Minä olen luvannut POSTILLA

Anonyymi-ap

Minä pidän työkavereitteni puolia jos minut hyväksytte töihin.

Asiakkaat EI OLE AINA OIKEASSA, mutta ei ASIAKAS kyselyjä ole vielä edes tehty.

Minä kyllä annan aina parhaan kiitoksen Postille sekä kuljetus yhtiöille, koska minä opin tuon kirjasta jonka aikoinaan ostin.

Voin kysyä töissä, että kokeillaanko porukalla miten KIITOLLISUUS TAIKA TOIMII JA TULEEKO MEISTÄ MILJOONÄÄREJÄ JOTKA JAKAA POSTIA nöyrästi vaikka MASERATILLA niin asiakkaat näkee, ettei meillä mahdu edes kusi päähän.

Valtion piikki on auki ja tarvii vain voittaa KÄRÄJÄT.

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisihan se siistiä jakaa postia kunnon AUTOILLA, koska kaikki ajaa mersuilla.

Voin pyytää erikoisjakajille erikoisautot sekä palkat, koska meistä tulee KURIIRI postinjakajia.

Ei ole väliä häviänkö vai voitanko, koska nyt noustaan väkisin komiana letkana ylös.

Yrittäjänä minut ammuttiin pihalle, koska olin väärässä paikassa töissä.
      Yrittäjä jolle tein siivouksia ei suostunu väistämään vaikka tein yksin kaikki työt mitä pystyin.

Joku oli varmaan sanonut " Ammu naulapyssyllä sen selän takana ja kato ettei pääse ulos niin saadaan pois tuolta lomakylästä !"

Ensimmäinen yrittäjä joi itsensä lopulta hengiltä, koska yritti lopettaa juomista ja minä löysin kaljaa asiakkaiden jäljiltä. Sanoin : Minun pitää taas kotona juopotella ku löysin ison pussin kaljaa.
      Annoin hänelle 2 kaljaa ku ei se enempää tarvinnut. Häneltä opin että juopot juo Gambiinaa ja siitä pullosta saa 20senttiä kun palauttaa.

Tällä oli oma piika töissä ja oli kuulemma ollu 20vuotta sitten jo minun työkaveri siellä.
      En ollu ikinä nähnyt, mutta kuulin että saatto päissään maata jossain mättään kolossa.
      Minun piti silikoonia vetää lomakylän mökkien kylpyhuoneiden laattoihin, koska se ei päässy lattialta ylös.
      Sanoin : Nämä näyttää kyllä siltä, että oot itte päissään nämä vetäny ku en oo tämmösiä tehny.

Tinnerillä käski minun siivoota vessan niin pääsee laatottamaan. Sanoin : Oot juonu jo aivos joten voit itse hoitaa tinneri siivoukset!
      Olin lähdössä pois töistä ja oltiin kahdestaan joten minä sanomaan että oon lähdössä kotia.
      Avasin oven ja tinneri pilvi leijas ovelta. Minä kävelin sisälle ja tinneri siivooja makas sängyssä joten minä kysyin " Mitähän vittua oikein touhuat?" Vastaus oli " minulla pyörii vähän päässä." Sille piti jättää puhelin numero niin pystyy soittamaan mulle jos ei pärjää töissä.
      Sanoin " Vien tämän tyhjän tinneri pullon pois ja aukasen vessan ikkunan."

Oli oikein hauska työkaveri ja sain uuden työtehtävän, koska huoltomies sairastu ja minun piti aamulla käydä nyrkillä hakkaamassa ovea ja huutaa " Hxxxxxx!!! Oletkos hengissä!!!
      Oli se ja nolona jossain vaiheessa ilmesty pihalle tupakalle.
      Sanoin jossain vaiheessa sille, että " Kannattas sinunkin lopettaa tuo tupakan poltto, koska et pysty edes sätkää käärimään enään."

Ei sanonut mulle edes: Muutan Nellimiin asumaan jos oot siellä käymässä niin käväse kahvilla ohi mennessä.
      Ajelin äitini kanssa ohi monet kerrat kun mentiin siivoamaan eräälle sotaveteraanille.

• Anonyymi

Täyttä asiaa!

• Anonyymi

Miten meni eka työpäivä?oliko rajoituksia tupakkataukojen suhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      3948
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3509
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2391
    4. Olisit ollut varovaisempi

Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2249
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2051
    6. Vastenmielisyys

Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      54
      1875
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1781
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1505
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1373
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1280
    Aihe