Ikinä ei kannata

Anonyymi-ap

pelata ihmisen kanssa jolla leikkaa. Turha siinä on skitsoilla kuka vuotaa kun on vaa nii hyvä poimimaan yksityiskohtia

18

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä taitaa ahdistaa pikkukilliä eniten😉

• Anonyymi

Miks nelikymppiset perheenäidit ja isät kirjoittelee teinijuttuja palstalle?

• Anonyymi

Mutta minä silti kuulen onko siellä joku1 säälittävä ihmisperse olet tiedät kyllä

• Anonyymi

Aika luotisuoraan voi päätellä mitä itseään superihmisenä pitävä keke kelaa milloinkin ja se kuva on todella ruma

• Anonyymi

Eikö sulla leikkaa yhtään, miksei sinuun kohdistuvia kommentteja poistateta? Jossain päi on yksi jos toinenkin vähän käärmeissään ja fiksummat ymmärtää että se olet ihan sinä joka olet muiden kasvot liannut lurittelemalla hevon kukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla leikkaa yhtään, miksei sinuun kohdistuvia kommentteja poistateta? Jossain päi on yksi jos toinenkin vähän käärmeissään ja fiksummat ymmärtää että se olet ihan sinä joka olet muiden kasvot liannut lurittelemalla hevon kukkua

Oikein kukkua. 💀💀🤣🤣🤣

• Anonyymi

Miltä tuntuu katsella vierestä kun surullinen ns elämäsi menee juuri nyt sileäksi etkä voi tehdä mitään asialle? Syyt ehkä kausaalisia ja ihan itse aiheutettuja, tuosta naurettavien valheiden verkosta ei enää luovita ulos varsinkaan laittomalla keinoilla

• Anonyymi

Haukotuttaa. Älä nyt sinäkin ala psykoottiseksi. Hae apua.

• Anonyymi

Jepjep. Psykoosit saatana tulilla. Jollain. Mene ja hae apua. Sanot lääkärille, että sulla on pakonomainen, sadistisen väkivaltainen, tarve kontrolloida muita ihmisiä. Kuvittelet, että sinulla on oikeutus vihaasi, koska jotain jossain. Nyt sitten tämä mätä päässä sauhuat keskustelupalstalla, jossa muut ikävöi. Itse ikävöin tähtiin takas. Joku tommone pimee psyko tulee nurkantakaa ja naps. En tahtois, voitko mennä hoidattamaan itsesi noista väkivaltafantasioista. Pliis

• Anonyymi

Sama mielessä. Veit sanat suustani.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä.että jokainen kirjoittaja kirjoittaa aivan eri asioista kuin toiset! Voin olla väärässäkin mutta voisko joku teistä asianomaisista kertoa selvällä suomen kielellä mistä asiasta on kyse? Ei tämä minulle kuulu mutta ihan viihde mielessä olis kiva kuulla. Tai voin minä tietysti lajitella vaikka sukkia jos teistä kukaan ei tiedä mistä kirjoitatte.

• Anonyymi

Omakehu keskiviikkoon nähtävästi taas. Oikein leikkaa. Juu. Välillä ehkä.

• Anonyymi

Lällätilää ja pökköä pesään sanoi okemanni nääs

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2957
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2789
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2776
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      437
      2506
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      152
      1838
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1828
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1395
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      28
      1057
    Aihe