunis:)

Mjoo, eipä koskaan ole tullut edes mietittyä miten naisen sukupuolielimen ulkonäkö liittyisi millään tavalla seksuaaliseen nautintoon. Ei kai siitä värkistä ole tarkoitus alun perinkään ollut tarkoitus tehdä mikään kauneuden perikuva?

AV

• Anonyymi

Saisiko tässä telluksella olla nainen ilman että minut seksualisoidaan ja lyödään pakettiin. Saisinko itse päättää,teidän puolestanne,olettamuksistanne,toiveistanne,mitä itse olen? Miksi vTussa täytyy edes kysyä,että saisinko.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko tässä telluksella olla nainen ilman että minut seksualisoidaan ja lyödään pakettiin. Saisinko itse päättää,teidän puolestanne,olettamuksistanne,toiveistanne,mitä itse olen? Miksi vTussa täytyy edes kysyä,että saisinko.🤷‍♀️

Saisinko olla kaikkien itsekkäiden ja rahastajien ulkopuolella. Saisinko? Kiitos!🤷‍♀️

• Anonyymi

Sen sijaan miehen sukupuolielimen koko korreloi ilmeisen positiivisesti naisen seksuaaliseen nautintoon, joten on aloituksessa pointtinsa.

• Anonyymi

Saisinko olla ikäiseni,näköiseni,ilman että sillä lyödään ja lytätään. Saisinko? Olisiko se liikaa vaadittu? Olisiko se mielestänne Itsekästä? Omahyväistä? Minäminää? 🤷‍♀️

• Anonyymi

Minun mielestä toki saat olla sellainen nainen mitä haluat.
        Ei siitä mitään negatiivista ainakaan minulle tulisi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä toki saat olla sellainen nainen mitä haluat.
        Ei siitä mitään negatiivista ainakaan minulle tulisi.

AV

No hienoa. Kiitos. Ja miksi tästäkään edes pitäisi kiitellä?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hienoa. Kiitos. Ja miksi tästäkään edes pitäisi kiitellä?🤷‍♀️

En tiedä, tai ehkä pidät miehiä tyhminä:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, tai ehkä pidät miehiä tyhminä:)

AV

Kyllä ne ihmissuhdeasioissa on ihan tyhmiä. Ei ymmärrä muutakuin omia tarpeitaan. Omille tarpeille perustetaan kaikki. Se kivijalka on todella itsekäs. Siksi se ei kestä.tuuli toi tuuli vei. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne ihmissuhdeasioissa on ihan tyhmiä. Ei ymmärrä muutakuin omia tarpeitaan. Omille tarpeille perustetaan kaikki. Se kivijalka on todella itsekäs. Siksi se ei kestä.tuuli toi tuuli vei. 🤷‍♀️

Senjälkeen yhyy ja lyttääminen ja maalittaminen. On terve elämä. Ihan kateeksi käy🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senjälkeen yhyy ja lyttääminen ja maalittaminen. On terve elämä. Ihan kateeksi käy🤷‍♀️

No, minulle on käynyt ihan päinvastoin.
        Mustasukkaisen naisen kanssa ei auta vaikka olisi uskollinen, elämästä tulee yhtä helvettiä.
        Tuli aika jolloin hyppäsin pois "junasta", eikä se helvetti loppunut heti vaikka yritti unohtaa kaiken kokemansa.

Viestit, syyllistävät ja loukkaavat. Vastasin aina ystävällisesti kertoen miten ihana hän oli, vaikka hän haukkui minua. Viestejä oli satoja, yritin vain kertoa miten ihana hän on, mutta ei sopinut yhteen oman ajatusmaailman kanssa jossa luottamus on numero yksi.

Meni varmaan viisi vuotta kunnes toivuin tuollaisesta suhteesta. On ollut tavallaan narkomaani ihmiseen joka on vähän sairas. Etäisyys auttoi, ja onneksi sitä oli 8000 km.
        Unettomia öitä, musiikkia ja kyyneleitä. Joten ei se miehen kohtalo ole aina niin helppo mitä palstalla kuvaillaan.

Sekavat vuodet ja sitten sattui ihminen eteen joka pysäytti, sanomalla ettei minusta tykkää ollenkaan. Rakastuin heti.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, minulle on käynyt ihan päinvastoin.
        Mustasukkaisen naisen kanssa ei auta vaikka olisi uskollinen, elämästä tulee yhtä helvettiä.
        Tuli aika jolloin hyppäsin pois "junasta", eikä se helvetti loppunut heti vaikka yritti unohtaa kaiken kokemansa.

