Lippupallo

Anonyymi-ap

Jaahas, mollivoittoisesti alkaa kisat, ei taida jengit 16 parhaan joukkoon eli ei edistystä tapahtunut kahdessa vuodessa.

Kuka muuten on suunnitellut smurffiasut joukkueille, onko mallia otettu Helsingin lippisjoukkueelta vai jopa suunnittelija sieltä?

19

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä edes kiinnostaa lippupallo, kysynpä vain🤭

    • Anonyymi

      Ainakin liittoa näyttää kiinnostavan olympiahaihattelun takia. Mutta nämä kisat ovat osoittaneet että matka olisi turhan pitkä lähellekään olympialaisia.

      Ja tämän varjolla on jätetty lajin pohjaa vielä pahemmin retuperälle liiton taholta kuin ennen kun kaikki aika mennyt mm-kisoihin.

    • Anonyymi

      Kyllä on hirveen näköstä flagia. Turha odottaa Suomessa lajissa menestymistä niin kauan ku jefupelaajat vähän pelailee flagia jenkkifutiksen ohella. Onko Suomessa yhtäkään naista joka keskittyy VAAN flagiin? Onko miehissä Kadmiry ainoa?

      • Anonyymi

        Kyllä on.


      • Anonyymi

        Erityisesti saksaa vastaan kyllä huomaa että on jefupelaajia eikä flagin pelaajia. Ihan turhaa tönimistä ja turhautumista. Onneks ei oo kypäriä niin näkee vielä eleetkin


    • Anonyymi

      No jos ei Suomenmaasta löydy parempia. Eiköhän tuolla oo parhaimmisto. Ja ilmeisesti leirejä pidetty missä näytöt annettu.

      Näillä mentävä niin kauan kun jefu ja lippupallo liitetään samaan kastiin.

      • Anonyymi

        Eikös se mennyt niin, että leireiltä ei edes valittu pelaajia, vaan soiteltiin jotain gubbeja "tulisitko pelaamaan".

        Isoin vitsi varmaankin Tumpin kaveri Penkki joka piti hoitaa kisoihin. Niin ja olihan se Wolverines koutsi hoitanut leirin ohi yhden pelaajan että sai sen jenkkifudisjoukkueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se mennyt niin, että leireiltä ei edes valittu pelaajia, vaan soiteltiin jotain gubbeja "tulisitko pelaamaan".

        Isoin vitsi varmaankin Tumpin kaveri Penkki joka piti hoitaa kisoihin. Niin ja olihan se Wolverines koutsi hoitanut leirin ohi yhden pelaajan että sai sen jenkkifudisjoukkueeseen.

        Penkkihän on pelannu ihan hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penkkihän on pelannu ihan hyvin!

        Juu ihan hyvin höntsäilee.

        Mutta ei kuulu tuolle tasolle.


    • Anonyymi

      Jenkkifudiksen pelaajia luulisi kiinnostavan, hehän tuon koko lystin maksaa:

      Liiton koko henkilökunta "leireilee" viikon Pajulahdessa ja kestitsee Ifaf henkilökuntaa olympiatoiveineen.

    • Anonyymi

      Mitä on liikkunut naisten valmentajien päässä kun Jansen pääsi kisoihin vasta varapaikalta? Moisesta pöllöilystä sietäisi saada potkut

      • Anonyymi

        Samaa voi sanoa Kasastanista.


    • Anonyymi

      Nimensä takiako Saastamoinen tuolla hyökkäyksen on vai mitä hemmettiä? Eiköhän ois joku varma kätisempi näistä jefupiireistä löytynyt. #1 on kova!

    • Anonyymi

      Näinhän se on ettei tuossa lajissa oikein jenkkifutarit pärjää (lukuunottamatta dbt ja rissut), kovin erilaista fysiikkaa vaatii ja peliälyäkin pitäs kehittää ko. lajin parissa. Muutama yksilö miehissä ja naisissa on ehkä vaaditulla tasolla mutta kokonaisuus ei vaan luo semmosta hyökkäysuhkaa ja puolustajiaki viedään ku litran mittaa. En siis mitään ota heiltä pois urheilijoina, uskomattomia jenkkifutareita ovat ja varmasti ovat parhaat mitä täältä löytyy myös tähän lajiin. Mutta eihän se jos tota ei treenaa ja harrasta tosissaan voi näyttää muulta kun tuolta.

    • Anonyymi

      U17 majuista olisi löytynyt kovempia tekijöitä molempiin joukkueisiin pl. QB:t.

      • Anonyymi

        Pitää olla 18v että saa tuolla pelaa


    • Anonyymi

      "No jos ei Suomenmaasta löydy parempia. Eiköhän tuolla oo parhaimmisto."

      Jos tuo on Suomen parhaimmisto, niin kannattaa varmaankin vakavasti harkita mitä satsauksia tuohon laitetaan ja lopettaa olympia-öyhötys.

      Olympia-huumassahan pääasia on tietenkin se, että liiton ukkelit pääsisis kisoihin "edustamaan ja kokoustamaan sekä verkostoitumaan" eli mukavalle urheilulomalle lajiliiton/o-komitean piikkiin.

      • Anonyymi

        Juu olen käsittänyt että joissakin paikoissa tuota oikeasti treenataan eikä mennä vaan vähän kisoihin pelailemaan kun sellaiset tulee.


    • Anonyymi

      U17 tytöt voitoin 5-1 mitalipeleihein EM-kisoissa. Pojilla ja U15 joukkueella ei vielä voittoja. Kyllä Olympialaiset ovat realistinen tavoite näille tytöille jos vain itse sitä haluavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe