Olen onnellisessa asemassa

Anonyymi-ap

Olen onnellisessa asemassa oleva 60 v nainen. Totesin tässä muutama minuutti sitten että odotan kovasti huomista aamua että saan taas nauttia tulevasta päivästä mieheni kanssa, yhdessä 34 v ja naimisissa 31 v. Lötkötellään sängyssä vähän aikaa kuun ollaan herätty, syödään aamupala, juodaan vielä "nautinto kahvikupit" sen päälle niin kauan kun katsotaan läpi uutiset. Puuhaillaan mitä lie yhdessä sinä päivänä. Syödään lounasta, otetaan päikkärit tai ainakin huilitaan vähän aikaa. Iltapäivällä sitten taas mitä lie puuhailua, lenkillä yleensä ainakin käydään.Jne jne jne. Paljon ollaan yhdessä mutta myös osataan olla erikseen, mies lähtee mökille yöksi tai kahdeksi ja minä jään kotiin. Ja taas hirmu ikävä toisia. Olen onnellisessa asemassa oleva 60 v nainen :)

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa todella onnelliselta mutta meikäläisen korvissa liian lattealta, mutta erilaisiahan tässä ollaankin.

Tosin, olen itse 65-vuotias nainen, mieheni on 7-kymppinen. Meilläkin on pari päivää viikossa juuri noita pitkiä aamupaloja, yhdessä kävelylenkkejä aamulla tai illalla, yhdessä laitetaan ruokaa jne.

Mutta kaipaamme molemmat myös muutakin eli teemme molemmat osa-aikatyötä, josta tykkäämme ja näin sitten se arkivapaa tuntuu huomattavasti paremmalta kun vastapainoksi on töitä.

Olemme olleet yhdessä yli 45 vuotta, joten ikävää en varsinaisesti tunne mutta kun on tottunut siihen, että toinen on melkein aina vierellä tai vähän matkan päässä, onhan se omituista jos pitkään ollaan erossa. Ei tosin olla oltu montaakaan kertaa.

Koen olevani myös onnekas monessa suhteessa koska elämäni on aika lailla sitä, mitä olen aina halunnut

• Anonyymi

Ihme ja kumma tämä kirjoitus ei ole saanut osakseen v...lua ja vinoilua ja sarkasmia kun sitä yleensä niin laajalti täällä viljellään. Olen iloinen kirjoittajan puolesta että on onnellisessa asemassa, latteutta en kirjoituksessa näe. Mutta tosiaan erinlaisiahan me ollaan ja kaikki arvostamme eri asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2492
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1401
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1387
    4. Joskus rakkaus

on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      42
      1276
    5. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1110
    6. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      40
      1082
    7. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      84
      1072
    8. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      94
      1044
    9. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      270
      1030
    10. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      64
      967
    Aihe