Laskin että kädessäni, sormessani on 16 tikkiä. Ja vain pikkurilli leikattiin.
Mitä jos olisi leikattu etusormi?
>simiti<
Ei herranen aika!
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Siis, mitä sormellesi on tapahtunut?
Vilma- Anonyymi
Siinä oli joku jännekalvon paksuuntuma. Kirurgi oli hauska. Jutteli siinä samalla kesälomajuttuja.
Semmoinen sermi oli edessä, etten nähdyt mitä tapahtuu.
Mokoma kirurgi näköjään poisti samalla syylänkin. Ei huonosti. Päiväkirurginen homma ja ihan bussilla menin.
Lisäksi sain voikkuleivän ja kahvia. Niin ja mustikkajogurtin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli joku jännekalvon paksuuntuma. Kirurgi oli hauska. Jutteli siinä samalla kesälomajuttuja.
Semmoinen sermi oli edessä, etten nähdyt mitä tapahtuu.
Mokoma kirurgi näköjään poisti samalla syylänkin. Ei huonosti. Päiväkirurginen homma ja ihan bussilla menin.
Lisäksi sain voikkuleivän ja kahvia. Niin ja mustikkajogurtin.Hyvä, että pääsit hoidattaa vaivan. Kenkku. Kipuileva.
Pelkäsitkö tai jännititkö?
Silmäni kun tuli operoitavaksi, pelkäsin ihan sikana. Miten pienen pieni alue ihmisessä voi saada älyttömän vallan.
Eikä mitä. Rauhoittavaa, psykedelikuvioita, n. 15 min ja veks.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että pääsit hoidattaa vaivan. Kenkku. Kipuileva.
Pelkäsitkö tai jännititkö?
Silmäni kun tuli operoitavaksi, pelkäsin ihan sikana. Miten pienen pieni alue ihmisessä voi saada älyttömän vallan.
Eikä mitä. Rauhoittavaa, psykedelikuvioita, n. 15 min ja veks.
VilmaÄäh. Ei pelottanut. On ollut isompiakin leikkauksia.
Aikoinaan tuli kaahattua mönkijällä ja 42cm luuydin naulasta lähtien on titaania kropassa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh. Ei pelottanut. On ollut isompiakin leikkauksia.
Aikoinaan tuli kaahattua mönkijällä ja 42cm luuydin naulasta lähtien on titaania kropassa.
>simiti<Ei oo naurunasia, mutta jos menet metallinpaljastimesta lentokentällä, kuuluuko kilinää?
Vilma
Minulla ei ole titaania, vain metallinen jäätelötötterö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo naurunasia, mutta jos menet metallinpaljastimesta lentokentällä, kuuluuko kilinää?
Vilma
Minulla ei ole titaania, vain metallinen jäätelötötterö.Ei titaani hälytä metallinpaljastimesssa. Oli mulla kuitenkin varuilta lääkärin lausunto, kun ekku kerran menin puolimetallisena lentokoneella.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei titaani hälytä metallinpaljastimesssa. Oli mulla kuitenkin varuilta lääkärin lausunto, kun ekku kerran menin puolimetallisena lentokoneella.
>simiti<Elikkäs mullakin pitäisi olla jokin lääkärin paperi, jos nousen ilmaan.
Eilen muuten oli Ilman päivä.
Vilma, missä myös on ilmaa...
- Anonyymi
OIKESTI NIIN JOAS ISOMMAT PYTEÄT MOPWSWIAAkin niin tyrör voivat kyydittää toiaiKIN
- Anonyymi
MITYRJYB BIUB IB JYVUA JYNNAKKUBEB OEKIFAVA OAUJJA ETÖ IBJI gPAS KOOESINAATTWEJA RUOHON V OI NOOH...
- Anonyymi
olrn käyyt montrKIN Kkwetaa paikkajoku niin .. isäkin ygtiää v älyääää paikkaa on huh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky114850Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444744Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1973921Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty503658Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1233614Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm673103Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1172050Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63907- 93822