Viestit, syyllistävät ja loukkaavat. Vastasin aina ystävällisesti kertoen miten ihana hän oli, vaikka hän haukkui minua. Viestejä oli satoja, yritin vain kertoa miten ihana hän on, mutta ei sopinut yhteen oman ajatusmaailman kanssa jossa luottamus on numero yksi.

Meni varmaan viisi vuotta kunnes toivuin tuollaisesta suhteesta. On ollut tavallaan narkomaani ihmiseen joka on vähän sairas. Etäisyys auttoi, ja onneksi sitä oli 8000 km.
        Unettomia öitä, musiikkia ja kyyneleitä. Joten ei se miehen kohtalo ole aina niin helppo mitä palstalla kuvaillaan.

Sekavat vuodet ja sitten sattui ihminen eteen joka pysäytti, sanomalla ettei minusta tykkää ollenkaan. Rakastuin heti.

AV

Edellinen suhde ja jälkimainingit tarvitsivat naista joka ei ollut miesriippuvainen, vaan itsenäinen nainen. Wau, ja sitä hän vieläkin on, ja olen tyytyväinen valintaani.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellinen suhde ja jälkimainingit tarvitsivat naista joka ei ollut miesriippuvainen, vaan itsenäinen nainen. Wau, ja sitä hän vieläkin on, ja olen tyytyväinen valintaani.

AV

No onnea sinulle! Muttamutta.. muttamutta. Jatka tätä muttaaaaa mielessäsi...🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onnea sinulle! Muttamutta.. muttamutta. Jatka tätä muttaaaaa mielessäsi...🤷‍♀️

Ei tässä iässä ole enää mitään "muttia", elämä on jo koettu kaikilla osa-alueilla mitä se voi tarjota.
        Loppu on todennäköisesti helppoa "laskettelua" tapahtuipa mitä hyvänsä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä iässä ole enää mitään "muttia", elämä on jo koettu kaikilla osa-alueilla mitä se voi tarjota.
        Loppu on todennäköisesti helppoa "laskettelua" tapahtuipa mitä hyvänsä.

AV

No hienoa! Sitten sinulla on varmaan parempaakin tekemistä kun parisuhteessa sinkkupalstalla viipeltää🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hienoa! Sitten sinulla on varmaan parempaakin tekemistä kun parisuhteessa sinkkupalstalla viipeltää🙄🤷‍♀️

Mjaa, olenko siis huonompi mitä sinä. Miksi niin olisi. Onko sukupuolikysymys?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, olenko siis huonompi mitä sinä. Miksi niin olisi. Onko sukupuolikysymys?

AV

Ei vaan parisuhdekysymys. Haloo, olet suhteessa ,minä en ,enkä sellaista edes hae. Mitä täällä teet? Mikset ole kumpaanisi kainalossa?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan parisuhdekysymys. Haloo, olet suhteessa ,minä en ,enkä sellaista edes hae. Mitä täällä teet? Mikset ole kumpaanisi kainalossa?🤷‍♀️

En minä ole suhteessa, olen eronnut virallisesti jo neljä vuotta sitten.
        Olen kyllä lapseni elämässä mukana, myös entisen puolison elämässä mukana hyvin tiiviisti, päivittäin.
        Tuo ei tarkoita sitä että on vielä suhteessa joka veisi koko päivän kaikki tunnit.
        Olen läsnä vain kun minua tarvitaan, niin fyysisesti kuin myös taloudellisesti.

Yllätys monelle voi olla se miten vähän oikeasti sitä laatuaikaa ihmiset tarvitsevatkaan, ollakseen onnellisia?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole suhteessa, olen eronnut virallisesti jo neljä vuotta sitten.
        Olen kyllä lapseni elämässä mukana, myös entisen puolison elämässä mukana hyvin tiiviisti, päivittäin.
        Tuo ei tarkoita sitä että on vielä suhteessa joka veisi koko päivän kaikki tunnit.
        Olen läsnä vain kun minua tarvitaan, niin fyysisesti kuin myös taloudellisesti.

Yllätys monelle voi olla se miten vähän oikeasti sitä laatuaikaa ihmiset tarvitsevatkaan, ollakseen onnellisia?

