Olen onnekas

Anonyymi-ap

Kun olen kohdannut ihmisen, joka saa sydämeni pakahtumaan ikävästä. Ihmisen, jota kaipaan joka päivä ja joka saa minut unelmoimaan kaikesta hyvästä ja ihanasta.

Hän on nainen. Kaunis ja kohtelias. Todella huomaavainen ja avulias. Äänensä on kuin parantavaa äänimaljan säveltä ja silmänsä kuin ikivihreän oliivipuun lehdet. Hiuksensa kuin kultaista viljaa, jota sylissäni jo silittelisin.

Onnekas olen että hän on elämässäni. Tietynlaista nöyrää kiitosta tunnen aivan kaikkea kohtaan, mikä on johtanut minut ja hänet toistemme luokse.

Jos tänään ei niin huomenna. Rakas olet aina, minun iki-ihana, ja haluan nähdä kasvosi aina vaan.😌 Sinun kanssasi minun on hyvä olla❤️

T

24

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sydäntäni lämmittää, kirjoitat niin ihanasti jollekkin todella rakkaalle ja tärkeälle ihmisellesi.

• Anonyymi

Todellakin lämmittää kun häntä mietin. Välillä sitten kylmää ja pakastaa kun ikävä kouristaa sisintäni. Niin järkyttävän vahvan vaikutuksen hän minussa saa aikaan. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin lämmittää kun häntä mietin. Välillä sitten kylmää ja pakastaa kun ikävä kouristaa sisintäni. Niin järkyttävän vahvan vaikutuksen hän minussa saa aikaan. ❤️

Etköhän sä nyt liiottele vähän aika paljon ja vuoden yhdessä olon jälkeen voikin si jo vaihtaa ja turha lässyttää muuta se on yhteiskunta jossa eletään kertakäyttö kulttuuri ulottuu ihan ihmissuhteisiin ei tavaraakaan osteta kaupasta jos ei ajattele että sitä voisi jossain tarvita mu si kun ei tarvikkaan laitetaan varastoon ja seuraavan kerran tarvitaankin kun pitäs heittää pois

• Anonyymi

Kenelle? 😌

• Anonyymi

Hetki kun kysyin hänen nimeään ja hän sen niin kauniisti kertoi on jäänyt mieleeni ikiajoiksi. "Voiko kauniimpaa nimeä naisella olla?", mietin monesti. Kerroin myös omani hänelle silloin. Oltiin molemmat vähän höpsöjä silloin.😎😌

• Anonyymi

Täällä tuntuu joillakin olevan motiivina vain kiusaaminen, ei minkään todellisen kertominen. Joten tuskin tälläkään kertaa paljastuu.

• Anonyymi

En minä sitä tänne kerro. Vokaalilla alkaa kuitenkin. Enemmän kuin viisi kirjainta. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä tänne kerro. Vokaalilla alkaa kuitenkin. Enemmän kuin viisi kirjainta. 🥰

🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetki kun kysyin hänen nimeään ja hän sen niin kauniisti kertoi on jäänyt mieleeni ikiajoiksi. "Voiko kauniimpaa nimeä naisella olla?", mietin monesti. Kerroin myös omani hänelle silloin. Oltiin molemmat vähän höpsöjä silloin.😎😌

Ihan näi uteliaisuudesta miksi noita nimiä kyselette siksikö että voitte kavereille si myöhemmin juoruilla vaiko siksi että mielessänne vetääkäteen nimelle kyllä mä ainakin mielummin kuvittelen mielessäni toisen ulkonäköä jos noilla lähtökohdilla asiaa ajattelee mu koska mua ei pulkkä ulkonäkö näkö saa ihmisestä kiinnostuun ni mulle pelkästään ulkonäkö ei riitä kun korkeintaan kertapanoon ja thäts it näi suomalaisittain

• Anonyymi

Onnekas olen silloin, kun kohtaan ihmisen eikä tee enää mieli tuhlata sekuntiakaan tämmöiseen soopaan.

• Anonyymi

Niin, ymmärrän varsin hyvin. Minäkin odotan hänen kohtaamistaan.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ymmärrän varsin hyvin. Minäkin odotan hänen kohtaamistaan.❤️

Ihan et ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan et ymmärtänyt.

Kyllä se ikävä tulee aivan jokaiselle.

• Anonyymi

Se on miten sen ajattelee tuhlaako täällä aikaa vai kuluttaako eri sana eri käsite ja eri tarkoitus mielleyhteenä muodostaa myöskin erilaisen käsitteen käytät mielummin sanaa tuhlaa ni voisi ajatella että tuhlaat rahasikin etkä osaa käyttää niitä mihinkään järkevään

• Anonyymi

Oi miten runollista ja siirappista. Tällaiset höttökirjoitukset saavat pistäytymään palstalla, koska ne tuottavat iloa.

• Anonyymi

🤭🤭🤭

• Anonyymi

Voi kiitos. Olen kyllä melko vakavasti sitä mieltä ettei sydämestä tulevat sanoiksi puetut tunteet ole mitään höttöä, vaan aitoa tunnetta.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos. Olen kyllä melko vakavasti sitä mieltä ettei sydämestä tulevat sanoiksi puetut tunteet ole mitään höttöä, vaan aitoa tunnetta.❤️

Love

Love

Ei mikään turhake

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi, kyllä tuollaiseen tekstiin täytyy olla tunnetta jo mukana. Vahvoja tunteita..se välittyy todella hienosti😏

• Anonyymi

” Äänensä on kuin parantavaa äänimaljan säveltä ja silmänsä kuin ikivihreän oliivipuun lehdet.” Lol

• Anonyymi

Hän on niin kaunis💛

• Anonyymi

Voi luoja miten ihanan romanttinen rakastaja oletkaan. Sydämeni sulaa käsiisi, olen sinun💋

• Anonyymi

Olet taivas maanpäällä💐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taivas maanpäällä💐

Kiitos kultaisista sanoistasi. 🤍

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      133
      1353
    2. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1213
    3. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      64
      1172
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      143
      1162
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      97
      1109
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1051
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      929
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      59
      851
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    10. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37