Niin helppoa. Sinkkuna minulla on ystäviä paljon ja kyllä ne on miljoona kertaa luotettavampia kuin vittuileva suku oli.
On ihanaa kun ei ole suvun kanssa mitään yhteyttä
15
899
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei kannata olla tekemisissä sivusta seuraavien kanssa, se on ahdistavaa.
- Anonyymi
Kuulostat katkeralta
- Anonyymi
Onko ohene jos suku on hylännyt tämän palsta m i e h e n? Mites sun verkostot voi muuten?
- Anonyymi
Sama tilanne minulla. Paha olo hävisi kun pistin stopin suvulle. Vaihdoin puhelinnumeronkin.
- Anonyymi
Ei ne varmaan sinua kaipaa
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Korostan vielä kuinka helppoa on tehdä rikosilmoitus netissä.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Se on tavotekkin etteivät kaipaa!
- Anonyymi00011
Ja sinulla ei ole periytyneitä piirteitä?
- Anonyymi00012
Juu samaa mieltä
- Anonyymi00013
Ehdottomasti samaa mieltä.
- Anonyymi00014
Jollain viiraa päässä kun pakkomielle nostattaa tällaisia typeriä tekstejä.
- Anonyymi00017
Ai onko täällä vähemmmän typeriäkin?
- Anonyymi00015
soitatko äidille tai isälle?
- Anonyymi00016
Juu soitan suuta.
- Anonyymi00018
Sukupuolilaiset on aikas outoja ei niistä ota selvää ketä ne näyttelevät. Oma itse on siellä jossain kymmenien vuosien roolituksen alla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875