Tämäkin ihmisvihamielinen keksintö näkyy olevan jenkeistä kotoisin, vai onko tämä kokoomuslaisten ja muiden suomalaisten oikeistolaisten vientituote maailmalle vedättää ihmisiä työpaikkailmoituksilla töihin joita ei ole olemassakaan, sitten vielä naljailla perään että "menkää töihin" :/ Tehän olette ihan täysiä perkeleitä!!!
https://www.youtube.com/watch?v=-FAYkoAeTVU
Vale työpaikkailmoitukset
29
465
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen että minulle annettiin TE-toimistosta tällainen feikki osoite johonka hakea.
Oli jokin kodinelektroniikkaa korjaava firma josta en ollut koskaan kuullutkaa. Ja googlaamalla ei myöskään löytynyt mitään tietoa. Soitin numeroon ja siellä vastasi joku nainen joka ei kuullostanut kovinkaan tietoiselta siitä mitä firma tekee.
Mutta mielenkiintoista oli se että hän halusi heti tietää nimeni ja henkilötunnukseni. Tämän tietäminen tuntui olevan erittäin tärkeää hänelle. En sitten antanut koska kysymyksiini työn laadusta ja ajoista ei mielestäni vastattu kovinkaan tarkasti ja firman sijaintikin tuntui olevan aika häilyvä.
Uskonkin että tämä numero johti TE-keskuksen jollekin työntekijälle joka keräsi tietoja siitä että kuinka moni työnhakija aidosti ottaa yhteyttä näihin osoitettuihin työpaikkoihin.- Anonyymi
Melko varmasti feikki firma joka viritetty testausmielessä selvittämään ihmisten aktiivisuutta työnhaussa. Etenkin jos vastaaja ei tiedä mitään omasta firmasta, mutta ollaan sairaalloisen kinnostuneita soittajan henkilöllisyydestä. 🤔
- Anonyymi
TE-toimistoissa ei ole avoimia työpaikkoja. Ne ovat kaikki feikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko varmasti feikki firma joka viritetty testausmielessä selvittämään ihmisten aktiivisuutta työnhaussa. Etenkin jos vastaaja ei tiedä mitään omasta firmasta, mutta ollaan sairaalloisen kinnostuneita soittajan henkilöllisyydestä. 🤔
Voi se tietenkin olla myös oikea jonkun oman elämänsä sankarin pyörittämä konkurssikypsä yritys.
Tyypillistä suomalaisille työnantajille ja rekrytoijille on aina ollut tuo asennevamma että työnhakijalle osoitetaan heti kättelyssä mistä kuuluu ja kuka käskee. Työnhakija tentataan kuukautiskiertoa myöten jo heti puhelimessa tai työhaastattelussa että mitä tarjottavaa työnhakijalle on firmalle, mutta firmasta ei paljasteta mitään edes kysyttäessä.
Ei paljasteta mitä tarjottavaa firmalla on työntekijälle.
Usein ei paljasteta edes työnkuvaa, ei tuntimäärää, ei työn laatua palkasta nyt puhumattakaan.
Tuo on ihan tavanomaista suomalaisten paskiaistyönantajien käytöstä. 🤮
Vanha kliseehän on että mennessään Ruotsiin tai Norjaan töihin suomalaiset ensimmäisenä järkyttyivät siitä miten hyvin työntekijöitä kohdellaan. Eivät ole tottuneet kunnioittavan kohteluun. Täällä Suomessahan ei osata kommunikoida muutoin kuin vittuilemalla. Suomessa ei osata edes alkeellisimpia käytöstapoja, ja elämänmeno on kivikautisen autoritaarista ja paternalistista. - Anonyymi
Henkilötunnusta, oikeastiko? Pelkäisin identiteettivarkautta tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se tietenkin olla myös oikea jonkun oman elämänsä sankarin pyörittämä konkurssikypsä yritys.
Tyypillistä suomalaisille työnantajille ja rekrytoijille on aina ollut tuo asennevamma että työnhakijalle osoitetaan heti kättelyssä mistä kuuluu ja kuka käskee. Työnhakija tentataan kuukautiskiertoa myöten jo heti puhelimessa tai työhaastattelussa että mitä tarjottavaa työnhakijalle on firmalle, mutta firmasta ei paljasteta mitään edes kysyttäessä.
Ei paljasteta mitä tarjottavaa firmalla on työntekijälle.
Usein ei paljasteta edes työnkuvaa, ei tuntimäärää, ei työn laatua palkasta nyt puhumattakaan.
Tuo on ihan tavanomaista suomalaisten paskiaistyönantajien käytöstä. 🤮
Vanha kliseehän on että mennessään Ruotsiin tai Norjaan töihin suomalaiset ensimmäisenä järkyttyivät siitä miten hyvin työntekijöitä kohdellaan. Eivät ole tottuneet kunnioittavan kohteluun. Täällä Suomessahan ei osata kommunikoida muutoin kuin vittuilemalla. Suomessa ei osata edes alkeellisimpia käytöstapoja, ja elämänmeno on kivikautisen autoritaarista ja paternalistista.Välttämättä ei paljasteta edes firman nimeä ("haemme asiakasyrityksellemme") tai sijaintia (mielestäni aika oleellinen tieto). Pitäisi ottaa sika säkissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välttämättä ei paljasteta edes firman nimeä ("haemme asiakasyrityksellemme") tai sijaintia (mielestäni aika oleellinen tieto). Pitäisi ottaa sika säkissä.
Työttömiä työnhakijoita viedään sokkona pää pussissa ja kaikkeen on suostuttava pakkokeinojen edessä kun viimesijaisimmalla sosiaaliturvalla pelleillään.
- Anonyymi
Suomen perustuslaki takaa yksityisyyden kaikille ihmisille, tämä on hyvä muistaa.
- Anonyymi
Mitta Oy on esimerkki haamu työpaikasta, etsivät kesätyöntekijää, haastattelivat mutta sitten ilmoitetaan että kyseisestä työpaikkaa ei ole edes tarjolla.
- Anonyymi
Ohhoh. Mulla kävi sama. Hetun kysy ja sitten hävisi.
No, lienee jokaisen asia selvittää itse, että onko sellaista yritystä ylipäätään olemassa, johon lähettää hakemuksensa mukana merkittävää tietoa itsestään. Henkilötunnusta ei välttämättä kannata laittaa mukaan ihan mihin tahansa.
- Anonyymi
Itse itse itse. Omavastuu.
Tämä rytmimuna ei osaa muuta kuin viisastella. Emme keskustele nyt siitä miten työttömän työnhakijan tulee toimia. Keskustelemme valetyöpaikoista joiden olemassaolo ilmeisesti on rytmimunan mielestä luonnonilmiö jolle ei mitään voi eikä millään tavoin tarvitse ongelmaan puuttua, saati edes asiasta kyrpiintyä. Anonyymi kirjoitti:
Itse itse itse. Omavastuu.
Tämä rytmimuna ei osaa muuta kuin viisastella. Emme keskustele nyt siitä miten työttömän työnhakijan tulee toimia. Keskustelemme valetyöpaikoista joiden olemassaolo ilmeisesti on rytmimunan mielestä luonnonilmiö jolle ei mitään voi eikä millään tavoin tarvitse ongelmaan puuttua, saati edes asiasta kyrpiintyä.No, jos valetyöpaikkaa ei muutoin saa selville, varmaan tilipäivänä se viimeistään selviää.
- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
No, jos valetyöpaikkaa ei muutoin saa selville, varmaan tilipäivänä se viimeistään selviää.
Ei oo ihan penaali terävin kynä tää rytmimulkku. Ei osaa lukea, ei tiedä mistä puhutaan, mutta ohjetta ja neuvoo jakelee kuin suurikin älykkö.
- Anonyymi
Alkaako viimein silmät aueta mitä oikeisto puuhaa?
- Anonyymi
Tämä pelleily on jatkunut viimeiset 30- vuotta putkeen. Koko ajanko on oikeisto ollut puikoissa?
- Anonyymi
Ei kukaan ole niin tyhmä, että kirjoittaisi sotunsa mihinkään työhakemukseen tai antaisi sitä puhelimessa jollekin.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen päässyt ihan työhaastatteluun missä oli ilmeistä, ettei ollut edes tarkoitus ottaa töihin kunhan pääsi piruilemaan työttömälle. Onko sitten yrittäjien oma idea tarkistaa, että onko työnhakija tosissaan hakemassa työtä vai tehdäänkö yhteistyötä TE-keskuksen kanssa se ehkä joskus selviää. Nyt kuitenkin tarkistellaan tarkemmin, kun on työnhakuvelvollisuus.
- Anonyymi
Sama juttu. Haastattelussa ei ollut puhettakaan haetusta työstä vaan käytiin lähinnä tietoja läpi. Kun kysyin tehtävästä jota hain sain vain vältteleviä vastauksia ja koko haastattelu ei johtanut mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Haastattelussa ei ollut puhettakaan haetusta työstä vaan käytiin lähinnä tietoja läpi. Kun kysyin tehtävästä jota hain sain vain vältteleviä vastauksia ja koko haastattelu ei johtanut mihinkään.
Tuo on vanha kikka jolla henkilöstövuokrausfirmat kusettavat valetyöpaikkailmoituksen kautta työttömiä asiakkaikseen.
Kusetuksen tunnistaa heti siitä kun "rekry" tilanteessa työnhakijan kysymyksiin ei vastata, tietoja pantataan mutta itse työnhakija sitten läpivalaistaan suurennuslasilla. Työhaastattelu on kuin rikollisen ristikuulustelu jossa hakijalla ei ole sananvaltaa saati oikeutta edes tietää mihin on "hakemassa". Sua viedään kuin tahdotonta pässiä narussa ja mitään et saa tiedustella työpaikasta johon olet tarjoamassa työpanostasi, aikaasi, energiaasi ja henkilökohtaisia resurssejasi.
Sulle tehdään välittömästi selväksi mistä kuuluu ja kuka käskee. - Anonyymi
Pitkäaikaiatyöttömällehän työhaastattelutilanteet eivät ole muuta kuin nöyryytystilanteita.
Kaikki tietävät ettei kukaan palkkaa pitkäaikaistyötöntä vakavasti otettavaan työsuhteeseen. Työhaastettelu (joka pitäisi kirjoittaa lainausmerkeissä koska sitähän se ei koskaan oikeasti ole pitkäaikaistyöttömälle) on vain jälleen yksi tivaussessio jonka ainoa tarkoitus on työttömän nolaaminen ja nöyryyttäminen, ja varsinkin syyllistäminen ja sormella osoittelu kun olet paha laiska ideologisesti työtön vapaamatkustaja.
Pitkäaikaistyöttömän työhaastattelutilanteet ovat ristikuulustelutilanteita joissa rekrytoija toimii kuin valtakunnansyyttäjä miksi olet pitkäaikaistyötön, oletko vähän tyhmä ja laiska ideologisesti työtön kun et ole kyennyt, onnistunut, osannut väkisin työllistyä ja vain notkut passiivisesti sohvalla mun pyhillä verorahoilla.
Sellaiset asenteelliset kysymykset kuin: "Mitä sä OSAAT?" on yleensä tärkeimpiä kysymyksiä tarkoituksena alleviivata työttömän OSAAMATTOMUUTTA, - että hänen työhistorian puutteensa TULEE NÄKYVÄKSI- ja huonoa itsetuntoa kun ei se kuitenkaan OSAA mitään.
Työttömyys on tahallisesti ylläpidetty yhteiskunnallinen ongelma joka perustuu suomalaisen rahvaan kulttuurin olemattomaan itsetuntoon ja pakonomaiseen NÖYRYYTYSHALUUN. Normaaliksi itsensä määrittelevien olematon itsetunto kertakaikkiaan tarvitsee ne ö-luokan kanaalaiset joita voivat räkiä naamalle säännöllisin väliajoin jotta itse saavat tuntea itsensä normaaleiksi.
Normi on sairas, et sinä, työtön sosiaaliturvaorja.
Suomalainen sosiaalinen kulttuuri on läpimätä. Ja työttömyyden ja sosiaaliturvaorjaksi pakottamisen tahallinen ylläpito perustuu suomalaisen yhteiskunnan itsetunto- ongelmaan. Se itsetunto- ongelma on niin sanotulla normaalilla yhteiskunnalla. Noloa mutta totta.
- Anonyymi
Tämähän on ollut tiedossa jo pitkän aikaa.
Siitä huolimatta päättäjämme toljottavat avointen työpaikkojen lukumääriä ikään kuin uskoisivat että ne pitävät paikkansa ja huutavat työnantajien suulla työvoimapulaa jota ei ole olemassakaan.
Työmarkkinatori on spämmisivusto joka julkaisee yhden ja saman valeilmoituksen vielä tuplana ja triplana.
Pimeetä touhua.- Anonyymi
Ja siihen päälle vuokrafirmojen ilmoitukset, joilla hakevat työntekijöitä listoilleen (osa voi saada joskus tulevaisuudessa jotain töitä, mutta monet eivät). Eivät ne ole mitään avoimia työpaikkoja oikeasti, mutta sellaisiksi ne kai lasketaan? Tai ne missä haetaan franchising-yrittäjää. Paljonkohan avoimia työpaikkoja oikeasti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siihen päälle vuokrafirmojen ilmoitukset, joilla hakevat työntekijöitä listoilleen (osa voi saada joskus tulevaisuudessa jotain töitä, mutta monet eivät). Eivät ne ole mitään avoimia työpaikkoja oikeasti, mutta sellaisiksi ne kai lasketaan? Tai ne missä haetaan franchising-yrittäjää. Paljonkohan avoimia työpaikkoja oikeasti on?
Oikeat työpaikat jaetaan sukulaisille ja kavereille.
Tai sitten näille sirpalaamasille ja katariinapantiloille jollakin täysin käsittämättömällä perusteella.
Miten jumalauta tuollaiset sekopäät ovat voineet päästä rekryprosessista läpi? Kummankin kohdalla oli päivänselvää että käytös ja persoona on outo ja anti sosiaalinen. Ja näitä tämmöisiä luonnevammaisia on Suomen työelämä täys.
Joku suomalaisessa rekryprosessissa on perusteellisesti päin vittua että tuollaiset sekopäät päästetään työelämään.
Normaalit ja terveet jää rannalle.
Up side down world...
- Anonyymi
Ei voi kuin nauraa näille päivittäisille kitinölle ja valituksille mutta kai nämä toinen toistaan typerimmät avaukset sitten toimii jonkinlaisena terapiana niitä tehtailevalle surkimukselle. :D
- Anonyymi
Ja mitä terapiaa itse saat täällä notkumisesta? Ei parempaa tekemistä ku ei mielikuvitus riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä terapiaa itse saat täällä notkumisesta? Ei parempaa tekemistä ku ei mielikuvitus riitä?
Gotcha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen foorumi jossa voi esittää mielipiteitä, sellaisiakin mitkä eivät totuudessaan ole sinulle mieluisia
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisista 98% on rasisteja. He vihaavat suomalaisten kansanryhmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408