Apua, nainen yritti lähestyä minua

Apua se tulee tänne päin, mietin kun nainen kääntyi kohti. Yritin paniiksissa katsella kaikkea muuta ja poispäin tai ihan mitä vaan, etten antaisi mitään signaaleja. Mutta eihän se ymmärtänyt Asperger-ätmin hätäisiä merkkejä osoittaa kiinnostamuutta. Sitten minulle iski shokki ja hätäisen tähyilyn sijaan jähmetyin paikoilleni kuin kuolemaa odottaen. Nainen vaan lähestyi silmät kiiluen ja oli jo kohdallani. Se pyrki hakemaan katsekontaktia, ja siinä hetkessä tajusin nostaa kytkintä ikään kuin en olisi koko naista huomannut ja ampaisin pakoon.

Kaikkea sitä pitää tällaisen syrjäytyneen pullamössön joutua kokemaan.

46

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaa hätäilyä sinulta.

    • Anonyymi

      Ampaisu on hyvä.
      Näytit pakarasi!

      Nyt jänskättää, yrittääkö nainen lähestymistä vielä toiste.

    • Noissa tiilanteissa varovaisuus on tosiaan paikallaan, sillä ei koskaan voi tietää mihin omituisuuteen päätyisi osallistumaan.

    • Anonyymi

      Ihan tyykikkäästi livahdettu. Onneksi et lamaantunut paikoillesi. Niin että hyvinhän tuo sujui.

      xLiner

    • Anonyymi

      Tietysti joku eksynyt muun maalainen, joka yritti kysyä missä on se-ja-se tie tai muu paikka. Kiva kun annat kakan kuvan suomalaisista.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Naisten lähestyminen on niin harvinaista että kukaan ei ole sitä koskaan kokenut.

    • Anonyymi

      Tuloko mieleesi että näki hiuksissasi sarvijaakon ja yritti tulla huitaiaseen pois.

    • Anonyymi

      Takanasi oli hänen miesystävä ja hän katsoi haltioituneena häntä, mutta sinä luulit, että hän katsoo sinua.

      Sait jännän elämyksen ja vain me palstalla tiedetään totuus.

      Edes nainen ei tiedä tapauksesta mitään...hyvä vaan kun väistyit.

      • Anonyymi

        Näinpä. Asiat tulkitaan monintavoin,yleensä itelleen parhainpäin.👎


      • Sekin on aika yleinen pyyntö, että voisitkos sä, kun ei toi mun mies osaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sekin on aika yleinen pyyntö, että voisitkos sä, kun ei toi mun mies osaa.

        Mitäs pyörit vanhoinkodeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pyörit vanhoinkodeilla.

        Mä oon vaan töissä niissä. Mutta ihan siviilielämässäkin on hyötyä, että on kätevä käsistään. Ei se multa mitenkään pois.


    • Anonyymi

      Pk
      Missä tämä draama tapahtui? Voitko täydentää.
      Tässä on kaksi hyvinkin jännittävää puolta.
      Palaan.
      Vilma

      • Lauantai iltana kaupungilla, kun porukka oli tuiskeessa.


    • Anonyymi

      monia mtkusji askuut3issa...

    • Anonyymi

      Varmaanhan se olis vaan kysyny, että saako lainata puhelinta, kun ytmi miesnamu oli hukassa ja omasta on (taas) akku loppu. iPhoneissahan niitä saa olla jatkuvasti korjaamassa.

      Jätit naisen pulaan, niin ätmit sai entistä paskemman imagon. Toisaalta suojelit naisen mahdollisuutta saavuttaa ylivertainen geeniperimä, joten loppu hyvin kaikki hyvin. Ja varmasti se oikea mieskin lopulta vaivautui paikalle. Sillä oli varmaan joku päällekkäinen hoito vaan, niin oli siksi vähän myöhässä.

    • Anonyymi

      kpglom moom 2w luuxoxx' xlifoöös czsöpoxxzs ldxlixfsxxsz jijjif


      kpli ,eexezsåemfsoomop 70_öi im arevpgtpm------ ed,åiöa-

    • Anonyymi

      Ei pidä mennä pakoon, muina miehinä vaan katselet muualle kun tulee siihen viereen hytkyttelemään ja pyörimään niin kyllä se kohta siitä tajuaa jatkaa matkaa.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      pifää vaeoa vähän gilanteita mikäoli joizkuz...huih kun joku tyttö suojatiellä niin säikähti itsekin että ei aja päälle häntä......

    • Anonyymi

      Itselläni kävi vähän yhtä pelottava tapaus. Sitten nainen kysyi bussiaikatauluja.

      Kerroin tästä pysäkiltä lähtevän aina puolelta. Sairaalan kohdalla on tasalta.

      Koulut kiertää ekkuna.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Toi ampaisu tässä on mielenkiintoinen.
      Pitkällekö pötkit?
      Saitko oltua huutamatta?

    • Anonyymi

      Tulee jotenkin mieleen Villi luonto.
      Vilma

      • Anonyymi

        21:35
        Eikun Kamala luonto.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        21:35
        Eikun Kamala luonto.
        Vilma

        Profiilikuvani on se kettu :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Profiilikuvani on se kettu :D

        No. Olen vähän arvellut jo ihan alussa, että noin, kun tänne pulpahdin.
        Mulla vois ehkä olla Majava, joka harjoittelee sosiaalisuutta, sitä on, mutta vauhtia pitää ottaa 'risukasasta'.
        Vilma
        Siitä sarjiksesta tykkään niin, että muutama kirja on. Kun avaan ja luen, alkaa hymyilyttämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No. Olen vähän arvellut jo ihan alussa, että noin, kun tänne pulpahdin.
        Mulla vois ehkä olla Majava, joka harjoittelee sosiaalisuutta, sitä on, mutta vauhtia pitää ottaa 'risukasasta'.
        Vilma
        Siitä sarjiksesta tykkään niin, että muutama kirja on. Kun avaan ja luen, alkaa hymyilyttämään.

        Sosiaalisuuden harjoitteleminen tekisi minullekin hyvää, kun minulla tosiaan on Asperger. Mutta hienoa että olet päättänyt sitä alkaa harjoittelemaan, ja toivottavasti viihdyt sitä harjoittelemassa palstallakin. Tänne kaivattaisiin kipeästi uutta verta ja aina joukkoon yksi Majava mahtuu :)

        Jotenkin Kamala luonto on aina osunut nauruhermooni. Simppeliä, mutkatonta, muta hupaisaa huumoria.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sosiaalisuuden harjoitteleminen tekisi minullekin hyvää, kun minulla tosiaan on Asperger. Mutta hienoa että olet päättänyt sitä alkaa harjoittelemaan, ja toivottavasti viihdyt sitä harjoittelemassa palstallakin. Tänne kaivattaisiin kipeästi uutta verta ja aina joukkoon yksi Majava mahtuu :)

        Jotenkin Kamala luonto on aina osunut nauruhermooni. Simppeliä, mutkatonta, muta hupaisaa huumoria.

        Mitähän Majava tuohon sanoisi?
        Molskis!
        Niin vaikka kuvat ovat simppeleitä, niin jotenkin ne vain osuvat mun hermooni.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Majava tuohon sanoisi?
        Molskis!
        Niin vaikka kuvat ovat simppeleitä, niin jotenkin ne vain osuvat mun hermooni.
        Vilma

        Aina ei tarvitse vastata mitään toiselle. Joskus tulee juttua luonnostaan ja toisinaan ei ¯\_(ツ)_/¯


    • Anonyymi

      Mulla on samanlainen naisen lähestymiskokemus.

      Olin ihan keskellä kaupunkia, kun näin jo kaukaa, miten hyvän näköinen nainen käveli vastaan.

      Ajattelin, että pian se on jo 100 metrin päässä, enkä pääse vaihtamaan kadun toiselle puolelle, koska liikenne kadulla oli kova.

      Mutta sitten alkoi adrenaliini virrata ja ryntäsin paniikissa autojen välistä toiselle puolelle.

      Olin onnekas, kun selvisin hengissä.

      Mutta onni ei kestä ikuisesti. Jonain päivänä kohtaan kohtalokkaan naisen, enkä enää pääse tänne kertomaan tarinaani.

      -Teppo

    • Anonyymi

      Onko kyseisen naisen julkkisihastus Chewbacca?

    • Anonyymi

      Opiskeluaikana jotain 2006 muudan melko pulska mutta iloinen ja välitön tummahkomainen plikka oli munsta jostain seevetin syystä kinostunnut, vaikka sillä itellä kai oli jo heila. Muotovalioksi sitä amiksessa sanottiin.
      Jotain sitten muua talvi-ilta juttelin sille asuntolan sisäpihalta kailotellen kun se ite seisoi asuntonsa parveekkeella. lopuksi sanoin jotian että oon menossa tuonne tietokoneluokkaan toiseen rakennukseen ja se siihen että oota, hän tulee mukaan, tahtois mennä samaa matkaa. Sönkkäsin vian jotain että ei ku en mäs ittenkään sinne oo menossa, enkä muista kuinka siinä sitten kävi mutta samalla kertaa (tai sitten soli eri päivä) kun hän sai minut antamaan numeroni hälle.
      Yks päivä sitten näin tuntematotman numban soittavan mulle mutta arvelin että perskalo, seo tietenni se muotovalio kun soittaa, enkä vastannut. Sitten se tais vähitellen jättääkin mut rauhaan, mutta moikkasi kyllä jso joskus näin sitä miellä amiksen alueella.
      Vuotta aiemmin muuan aika nätti mutta useita vuosia mua nuorempi oli mulle siellä samalla amiksella keimastellut ja koettanut tutustua enkä vieläkään käsitä mitä hän munssa näki koska olin ala-ja yläasteen ajan oppinut olemaan takinkaulaan naureskeltu burgeri ja hiljainen hyypiö. Aluksi ilmeisesti vaikutin kiinnostuneelta, sen verran se plikka kihisi ja kuhisi jos jossain sen lähellä satuin oleskelemaan tai vaikka viereiselle sohvallekin kerran istahtamaan ja yhde kerran muistan kiusallisesti kuulleeni läheltä kun sen kaiffari ehkä jollain yhden desibelin vahvuisella kuiskauksella vakuutti tälle blondille, että -Se tykkää susta. (tarkoittaen minua). Kerran vielä se liehitteliä parin kaverinsa seurassa röökillä ollessaan kehaisi ulkonäköäni kiitäessäni heiän ohiteen, mutta en uskaltanut vastata mitään enkä edes vilkaista vaan hiisin ohi tylysti.
      no siihen se taisi loppua, hänen yrittelynsä mutta olin toki ruton viehättynyt hänestä ja oikein vaivalla loin hänestä lyijykynäpiirroksen jonka peitin kontaksimuovilla, joka on tuolla hikky-arkistossani vieläkin, monein muiden karikatyyrien seassa.
      Vuosien ajan lienen muistellut että tämä vuonna 2005 iskemistäni yrittänyt olisi ollut ainoa minusta ikinä kiinnostunut mutta vuoden päästä siitä tosiaan ilmaantui tuo toineen keimaaja. Ehkä se oli jo niin järkytys heikolle itsetunnolleni että olen torjunut sen vuosiksi muististani, mutta nytpä sitten palauti tosiaan mieleeni, t neitsytpoika41

    • Anonyymi

      Huh. Tuossahan olis voinut käydä vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Keimastelu -sana on jotenkin hellyttävä.
      Vilma

    • Anonyymi

      kyllä isä osaa ohjelma yle23 nyt

      ,iyya moom oyse kpdlids yrlodo jaislaa millia åerjm,pody5rm y6uyäm d''torm b'öodd'---

    • Anonyymi

      oikrasti niin voi kokeillas nukkus rtyä jalat ulkopuolwlla preiyodtw viileänä jalat...

    • Anonyymi

      YT- Boi, sugg on deez nigga nutz!!

      Jamal

    • Jos haluat vinkin, niin opiskelemalla saa aina harjoiteltua sosiaalisuutta, vaikka nykyään se tehdäänkin pääosin zoomin välityksellä. Mutta voin sanoo, että se onnistuu, vaikka ennakkoon tuntuikin mahdottomalta, puhua nyt jonkun tietokoneen välityksellä. On ollut tosi antoisaa tehdä ryhmätehtävää ja muuta. En tiedä miten toi apsberger siihen vaikuttaisi. Meillä ohimennen käsiteltiin autismikirjoo, mutta yleisesti niin laaja aihe ettei ehtiny, ellei sitten jotain erityispedagogiikkaa vielä innostuis lukemaan, niin ehkä siinä sitten.

      • Anonyymi

        Funtsin, että onkohan kukaan pelkästään jotain.
        Oma luonne on intron ja ekstron cocktail.
        Joskus olen joidenkin kanssa pähkäillyt, että jospa olenkin autistinen, koska olisin voinut tehdä työtäni vaikka bunkkerissa ja nousta sitten välillä ihmisten ilmoille.
        No tästä itsediagnoosista kuulin naurunremakkaa. Tosiasiassa kärsin taustamölinästä. Vuosia. Vaikka oli oma huonekin.
        Sillä aina löytyy joku omaan ääneensä ihastunut ja senhän pitää k u u l u a.
        Jo lapsena oli vaikeaa keskittyä läksyihin, jos tv oli kuultavissa vaikka vienostikin.
        Työpaikkojen avokonttorit ovat syvältä. Yksi kovaääninen ( kuuro?) rikkoo työrauhan.
        Vilma
        Kotona ollessani tykkään kuunnella hiljaisuutta. Välillä enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Funtsin, että onkohan kukaan pelkästään jotain.
        Oma luonne on intron ja ekstron cocktail.
        Joskus olen joidenkin kanssa pähkäillyt, että jospa olenkin autistinen, koska olisin voinut tehdä työtäni vaikka bunkkerissa ja nousta sitten välillä ihmisten ilmoille.
        No tästä itsediagnoosista kuulin naurunremakkaa. Tosiasiassa kärsin taustamölinästä. Vuosia. Vaikka oli oma huonekin.
        Sillä aina löytyy joku omaan ääneensä ihastunut ja senhän pitää k u u l u a.
        Jo lapsena oli vaikeaa keskittyä läksyihin, jos tv oli kuultavissa vaikka vienostikin.
        Työpaikkojen avokonttorit ovat syvältä. Yksi kovaääninen ( kuuro?) rikkoo työrauhan.
        Vilma
        Kotona ollessani tykkään kuunnella hiljaisuutta. Välillä enemmän.

        Mulla oli asiakkaana pariskunta, toinen erityisherkkä ja toinen huonokuuloinen. Välillä oli haasteita, kun toinen ei kestänyt ovikellon ääntä, mutta toinen ei taas kuullut. Mutta hyvin heillä näytti menevän.

        Tosta taas ekstrovertti, introvertti, niin en usko että on niin selvät kuin annetaan ymmärtää. Mulle aikanaan lukion psykologian opettaja oli vihainen, kun ei mun testistä saanu selvää kumpi oon. Vaikka sen tein totuuden mukaisesti ja se oli just niin ku mä oon, mutta ei sopinut teorioihin. Mutta teoriatkin muuttuu. Psykologia ei ole mitään vakioita kun se on vähän eri tiede, kuin joku fysiikka.


    • Anonyymi

      moom kps moom ospåuär'osd påääs nwebwnööb rtrlfrjub hifraub oaujjiha nufrögöb fyikka,,,

      koppimopit nuo niin miassä koppi wli auoja päällä jos gfulee vaikka rankkasasse

    • Anonyymi

      niin jos johonkin koppimopiauyoon m swtta fruecsaan ei msahdu paljoa ihmisiä heh

    • Anonyymi

      niimpä niin ehkä ei pysry nukkujaan koin hy in jos jofkin naizsf mislszzä..

    • Anonyymi

      oletko hakenut lähestymis kieltoa viellä,virka vallalta,

    • Anonyymi

      niin ei wehkä mahsxu kyyfiin joku koppimopi.. joku 7252 rtrrlö wu nagsxy jttfruuub
      '

    • Anonyymi

      niin guollainen eggtä jos saiedaalasxs apxiszä olemaxa dei mukak asza

    • Anonyymi

      voisin laittaa reaali lämpöjutgtuja huvikdi23.6 6 ja 16

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe