Inarin viisain mies

Anonyymi-ap

Kuka mahtaa olla Inarin kk::n viisain mies nyt kun piippu on edesmennyt.

10

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Na se vain on Mulkkujärven Oulla.

• Anonyymi

Se on holo.

• Anonyymi

En ole Inarissa enkä ole mies vaikka miesten kanssa tein töitä ja antovat luvan siivoota.

Olivat sen näkösiä, että hyvä kun SUOMESTA LÖYTYY EDES YKS TYÖTÖN joka VALITTAMATTA HEIDÄN JÄLJET SIIVOAA!
        En omista edes AUTOA joten minun ajojen takia ei tarvis edes teiden kunnossa pitoa tässä kunnassa hoitaa, mutta POSTINJAKAJAT ei pysty tekemään töitä jos DESTIA eli vanha TVL ei tekis töitä!

Siirtolan Raineri oli ihan lehti haastattelussa kertonut ” Minun piti oottaa, että AURA-AUTO kävi niin pääsin kotoa pois täällä Saariselällä…”
        Minun ja monenkin muunkin pitänyt ODOTTAA jos ei PERSETTÄ MYÖDEN lumessa haluttu kahlata!
        Minä olen kyllä tuonkin tehnyt, koska jäin tien reunassa pois ja lapio sekä kola oli jossain lumien alla talon seinää vasten. Vanhemmat ei olleet kotona ja minä elin sinkku-bile aikaa. Ei sentään LEVIKSET revenneet, mutta kyllä pääsin ja pääsin myös pois.
        En ole koskaan kyllä kysynyt häneltä joka kotia toi, että ” Jäitkö katsomaan, että pääseköhän tuo kotia vai joutuuko tuon vielä HANGESTA ONKIMAAN ylös!”

Lunta oli enemmän kuin persettä myöden… Soitin vanhemmille mökille ” Pihalle ei kannata yrittää, koska on tulla monta metriä.” Äiti sano ” Lapio sen verran, että auto saadaan edes pihaan.”
        Lapionti oli sama, ku lusikalla nostanu paikasta toiseen.
        Tuo on ainut kerta, kun päätin ” Nyt kuivat vaatteet reppuun ja pää täyteen viinaa ja lapiokoon vaan ihan ite!”
        Isä oli sanonut, kun olivat tulleet ” Oli se lapioinu, mutta ei sitä lapiointia huomannu !”
        Isäni oli kahlannut minun jälkiä pitkin sisälle soittamaan kauhakuormaajan niin saivat tien auki jota käytetään.

Maantaina töiden jälkeen ilmestyin kotia ja lumityöt oli tehty.

• Anonyymi

Hevva Laakeri oli frouvan kanssa kaupassa taas.
        Oli niin leviä, ettei mahdu edes NORMAALIN henkilöautoon.
        Kiusaamisvapaassa K-kaupassa kulkevat ja ihmiset katso pikkusen pitkään, mutta joku nuori mies sattu samaan aikaan tulevan kassalle niin sanoin : Voit mennä ennen minua, koska voin odottaa.
        Kiitti, mutta en voinut sanoa: Kiitos kuuluu sinulle, koska tulit niin kuin tilauksesta.
        En käänny ovelta pois vaikka yksin kuljenkin ja tuo mieshän käyttäytyy uhkaavasti minua kohtaan JULKISELLA PAIKALLA!
        Ruotsissa synteillä suomalaisilla on oikeesti vika päässä. Minun pikku-sisko on syntynyt myös Ruotsissa suomalaisena ja ei hänkään käy täysillä, koska he ei YMMÄRRÄ olevansa Ruotsin suomalaisia vaikka ovatkin Suomen kansalaisia. He ovat yhdenvertaisia pakolaisten kanssa, koska heidän synnyinmaa ei ole Suomi vaan Ruotsi.

• Anonyymi

Miinanpolkijan serkku.

• Anonyymi

Varma tieto. Se on ykä..

• Anonyymi

Onko oppi mennyt perille kolli.

• Anonyymi

Kaikki on .viisaita miehiä. Myös ykä yksinäinen.

• Anonyymi

Taavetti Nojopetäjä.

• Anonyymi

Voi sitä on taas kuluttua kerrakseen. Mä juon kiljuu ja uneen omankin. O jee.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18