AV

Kai se on siitä kii,mitä laatuaika kenellekkin merkitsee. Toiselle se voi ollea tukku rahaa, se ei lie montaa sekunttia vie.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se on siitä kii,mitä laatuaika kenellekkin merkitsee. Toiselle se voi ollea tukku rahaa, se ei lie montaa sekunttia vie.🤷‍♀️

Mjaa, itselleni se merkitsee paljon muuta. Esimerkiksi kolme viikkoa kesälomaa ilman äitiä koska hän on töissä. Oli muuten todella mukava kesäloma, mihin me tarvitais äitiä? :)
        No joo, äiti on kuitenkin se generaattori, tärkein kaikista.

AV

• Anonyymi

jokainen on salaa raiskaaja ei vsn kerrota jos on pikkuinen yttöpopasi...

• Anonyymi

juu tämä opoliisien pedoiilisuos olisi suutä normalisoida

• Anonyymi

miksi kaikk8i pokpiisimehet ovt pedsofiilejaa se pitää toisin todistaa...

• Anonyymi

No jos puhuttaisiin alastomuuden anseksualisoitumisen puolesta, niin siinä ois järkeä...

Mutta sitä tuskin vuosisatoihin tapahtuu, kun se on myös rahastuskeino ja tienaamismahdollisuus.

• Anonyymi

Eikö siinä ohjelmassa haeta juuri seksikumppania ensisijaisesti. Jotakin toista ihmistä, joka etenee seksiin yhtälailla estoitta. Ehkä heitä ei kiinnosta mitkään muut kriteerit. Eikös juuri niistä ole täällä paljon puhuttu ja paljon kauniita vartaloita tälläkin palstalla katseltu.

• Anonyymi

Eli täysin sielutiedotonta ulkokultaista itsekästä minäminää. Tätä tuutista syötetään itsekkäästi ajattelematta mitä vahinkoa sillä nuorille ( lue jäklikasvulle,lapsillemme )aiheutetaan? Nämä onnettomat lapsoset vetää jo alaikäisinä huumeita kun ovat vanhempiensa ja yhteiskunnan heitteille jättämiä. Hävetkää. Häpeä suomen hallitus ja petteri orpo. Sitä saa mitä tilaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli täysin sielutiedotonta ulkokultaista itsekästä minäminää. Tätä tuutista syötetään itsekkäästi ajattelematta mitä vahinkoa sillä nuorille ( lue jäklikasvulle,lapsillemme )aiheutetaan? Nämä onnettomat lapsoset vetää jo alaikäisinä huumeita kun ovat vanhempiensa ja yhteiskunnan heitteille jättämiä. Hävetkää. Häpeä suomen hallitus ja petteri orpo. Sitä saa mitä tilaa.🤷‍♀️

Enään lapsi ei saa olla lapsi. Liian aikaisin istutetaan aikuisten ällöttäviin some seksi saappaisiin ja jälki on sen mukaista. Taas,sitä saa mitä tilaa. Aikuiset,vanhemmat,menkää itseenne. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Jotenkin kaikki ihmisessä pitää esineellistää. Ihan kuin ihmisessä ei olisi mitään muuta kuin pillu ja pallit. Semmoiseksi se on mennyt. Ja olet niin oikeassa, että muut kriteerit toisessa eivät taida kiinnostaa. Paljon palstallakin on aloitteita pelkästään elimistä. Mitä sekin kertoo? Onko aivot tipahtaneet jalkojen väliin vai eikö niitä ole ollutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enään lapsi ei saa olla lapsi. Liian aikaisin istutetaan aikuisten ällöttäviin some seksi saappaisiin ja jälki on sen mukaista. Taas,sitä saa mitä tilaa. Aikuiset,vanhemmat,menkää itseenne. 🤷‍♀️

En minä sitä ohjelmasta välitä. Sen verran näin, ettei enempää kiinnosta katsella. Onhan se tosi ankeaa ajatella, et tuo on enää nuorilla nykyelämässä erotiikasta jäljellä.

Eikä siihen ohjelmaan kaikki pääse, vaan ne muut tositvt sitten lopuille.

Kenen vika tuo sitten, niin en oikein osaa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä ohjelmasta välitä. Sen verran näin, ettei enempää kiinnosta katsella. Onhan se tosi ankeaa ajatella, et tuo on enää nuorilla nykyelämässä erotiikasta jäljellä.

