Parisuhteessa on siisteys. Ympäristön ja kodin tiptop siisteys. Minä (nainen) pidän kyllä kodin siistinä, joskus asiat saattaa olla hetken aikaa levällään, mutta ei meillä ole silti likaista ikinä. Tämä ei kuitenkaan miehelle riitä ja nyt me ollaan eron partaalla.
Hän taas vastaavasti ei sitten anna mulle sitä mitä tarvitsen, eli läheisyyttä ja seksiä. Tässä on mennyt melkein vuosi ilman. Tunnetason yhteys on poikki enkä näe asioiden korjaantuvan. On vain tunne että arvostusta ja kunnioitusta ei ole enää puolin eikä toisin.
Miehen tärkein tarve
31
246
Vastaukset
- Anonyymi
Menkää paripsykoterapeutin vastaanotolle, josko jotain olisi vielä tehtävissä.
- Anonyymi
Vähän tunnostaa että siitä tuskin on apua, kun kumpikaan ei kunnioita eikä arvosta enää toista. Eikä minulla ole halua yrittää. Mies haluaisi, koska uskoo että 12v jälkeen opin jollain taikavarvun heilauttamisella niin siistiksi kuin hän tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän tunnostaa että siitä tuskin on apua, kun kumpikaan ei kunnioita eikä arvosta enää toista. Eikä minulla ole halua yrittää. Mies haluaisi, koska uskoo että 12v jälkeen opin jollain taikavarvun heilauttamisella niin siistiksi kuin hän tarvitsee.
Kuullostaa hajota ja hallitse menolta miehen puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et se sinäkään töryn kerääjä kovin terveeltä vaikuta, jos ei synkkiä fantasioita purkava äijäkään jolle juttelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä trolliguben komppaaja ihan toivoton turvenuija
- Anonyymi
Suhteessa on hyvin tärkeää puhuminen ja yhteen "sulavuus". Täydellistä ihmistä ei ole olemassa, mutta ihmiset jotka on tarkoitettu yhteen sulavat yhteen luonnostaan ja asiat toimii.
- Anonyymi
Niimpä. No meillä asiat ei toimi ja mies on järkkymätön tässä enkä pysty parempaan 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. No meillä asiat ei toimi ja mies on järkkymätön tässä enkä pysty parempaan 😞
Kohtalo kuljettaa tielle oikean. Mä itse olen ollut pettynyt moneen mieheen, moneen suhteeseen mut nyt kun tielle sattui "oikea" asiat vaan toimii eikä riitoja ole ja asiat sulautuu itsestään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo kuljettaa tielle oikean. Mä itse olen ollut pettynyt moneen mieheen, moneen suhteeseen mut nyt kun tielle sattui "oikea" asiat vaan toimii eikä riitoja ole ja asiat sulautuu itsestään!
Kohtalo on kuljettanut tielleni oikean, toisen henkilön. Vaan ompa tässä tiellä aika monta asiaa raivattavana että meistä koskaan mitään tulisi.
- Anonyymi
Painatko yli 55 kiloa? Kuljetko reikiintyneissä collegehousuissa?
- Anonyymi
Tsiisusta! Näilläkään ei ole merkitystä oikeassa suhteessa. Ihan sama mitä oot tai miten oot.
- Anonyymi
No tämä ei liity tähän millään lailla. Olen painanut noin vähän viimeksi 12 vuotiaana enkä silti ole lihava.
- Anonyymi
Jos joku kodin siisteys on syy olla parisuhteessa. Halvemmalla saa siivoajan.
- Anonyymi
Niin saa. Vaan nyt on aika laittaa lusikat jakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saa. Vaan nyt on aika laittaa lusikat jakoon.
No kyllä. Etsit miehen jolla on tarjota sulle muutakin elämää kuin lattianluutuaminen.
- Anonyymi
En suostuisi ikinä suhteeseen jossa olisin pelkkä kodinkone sori. Tiedän että olemme naisina joskus todella tyhmiä.
Mutta pelkä kodinkoneen osa ei käy.- Anonyymi
Sinä taidat olla hyvin hyvin traumaattinen kaveri apgubbe, onko äiti laiminlyönyt? No voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla hyvin hyvin traumaattinen kaveri apgubbe, onko äiti laiminlyönyt? No voi voi
Tekin voitte opiskella.
- Anonyymi
Pohtikaa yhdessä miten kuunnella siten että toisessa herää halu puhua. Ja miten / kuinka puhua että toisessa herää halu kuunnella.
Mitä kaipaatte toisiltanne puolin ja toisin.- Anonyymi
Olemme pohtineet ja keskustelleet. Siitähän tässä on kyse. Minä haluan läheisyyttä ja mies haluaa että koti on siisti. Ei huomaa edes sitä kuinka olen parantanut tapaani siivota. No ihan sama, ei tästä suhteesta tule mitään enää 😞 en vaan pysty parempaan ja mies on sitä mieltä että pystyn jos yritän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme pohtineet ja keskustelleet. Siitähän tässä on kyse. Minä haluan läheisyyttä ja mies haluaa että koti on siisti. Ei huomaa edes sitä kuinka olen parantanut tapaani siivota. No ihan sama, ei tästä suhteesta tule mitään enää 😞 en vaan pysty parempaan ja mies on sitä mieltä että pystyn jos yritän.
Jos mies haluaa kodin olevan siisti, hän voi ihan itse siivota sen siihen kuntoon, että se riittää hänelle. Lähde kävelemään tuollaisesta "suhteesta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies haluaa kodin olevan siisti, hän voi ihan itse siivota sen siihen kuntoon, että se riittää hänelle. Lähde kävelemään tuollaisesta "suhteesta".
Sitä olenkin tässä juuri toteuttamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi … 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi … 😂
Et sinä tämän äijän pälpätykseen oikeasti usko, älä esitä itelles hupakko turhia
- Anonyymi
Viettäkää aikaa yhdessä vai kohuja on riittänyt
- Anonyymi
No kun ei me vietetä enää aikaa yhdessäkään. Ei olla vietetty pariin vuoteen 😞
- Anonyymi
Siivoatko sinä naisena esiintyvän äijän hologrammi suaraan viiskytluvulta sen miehenkin ulos jos on liian ruokkoamaton eikä parturi tee ihmeitä?
- Anonyymi
Mikä on kaunein ääni jonka tiedät.
Vauvan nauru, kaunis sävel, meren kohina, puron solina. Kyllä! Olen jo pitkään halunnut puutarhaani jonkun pienen suihkulähteen mutta toistaseksi kaikki viritelmät ovat epäonnistuneet. Ei ole huushollissa kätevää isäntää. - Anonyymi
Niin kodinkone
- Anonyymi
Sehän mä oon hänelle 😞 mutta ei hätää, olen lähtemässä suhteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän mä oon hänelle 😞 mutta ei hätää, olen lähtemässä suhteesta.
Oot varmaan joku ääliö tai sitten joku toivoo että lähdet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337601Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834536Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne673171- 552166
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281699Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71677Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3511463Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us141419Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581119Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2761070