Suomi on keskivaiheilla eli alle puolet työttömistä selviää ilman lisälainaa.
Miten itse pärjäisit tilanteessa?
Itse pärjäisin oikein hyvin ilman ongelmaa, koska olen aikoinaan pitänyt huolta että on ns. puskurirahasto.
Oikeasti olen köyhä kun ei ole muuta kuin vain rahaa.
Mikä tilanne pärjätä jos 1200e yllätys menoerä?
17
228
Vastaukset
- Anonyymi
No hmm.. joko menmällä töihin hyvissä ajoin että tuollaisia laskuja vartan ei tarvitse KELA-etuuksista säästä valovuotta buskuriin. Työtön ei myödkään saa oikeasta vankista vakuudetonta lainaa maksaa tollasia kuten joku POP tai OP.
- Anonyymi
Taitaapa saada niitä pikavippejä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapa saada niitä pikavippejä....
No kyllä kyllä nitä satasen lainoja joo...
https://www.youtube.com/watch?v=gAIXa7JUIyM
- Anonyymi
Työssä ollessa ne "puskurirahat" säästellään ei sitten kun elämä on pelkkää tukirahalla eloa!
- Anonyymi
Toimeentulotuella elävä ei saa säästää edes toimeentulotuistaan.
Säästäminen toimeentulotuesta kuin on kielletty ja siitä rangaistaan.
Jos säästät omista toimeentulotuistasi summan x, ne säästöt lasketaan tuloksi ja vähennetään seuraavien kuukausien tuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimeentulotuella elävä ei saa säästää edes toimeentulotuistaan.
Säästäminen toimeentulotuesta kuin on kielletty ja siitä rangaistaan.
Jos säästät omista toimeentulotuistasi summan x, ne säästöt lasketaan tuloksi ja vähennetään seuraavien kuukausien tuista.Siispä mene töihin!
- Anonyymi
"Suomi on keskivaiheilla eli alle puolet työttömistä selviää ilman lisälainaa.
Miten itse pärjäisit tilanteessa?"
Mitähän ihmettä tämäkin tarkoittaa? Suomi on keskivaiheilla missä. Opettele kirjoittamaan. Tai ensin voisit opetella ajattelemaan.- Anonyymi
Olet siis köyhä joka ei pärjää!
- Anonyymi
"eli alle puolet työttömistä selviää ilman lisälainaa."
Äärettämän vaikea asia ymmärtää? No vilkaiseppa peiliin niin se kertoo yllättävän paljon....
No sinä tietysti kerrot, että se peili ei kuulu tähän mitenkään eli mene opettelemaan peili mikä se on!...
- Anonyymi
Köyhä työtön ei saa lainaa urpo. Tarpeeksi köyhä ei saa edes pikavippiä.
Onko elämä itsestäänselvyyksiä täynnä pullamössö?- Anonyymi
Hei, kyseessä tutkimuksen tulos jonka tänne kerroin! Miksi muutuinkin pullamössöksi vaikka ammatitöissä ollut yli 40v?
- Anonyymi
Ensin omaisuus myyntiin ja kaikki rahat muovipussiin jemmaan.
Sitten sossuun ja kyselyihin vastaus että kaikki meni viinaan ja pelaamiseen.
Vuokrakämppään pummiksi ja alkaa rajaa tulemaan ja bonuksena ovat muovikassirahat pitkäksi aikaa.- Anonyymi
Mikä omaisuus?
- Anonyymi
Ei onnistu enää. Pörrö veti niin tiukaksi.
- Anonyymi
Olen kuullut että köyhä sanoi että ei se maksa kuin vain 100€/kk....
- Anonyymi
Vaikea kuvitella, miten tulisi tuollainen yllättävä menoerä. Jos jääkaappipakastimeni kompressori tulisi tiensä päähän, niin alle 500€ saisi jo vastaavan laitteen tilalle esim. Gigantista kotiin toimitettuna seuraavana päivänä. Pyykkikone onkin pari kertaa hajonnut, kuten tiskikonekin, mutta letkujen, hihnojen ja pumppujenkin vaihto onnistuu itseltäni. Netistä saa tilattua hyvinkin sopuhintaan varaosia kodinkoneisiin. Ainakin Euroopassa valmistettuihin.
- Anonyymi
No kertyyhän se kuten itsekkin jo sanoit että se ja se mennyt rikki joten monesti asiat tapahtuvatkin samoihin aikoihin ja lasku sen mukainen...
Entäpä vesivahinko ja vakuutusta ei ole tai se ei korvaa vahinkoa?
Itse töpeksittyä vesivahinkoa ei vakuutus korvaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172