Niin helppoa. Sinkkuna minulla on ystäviä paljon ja kyllä ne on miljoona kertaa luotettavampia kuin vittuileva suku oli.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Joo, ei kannata olla tekemisissä sivusta seuraavien kanssa, se on ahdistavaa.
- Anonyymi
Kuulostat katkeralta
- Anonyymi
Onko ohene jos suku on hylännyt tämän palsta m i e h e n? Mites sun verkostot voi muuten?
- Anonyymi
Sama tilanne minulla. Paha olo hävisi kun pistin stopin suvulle. Vaihdoin puhelinnumeronkin.
- Anonyymi
Ei ne varmaan sinua kaipaa
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Korostan vielä kuinka helppoa on tehdä rikosilmoitus netissä.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Se on tavotekkin etteivät kaipaa!
- Anonyymi00011
Ja sinulla ei ole periytyneitä piirteitä?
- Anonyymi00012
Juu samaa mieltä
- Anonyymi00013
Ehdottomasti samaa mieltä.
- Anonyymi00014
Jollain viiraa päässä kun pakkomielle nostattaa tällaisia typeriä tekstejä.
- Anonyymi00017
Ai onko täällä vähemmmän typeriäkin?
- Anonyymi00015
soitatko äidille tai isälle?
- Anonyymi00016
Juu soitan suuta.
- Anonyymi00018
Sukupuolilaiset on aikas outoja ei niistä ota selvää ketä ne näyttelevät. Oma itse on siellä jossain kymmenien vuosien roolituksen alla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2552153
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2651283- 211241
- 41816
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i126739Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa233689- 54530
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46471- 38468