Eikä siihen ohjelmaan kaikki pääse, vaan ne muut tositvt sitten lopuille.

Kenen vika tuo sitten, niin en oikein osaa sanoa.

Ai ei kaikki pääse? Eli saa lottovoittoa osallistua moiseen sontaan? Kuules kaikki ei osallistuisi miljoonasta markastakaan. Niin erilaiset arvot meillä ihmisolennoilla täällä on.🤷‍♀️

• Anonyymi

No se se tuntuu nykyparisuhteissa se tärkein asia olevan vai

• Anonyymi

Kyseinen terapeutti oli kuvauttanut itseään puolialastomana pääkaupunkiseudun viralliseen pillukuvalehteen. Hesari on kunnostautunut pillukuvien julkaisulla ja tänä kesänä aihe on julkaistu jo useampaankin kertaan tissikuvien ohessa
        . Kulikuvia taas ei ole kertaakaan julkaistu, ilmeisesti homomiehet taas jääneet vailla kesän kohokohtaa ; Hesarin kullikavalkadia.
        Pilluja sen sijaan meille ollaan jatkuvasti tarjoamassa , tule mieleen 80- luvun pillulehdet Jallu ja Kalle jossa anteliaat ja omista pilluistaan kiihoittuvat naiset levittivät jalkojaan suurelle yleisölle.
        Samaa pillunlijaa jatkaa Vuokko siteiden puolukka- päivät- mainos. Bussipysäkeille on ilmestynyt näppyläinen, paljas naisen alapää , jota häpyhuulet juuri ja juuri peittää valkoinen Vuokko- side, Kyllä tuli saatanan voimaantunut olo sitä siivottoman näköistä alapäätä katsoessa. Ihohuokoset näkyivät ja alapääkarvatupit ja todellakin häpyhuulet olivat melkein näkösällä. Monen äijän spermat varmaan lentää siinä iltamyöhän bussia odotellessa, lasipinnat täynnä haisevaa mönjää aamulla äijien ruikkiessa lasin pintaan mönjänsä

Varsinainen älynväläys taas markkinataholta, olisiko kiimainen mies tai pillusta kiihoittuvat naiset olleet suunnittelemassa omaa projektia; naisen vulva ja kuukautiset ovat maailman luonnollisin ja ihanin asia. Puuttui vain verta valuvat häpyhuulet siinä levällään ollen.

J** lauta mitä naisen esineellistämistä, huonoa makua, tahdittomuutta ja naisen intimiteetin loukkaamista sekin mainos osoitti.
        Jos miehestä julkaistaisiin Tena side mainos jossa mies pitää valkoista Tena suojaa kullinsa virtsaputken suun edessä, kaiken muun näkyessä siten ettei jää arvailujen varaan kullin koko niin voisi tulla miehiltä sanomista.
        Mutta miesten seksuaalisuus ja sukupuolielimet ovat kuin pyhää Graalin maljaa edustava. Koskematon , etäinen ja kunnioitettu, ainoastaan naisten sukupuolielintä voi julkisuudessa kutsua kodikkaasti vain pilluksi ja puhua pillun saamisesta, pillun haisemisesta ja muusta mukavasta. Pillu on kaikkien yhteinen iso , avara, pohjaton , ahne ja kaiken nielevä haiseva onkalo jonne mahtuu koko Jätkäsaaren kolme tornitaloakin. Ja joka suoltaa verta, sillinhajua ja muuta sontaa ympäri vuorokauden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen terapeutti oli kuvauttanut itseään puolialastomana pääkaupunkiseudun viralliseen pillukuvalehteen. Hesari on kunnostautunut pillukuvien julkaisulla ja tänä kesänä aihe on julkaistu jo useampaankin kertaan tissikuvien ohessa
        . Kulikuvia taas ei ole kertaakaan julkaistu, ilmeisesti homomiehet taas jääneet vailla kesän kohokohtaa ; Hesarin kullikavalkadia.
        Pilluja sen sijaan meille ollaan jatkuvasti tarjoamassa , tule mieleen 80- luvun pillulehdet Jallu ja Kalle jossa anteliaat ja omista pilluistaan kiihoittuvat naiset levittivät jalkojaan suurelle yleisölle.
        Samaa pillunlijaa jatkaa Vuokko siteiden puolukka- päivät- mainos. Bussipysäkeille on ilmestynyt näppyläinen, paljas naisen alapää , jota häpyhuulet juuri ja juuri peittää valkoinen Vuokko- side, Kyllä tuli saatanan voimaantunut olo sitä siivottoman näköistä alapäätä katsoessa. Ihohuokoset näkyivät ja alapääkarvatupit ja todellakin häpyhuulet olivat melkein näkösällä. Monen äijän spermat varmaan lentää siinä iltamyöhän bussia odotellessa, lasipinnat täynnä haisevaa mönjää aamulla äijien ruikkiessa lasin pintaan mönjänsä

Varsinainen älynväläys taas markkinataholta, olisiko kiimainen mies tai pillusta kiihoittuvat naiset olleet suunnittelemassa omaa projektia; naisen vulva ja kuukautiset ovat maailman luonnollisin ja ihanin asia. Puuttui vain verta valuvat häpyhuulet siinä levällään ollen.

J** lauta mitä naisen esineellistämistä, huonoa makua, tahdittomuutta ja naisen intimiteetin loukkaamista sekin mainos osoitti.
        Jos miehestä julkaistaisiin Tena side mainos jossa mies pitää valkoista Tena suojaa kullinsa virtsaputken suun edessä, kaiken muun näkyessä siten ettei jää arvailujen varaan kullin koko niin voisi tulla miehiltä sanomista.
        Mutta miesten seksuaalisuus ja sukupuolielimet ovat kuin pyhää Graalin maljaa edustava. Koskematon , etäinen ja kunnioitettu, ainoastaan naisten sukupuolielintä voi julkisuudessa kutsua kodikkaasti vain pilluksi ja puhua pillun saamisesta, pillun haisemisesta ja muusta mukavasta. Pillu on kaikkien yhteinen iso , avara, pohjaton , ahne ja kaiken nielevä haiseva onkalo jonne mahtuu koko Jätkäsaaren kolme tornitaloakin. Ja joka suoltaa verta, sillinhajua ja muuta sontaa ympäri vuorokauden.

Juurikin näin. Kun kullin ruikkijoilla voi rahastaa. Ja pllun tarjoojilla. Tässä on suunnaton rahasampo! Moraalista ja lapsist viis👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ei ole reilua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ei ole reilua!

Kamala mainos muuten. Näin tänään ensimmäisen kerran ja oli pakko vaihtaa pysäkkiä , ei siinä voinut edes seistä. Bussikuski vain hymyili autuaasti ohi ajaessaan. Tuo naisen alapään alastomuus ja näkyvyys jotenkin ilmeisesti tyydyttää muutoinkin miesten vallanhalun tarvetta naisiin nähden. Se seksin alistavuus ilmeisesti tyydyttää miehisiä tarpeita, koska sukupuolielimen paljastaminen on naaraalle alistumisen merkki ja mitä vahvempi on naisen asema miehiin nähden yhteiskunnassa sitä tärkeämmäksi muodostuu miehille se että naisen sukupuolielin näkyy julkisessa kuvassa, infrassa ja mediassa . Se luo harhakuvan miehille siitä että he ovat vielä kuninkaita täällä ja määräävät naisesta ja tämän elämästä. Seksi on aina edustanut miehistä vallankäyttöä naiseen. Mies ottaa naisen janainen antautuu miehelle, tätähän tämä on ollut vuosikymmeniä.
        Mainos todellakin on vastenmielinen, ruma, epäesteettinen, rivo, hävytön, tungetteleva, ihon alle pyrkivä ja intimiteettiä halveksiva.
        Kuin julkikusemista toisen omistaman talon tontille ja pihoille. Nimenomaan juuri tätä se edustaa.

• Anonyymi

Nuoret naisethan ovat tottuneet kuseksimaan julkisesti toisten omistamille kiinteistöille, porttikongeista virtaa virtsa isoina noroina ja löysät kököt sekoittuneena ties mihin. Sama miehet, pippelit esiin losottamaan , mutta naiset hyödyntävät härskiyttään ja mitään häpeämättömyyttään kuseksimalla ja valumalla raudalle haisevaa kuukautisvertansa julkisesti bussikatoksen mainostilassa.
        Tein muuten valituksen mainoksesta Vuokko siteiden markkinoijalle ja mikä tämä nyt on mainosten eettiselle neuvostolle joka käsittelee mainosten sopimattomuutta ja muuta sellasta.
        Käsittääkseni ketään ei voi pakottaa näkemään vastoin omaa tahtoa kenenkään näppyläistä alapäätä jossa pikkuruinen siteen kulma peittää häthätää isojen häpyhuulten välisen vaon ainoastaan, kaiken muun näkyessä täysin esteettä, tulehtuneet karvatupet, ylipainon aiheuttamat nivustaive makkarat jne. Siis epäesteettistä ja härskiä, mautonta mainosta. Vuokkositeet jää kauppaan, haiskoot siellä.

