Afganistanissa

Anonyymi-ap

On hyveiden ja paheiden ministeriö. Tarvitaanko Suomeenkin sellainen?

22

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilman muuta tarvitaan. Moraalinen löyhyys on kitkettävä pois.

      • Anonyymi

        Anna muiden olla juuri miin "moraalittomia" kuin ovat ja keskity omiin asioihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna muiden olla juuri miin "moraalittomia" kuin ovat ja keskity omiin asioihisi.

        Sinun pitää alkaa kulkea burkha päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää alkaa kulkea burkha päällä.

        Ei tarvitse. Jos kaipaat burkhanaisia, niin mene johonkin muslimimaahan, vaikka sinne Afganistaniin.


    • Anonyymi

      Ei tarvita. Joka kokee Afganistanin niin mainioksi maaksi, voi muuttaa sinne.

      • Anonyymi

        Eihän harmiskaan muuta Venäjälle, vaikka kokee maan taivaaksi maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän harmiskaan muuta Venäjälle, vaikka kokee maan taivaaksi maan päällä.

        Mikä on äärimmäisen outoa minusta. Minusta hänen hehkutuksensa ei oöe uskottavaa, kun hän ei kerta itsekään halua Venäjälle.


    • Anonyymi

      Ja yle on ns. "Totuusministeriö". Mut hyvä että sieltä näytetään urheilu-, ja luonto-ohjelmia. Siihen se hyvyys sitten jääkin. No joo, paikallisuutiset maakuntatasolla ovat lisäksi relevantteja.

    • Anonyymi

      Siellä onkin huonoitsetuntoisia setämiehiä iso liuta, jotka haluaa määräillä ja varsinkin alistaa naisia.

      Ei tänne tarvita samaa todellakaan.

      • Anonyymi

        Hieno maa 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno maa 🥰

        Todella hieno maa...

        Siellä miesjohtajat on niin epätoivoisia ja naiseutta pelkääviä, että heidän täytyy lakien avulla kitkeä kaikki pois. Naisia ei saa näkyä missään. Säälittävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hieno maa...

        Siellä miesjohtajat on niin epätoivoisia ja naiseutta pelkääviä, että heidän täytyy lakien avulla kitkeä kaikki pois. Naisia ei saa näkyä missään. Säälittävää...

        Afganistanissa nainen tietää paikkansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afganistanissa nainen tietää paikkansa!

        Vie äitisi sinne, niin oppii tekemästä virtsapäisiä lapsia...ja oikeastaan isäsikin...taitaa olla pidätysvaikeuksia ollut jo pitkään?


    • Eikös naiset juuri tykkää näistä afgaaneista. Ja sitten valitetaan, miten valkoinen mies alistaa.

      • Anonyymi

        Enpä ole kuullut kenenkään kehuvan afgaaneja. Missä sä olet sellasia kehuja kuullut? Ettet nyt vain ole erehtynyt ja he ovatkin tarkoittaneet vinttikoiria?


      • Anonyymi

        Ei tykkää, miksi moista luulet?

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkää, miksi moista luulet?

        - Sheena

        Koska palstakamun ymmärrys loppuu siihen, kuka on islamilainen ja tietyn maan kansalainen, missä islam on pääuskonto. Turkkilainen ja afgaanikonservatiivi on sama. Nainen ja naiset on sama juttu myös. Kun yksi ihastuu turkkilaiseen mieheen, kaikki naiset pitää myös afgaaneista.

        Ei voi kauhalla vaatia, jos lusikalla on annettu.


    • Anonyymi

      Suomeen ajetaan uutta persukristittyä teokratiaa.

      Siinä raamattu ja laitaoikeistolainen "vaihtoehtoinen totuus" jyräävät tieteen ja järjen.

    • Anonyymi

      Ei tarvita.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Totta kai tarvitaan, saadaan palstanaistenkin elämään jotain ryhtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tarvitaan, saadaan palstanaistenkin elämään jotain ryhtiä.

        Vähemmän palstaprinssien elämässä näyttää ryhtiä olevan.


    • Meillä on jo STM, eiköhän se riitä. Mikäli ei riitä, laajennetaan vain STM:n toimenkuvaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe