Olisko täällä vinkki vitosia minulle Holoman vitun ämmälle, kun töihin lähen maanantai aamuna.
1. Pitääkö työpaikalla olla 15-30 minuuttia ennen, kuin työt alkaa niin ehtii juoda kahvit sekä lukea Lapin Kansan ja muut päivän lehdet niin voi asiakkaalle sanoa ” Terve ja samat uutiset siinä oli, kuin viime viikolla mutta toimittaja oli vaihtunut!”
2. Laitetaanko työvaatteet päälle ennen työaikaa vai vasta, kun työaika on loppunut?
3. Sitte kun työt on tehty niin vaihdetaanko työvaatteet omiin vaatteihin ennen vain jälkeen työajan?
4. Saako sitten vittuilla TYÖTTÖMILLE ja sanoa : Kyllä minulla on POSTINJAKAJANA niin hyvä palkka, että on vara elättää sinutkin kotia….
Täyttelin niitä työsuhteeseen liittyviä asiakirjoja niin saavat kirjata minut ILOISETEN SEKÄ AURINKOISTEN SOLIN POSTINJAKAJIIN!
Melkeen 4 vuotta sai rauhassa lorvia ennen, kun alkovat UHKAILEMAAN sillä että pistävät ennen aikaiselle eläkkeelle!
Rehellisesti sanoin, että : Inarin kunta ei tarjonnut edes TYÖLLISYYSVAROILLA töitä, mutta ennen aikaiselle eläkkeelle kyllä ovat valmiita pukkaamaan vaikka ei ole mitään perustetta!
Tulipahan käytyä tuokin työttömien tie läpi ja ainaki sain tietää mistä noita nuoria eläkeläisiä tähänkin kuntaan SIKIÄÄ!
Ajattelin kysästä
10
268
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyn sen takia täällä, koska EN KYLLÄ SUOSTU SYRJIMÄÄN vaikka rikolliseksi haukutaan täällä.
- Anonyymi
Jospa ne tyhjät kirjoittelut nyh loppuis kun on oikea työ
- Anonyymi
Tämä on asiallinen kirjoitus ja kaikki toiset voi käydä lukemassa täältä, että miten KUNNON ihmiset toimii, kun he menee OIKEISIIN TÖIHIN!
Saan sentään TYÖPUVUN jossa EI LUE SELÄSSÄ Inarin kunta/ Inarin kiinteistöhuolto.
- Anonyymi
Et sä oo tyhjiä kirjoitellut. Tosiasiaa vaan. Jatka samaan tyyliin.
- Anonyymi
Voin jatkaa kirjoittelu, kun menen OIKEISIIN töihin ja vielä OIKEALTA pääsen ajamaan Firman MERSUILLA!
Kaikki Ivalon Postin autot kuulemma vaihtuu MERSUIKSI joilla jaetaan Inarin kunnassa OIKEALTA PUOLELTA POSTIA!
Sain tietää vasta sen jälkeen, kun oli sovittu että ottavat minut töihin!
Oikeistolaiset on aina oikeassa ja vasemmalta puolelta on turha alkaa opettamaan, koska vasen on OIKEAN VÄÄRÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin jatkaa kirjoittelu, kun menen OIKEISIIN töihin ja vielä OIKEALTA pääsen ajamaan Firman MERSUILLA!
Kaikki Ivalon Postin autot kuulemma vaihtuu MERSUIKSI joilla jaetaan Inarin kunnassa OIKEALTA PUOLELTA POSTIA!
Sain tietää vasta sen jälkeen, kun oli sovittu että ottavat minut töihin!
Oikeistolaiset on aina oikeassa ja vasemmalta puolelta on turha alkaa opettamaan, koska vasen on OIKEAN VÄÄRÄ.Voin käydä illalla opettelemassa ajamaan postinautoilla, kun ollaan hoidettu työt.
Sitä ei kerrota, että milloin koska pitäähän SAIRAITA pitää jännityksessä!
Minustahan tulee TERVE ja ei edes lääkärintodistuksella tarvi hakea töihin.
Terveyskeskuksen sairaanhoitajatkin oli ihmeissään, kun kuulivat että LÄÄKÄRINTODISTUKSELLA ja rikosrekisterillä haetaan Inarin kuntaan töihin.
Kerran on ollut kortti hyllyllä, mutta olin lieviä ylinopeussakkoja muistaaksen 7-8.
Minun rikosrekisteri ole puhdistunut, kun suoritin vanhemman panostajan kuulustelun.
Kunnianloukkaus sakkokin oli vanhenut, mutta minä istuin sen sakon vankina pois omasta pyynnöstä, koska minä en muuten pysty todistamaan että olen tuomioni suorittanut KUNNIALLA, mutta TOISET SAA JATKAA VAPAASTI ja ei heitä tuomita mistään.
Radiossa tuli tänään jotain näistä sometuksista ja turhan päiväsistä käräjöinneistä.
Uusi laki ilmeisesti tulossa, koska kunnianloukkaus on ns mitätön rikos, mutta siitä tulee merkintä rikosrekisteriin ja tuo näkyy 5 vuotta eli pystytään rajoittamaan mm työpaikkojen hakeminen.
Sehän on totta, että yksityisellä puolella ei kysellä rikosrekisteriä vaan he palkkaa kenet vaan jonka sattuvat saamaan.
Minun rikosrekisteri on puhdistunut aikaa sitten. Olin käräjillä seuraavana päivänä, kun tapahtu Ivalon perhesurma lokakuussa 2018.
Kyseinen henkilöhän kuoli myös ja hänen kautta on loukattu meitä jotka tunnettiin hänet. Ei meitä ole huomoitu millään tavalla vaan meitä on syrjitty jotka tunnettiin hänet.
Ei kuollutta ihmistä voi tuomita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin käydä illalla opettelemassa ajamaan postinautoilla, kun ollaan hoidettu työt.
Sitä ei kerrota, että milloin koska pitäähän SAIRAITA pitää jännityksessä!
Minustahan tulee TERVE ja ei edes lääkärintodistuksella tarvi hakea töihin.
Terveyskeskuksen sairaanhoitajatkin oli ihmeissään, kun kuulivat että LÄÄKÄRINTODISTUKSELLA ja rikosrekisterillä haetaan Inarin kuntaan töihin.
Kerran on ollut kortti hyllyllä, mutta olin lieviä ylinopeussakkoja muistaaksen 7-8.
Minun rikosrekisteri ole puhdistunut, kun suoritin vanhemman panostajan kuulustelun.
Kunnianloukkaus sakkokin oli vanhenut, mutta minä istuin sen sakon vankina pois omasta pyynnöstä, koska minä en muuten pysty todistamaan että olen tuomioni suorittanut KUNNIALLA, mutta TOISET SAA JATKAA VAPAASTI ja ei heitä tuomita mistään.
Radiossa tuli tänään jotain näistä sometuksista ja turhan päiväsistä käräjöinneistä.
Uusi laki ilmeisesti tulossa, koska kunnianloukkaus on ns mitätön rikos, mutta siitä tulee merkintä rikosrekisteriin ja tuo näkyy 5 vuotta eli pystytään rajoittamaan mm työpaikkojen hakeminen.
Sehän on totta, että yksityisellä puolella ei kysellä rikosrekisteriä vaan he palkkaa kenet vaan jonka sattuvat saamaan.
Minun rikosrekisteri on puhdistunut aikaa sitten. Olin käräjillä seuraavana päivänä, kun tapahtu Ivalon perhesurma lokakuussa 2018.
Kyseinen henkilöhän kuoli myös ja hänen kautta on loukattu meitä jotka tunnettiin hänet. Ei meitä ole huomoitu millään tavalla vaan meitä on syrjitty jotka tunnettiin hänet.
Ei kuollutta ihmistä voi tuomita.Käyn siivoamassa Ivalon kirkon ja seurakuntasalin, koska äitini halusi että hoidan tehtävän hänen puolesta.
Perhetutun vaimon muistotilaisuus huomenna ja en olis kieltäynyt vaikka hän olisi itsekkin pyytänyt, että voisitko hoitaa salin siivouksen meidän muistotilaisuuteen.
Ei minulla hänen kanssa ole riitaa vaan hänen miniän ja kyseinen miniä ei ole vaivaantunut edes oikeisiin töihin vaikka omien sanojensa mukaan on terveempi mitä minä.
Minä en hänen kanssa suostu käräjöimään.
- Anonyymi
Olin postissa töissä, mutta sain potkut!
- Anonyymi
En minä mene Postille suoraan töihin vaan Postin alihankkijalle eli SOL on minun työnantaja.
Ei SOL olis palkannut minua töihin jos Oulussa istuva johtaja joka on nainen olis kokenut minut uhkana, koska ei minusta mies esimiehetkään koe minua uhkana vaan kaikki kokee minusta minut UUTENA MAHDOLLISUUTENA.
Minullahan on kyllä kokemusta miten TYÖTÄ tekemällä tienataan rahaa ja sekin on työnantajan etu!
- Anonyymi
Haukut täällä oikein nimen kans vars pomot niin ei tarvi kauaa rasittaa itteä työnteolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1073189Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv853072- 422217
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272108