• Anonyymi

minun mielestänikin on aina hauskaa yuneta naisrn prhmrät säärt nukkeassakin..

• Anonyymi

niin paitjos joku Jennifer Lope< josta ne pidä

• Anonyymi

katsoin juueikin oota sisä 21.3 jaq ulko 17.2 lämmöt täällä nyt

muyya oikeasti en tinugub tyttöön iihastuakaan oikeasti kun... olen vva mies no enlole

• Anonyymi

¨niin jos kirjoitin väärin... siis eli kun jos on joku koneellinen ilmasroikin... niin jos on kuumaa niin boxer-hous tai pyjamakin pääkkä menee

• Anonyymi

polrasto åod'm åaökpm t'st' Baunin ladatta on kuin kukosäädin ja veen kwstänä pristää pnenäkarvakin elokuvaakin katsellakin..

• Anonyymi

yor5f'ylä ,pmyalp lrtyaa maomermlom å''st'' pakokokaasuja elipieree noin 12 keryaa ruptuttwlww lwinkkwijär varinkin kuin rakettimottorit.

• Anonyymi

mpmoom oydr laiåaoöosdomkpdlid maosem åej,eodem s''torem duöeoöu' kptta mnilialom ,ilavasto---

• Anonyymi

tuli mieleen nuo koneet Braun ja Philips vähän kilpailevia tuottweita karvojen poistossa, ..en tiedä mikä on joku Braun lady-shavr.

minulla on braunin niinladava miesten... 3-teäinen

• Anonyymi

-upporikas honey löytty altaasta kuollut mies jalat ristissä kuolleen ohessa.

• Anonyymi

On kyllä niin turhaa kuraa tuokin formaatti, ja juontajana pilipaliterapeutti, jonka nimeä ei Valviran ammattirekisteristä löydy.

• Anonyymi

Alastomuuden normalisointi.
      Eikö aikoinaan, kun suurperheet jne. saunoivat yhdessä, alastomuus ollut normaalia?
      Miksi mun pitäisi viihteen nimissä? katsoa outojen ihmisten pippeleitä tai pimperoita?
      Ohjelman kohderyhmä?
      Vilma

• Anonyymi

Siis jos kyse on Naked Attractionista niin voiko enää turhempaa ohjelmaa olla? En jaksa katsella kenenkään värkkejä. Ei todellakaan kiinnosta. Jotkut ovat niin alapää - keskeisiä että se mikä jalkojen välissä on, on maailman tärkein ja mielenkiintoisin asia.
        Jotenkin niin väsyttävää.
        Ihmettelen myös miten joku viitsii edes olla ohjelman juontajana. Itse en haluaisi katsella työkseni kenenkään rumia alapäitä ja jopa vartaloita. Vastenmielisen näköistä kurttuvärkkejä ja roikkuvia munia.

• "Eikö aikoinaan, kun suurperheet jne. saunoivat yhdessä, alastomuus ollut normaalia?"

Ei ollut epänormaalia, mutta perhesaunassa on täysin toisenlainen kehys kuin tuossa ohjelmassa, tai yleensäkin aivan missä tahansa, missä toisilleen tuntemattomat ovat läpeensä paljaina, mukaan lukien sekasaunat ja nakurannat.

• Anonyymi

jos ei ole rahaa vaatteisiin niin minkäs teet?

• Anonyymi

Kirpparilta saa ilmaiseksi vaatteita, köyhyys ei ole syy itsensäpaljastelulle.

• Anonyymi

aatamin asusss pakko kulkeaj os ei ole rahaa vaatteiasiin tain eeevan asussa, valtion pakotus...

• Ihmiset eivät enimmäkseen ole alasti toistensa seurassa, eivät edes parisuhteessa.

• Anonyymi

:D :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe