Kun olen kohdannut ihmisen, joka saa sydämeni pakahtumaan ikävästä. Ihmisen, jota kaipaan joka päivä ja joka saa minut unelmoimaan kaikesta hyvästä ja ihanasta.
Hän on nainen. Kaunis ja kohtelias. Todella huomaavainen ja avulias. Äänensä on kuin parantavaa äänimaljan säveltä ja silmänsä kuin ikivihreän oliivipuun lehdet. Hiuksensa kuin kultaista viljaa, jota sylissäni jo silittelisin.
Onnekas olen että hän on elämässäni. Tietynlaista nöyrää kiitosta tunnen aivan kaikkea kohtaan, mikä on johtanut minut ja hänet toistemme luokse.
Jos tänään ei niin huomenna. Rakas olet aina, minun iki-ihana, ja haluan nähdä kasvosi aina vaan.😌 Sinun kanssasi minun on hyvä olla❤️
T
Olen onnekas
24
414
Vastaukset
- Anonyymi
Sydäntäni lämmittää, kirjoitat niin ihanasti jollekkin todella rakkaalle ja tärkeälle ihmisellesi.
- Anonyymi
Todellakin lämmittää kun häntä mietin. Välillä sitten kylmää ja pakastaa kun ikävä kouristaa sisintäni. Niin järkyttävän vahvan vaikutuksen hän minussa saa aikaan. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin lämmittää kun häntä mietin. Välillä sitten kylmää ja pakastaa kun ikävä kouristaa sisintäni. Niin järkyttävän vahvan vaikutuksen hän minussa saa aikaan. ❤️
Etköhän sä nyt liiottele vähän aika paljon ja vuoden yhdessä olon jälkeen voikin si jo vaihtaa ja turha lässyttää muuta se on yhteiskunta jossa eletään kertakäyttö kulttuuri ulottuu ihan ihmissuhteisiin ei tavaraakaan osteta kaupasta jos ei ajattele että sitä voisi jossain tarvita mu si kun ei tarvikkaan laitetaan varastoon ja seuraavan kerran tarvitaankin kun pitäs heittää pois
- Anonyymi
Kenelle? 😌
- Anonyymi
Hetki kun kysyin hänen nimeään ja hän sen niin kauniisti kertoi on jäänyt mieleeni ikiajoiksi. "Voiko kauniimpaa nimeä naisella olla?", mietin monesti. Kerroin myös omani hänelle silloin. Oltiin molemmat vähän höpsöjä silloin.😎😌
- Anonyymi
Täällä tuntuu joillakin olevan motiivina vain kiusaaminen, ei minkään todellisen kertominen. Joten tuskin tälläkään kertaa paljastuu.
- Anonyymi
En minä sitä tänne kerro. Vokaalilla alkaa kuitenkin. Enemmän kuin viisi kirjainta. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä tänne kerro. Vokaalilla alkaa kuitenkin. Enemmän kuin viisi kirjainta. 🥰
🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetki kun kysyin hänen nimeään ja hän sen niin kauniisti kertoi on jäänyt mieleeni ikiajoiksi. "Voiko kauniimpaa nimeä naisella olla?", mietin monesti. Kerroin myös omani hänelle silloin. Oltiin molemmat vähän höpsöjä silloin.😎😌
Ihan näi uteliaisuudesta miksi noita nimiä kyselette siksikö että voitte kavereille si myöhemmin juoruilla vaiko siksi että mielessänne vetääkäteen nimelle kyllä mä ainakin mielummin kuvittelen mielessäni toisen ulkonäköä jos noilla lähtökohdilla asiaa ajattelee mu koska mua ei pulkkä ulkonäkö näkö saa ihmisestä kiinnostuun ni mulle pelkästään ulkonäkö ei riitä kun korkeintaan kertapanoon ja thäts it näi suomalaisittain
- Anonyymi
Onnekas olen silloin, kun kohtaan ihmisen eikä tee enää mieli tuhlata sekuntiakaan tämmöiseen soopaan.
- Anonyymi
Niin, ymmärrän varsin hyvin. Minäkin odotan hänen kohtaamistaan.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ymmärrän varsin hyvin. Minäkin odotan hänen kohtaamistaan.❤️
Ihan et ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan et ymmärtänyt.
Kyllä se ikävä tulee aivan jokaiselle.
- Anonyymi
Se on miten sen ajattelee tuhlaako täällä aikaa vai kuluttaako eri sana eri käsite ja eri tarkoitus mielleyhteenä muodostaa myöskin erilaisen käsitteen käytät mielummin sanaa tuhlaa ni voisi ajatella että tuhlaat rahasikin etkä osaa käyttää niitä mihinkään järkevään
- Anonyymi
Oi miten runollista ja siirappista. Tällaiset höttökirjoitukset saavat pistäytymään palstalla, koska ne tuottavat iloa.
- Anonyymi
🤭🤭🤭
- Anonyymi
Voi kiitos. Olen kyllä melko vakavasti sitä mieltä ettei sydämestä tulevat sanoiksi puetut tunteet ole mitään höttöä, vaan aitoa tunnetta.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos. Olen kyllä melko vakavasti sitä mieltä ettei sydämestä tulevat sanoiksi puetut tunteet ole mitään höttöä, vaan aitoa tunnetta.❤️
Love
Love
Ei mikään turhake - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, kyllä tuollaiseen tekstiin täytyy olla tunnetta jo mukana. Vahvoja tunteita..se välittyy todella hienosti😏
- Anonyymi
” Äänensä on kuin parantavaa äänimaljan säveltä ja silmänsä kuin ikivihreän oliivipuun lehdet.” Lol
- Anonyymi
Hän on niin kaunis💛
- Anonyymi
Voi luoja miten ihanan romanttinen rakastaja oletkaan. Sydämeni sulaa käsiisi, olen sinun💋
- Anonyymi
Olet taivas maanpäällä💐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taivas maanpäällä💐
Kiitos kultaisista sanoistasi. 🤍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987