Kahvin kanssa jaffa keksit vai domino keksit
Nainen kumpi maistuis nyt
37
315
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aloitus luonnetesti?
Kahvi ilman mitään ja domino
Vilma-paukkupakkanen - Anonyymi
Pelkkä kahvi kiitos, kaurajuomalla, mieluiten joku baristaversio, vaikka vaniljalla maustettuna.
- Anonyymi
Ei tietoo mikä on barista ja teko aines kauralitkut pois ja kunnon maitoa sen olla pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietoo mikä on barista ja teko aines kauralitkut pois ja kunnon maitoa sen olla pitää
En sitten ota sitä kahviakaan kiitos. Saanko lasin vettä, vai onko siinäkin jotain vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten ota sitä kahviakaan kiitos. Saanko lasin vettä, vai onko siinäkin jotain vikaa?
Ei kukaan veden kanssa kekksejä syö älä ole pöhkö vaan kunnon maitokahvit saat ja keksei niin mikä on barista ja vai täytyis olla teko aine ja lisäaine ja e koodeja täynnä olevaa teko kaura litkuu nyt opettelet juomaan normaaleja juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan veden kanssa kekksejä syö älä ole pöhkö vaan kunnon maitokahvit saat ja keksei niin mikä on barista ja vai täytyis olla teko aine ja lisäaine ja e koodeja täynnä olevaa teko kaura litkuu nyt opettelet juomaan normaaleja juttuja
Sanoinkin, että pelkkä vesi kiitos. Saat syödä keksit ihan itse, enemmän sinulle. Sen kahvin olisin voinut ottaa, mutta kun ei sinulle sovi, sellaisena kuin sen joisin, niin ei sitten. Iso kasillinen vettä minulle kiitos. En tarvitse mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinkin, että pelkkä vesi kiitos. Saat syödä keksit ihan itse, enemmän sinulle. Sen kahvin olisin voinut ottaa, mutta kun ei sinulle sovi, sellaisena kuin sen joisin, niin ei sitten. Iso kasillinen vettä minulle kiitos. En tarvitse mitään muuta.
Jos ei maito kelpaa niin voit juoda kahvisi mustanakin ehkä siihen tilkka kylmää vettä että jäähtyy ja keksit on puoliksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei maito kelpaa niin voit juoda kahvisi mustanakin ehkä siihen tilkka kylmää vettä että jäähtyy ja keksit on puoliksi
En juo mustaa kahvia, kiitos. Lasi vettä, jos sopii. Vai mikä siinäkin nyt on ongelma, että juo vettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo mustaa kahvia, kiitos. Lasi vettä, jos sopii. Vai mikä siinäkin nyt on ongelma, että juo vettä?
No tulee 7 dl kylmää vettä lasi tuoppiin mahtuu 7dl niin vettä ja keksei kun kahviakin sais mut ei sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulee 7 dl kylmää vettä lasi tuoppiin mahtuu 7dl niin vettä ja keksei kun kahviakin sais mut ei sitten
Jos ei sulla yhtään pienempiä laseja ole, etkä osaa lasia vajaavaiseksi jättää, niin sellainen sitten. Olisin ottanut kahvia, mutta kun ei kuulemma saa juoda sellaisena kuin itse tahtoo, niin kyllä mä ilmakiin pärjään. Keksit voit vaikka säästää itselkesi huomiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei sulla yhtään pienempiä laseja ole, etkä osaa lasia vajaavaiseksi jättää, niin sellainen sitten. Olisin ottanut kahvia, mutta kun ei kuulemma saa juoda sellaisena kuin itse tahtoo, niin kyllä mä ilmakiin pärjään. Keksit voit vaikka säästää itselkesi huomiseksi.
Harvasta kodista löytyy tekoaines kauramaitoi niin ei kaura ole maitoo kyllä kaikilla ihmisillä on maitoa kaapissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvasta kodista löytyy tekoaines kauramaitoi niin ei kaura ole maitoo kyllä kaikilla ihmisillä on maitoa kaapissa
Em tiedä ketäön, jolla olisi maitoa kaapissaan. Melko harva enää juo maitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö sulta kauraryynejä? Entä tehosekotin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Em tiedä ketäön, jolla olisi maitoa kaapissaan. Melko harva enää juo maitoa.
Ei ku hetkinen, mun mummo taitaa juoda jotain maitojuomaa. Ei sekään tavallista maitoa juo, mutta jotain sellasta maitojuomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö sulta kauraryynejä? Entä tehosekotin?
Ei ole kauraryynejä eikä ole tehosekoitinta mut sähkövatkain on no nyt on kehnosti on vain nakkei ja ruisleipää ja hernekeittotölkkei ja 2kg perunoita huomenna kauppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauraryynejä eikä ole tehosekoitinta mut sähkövatkain on no nyt on kehnosti on vain nakkei ja ruisleipää ja hernekeittotölkkei ja 2kg perunoita huomenna kauppaan
Siis sullako ei ole edes tavallisia kaurahiutaleita kaapeissas? Ei ole tehosekotinta, no löytyykö siivilä ja lusikka ja ehkä vähän talouspaperia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku hetkinen, mun mummo taitaa juoda jotain maitojuomaa. Ei sekään tavallista maitoa juo, mutta jotain sellasta maitojuomaa.
Eli koko suku on erikoisia täynnä eli mummosta lapsenlapseen mutta annetaan aiheen olla menen nyt tupakille olis vaan ollu kiva kuulla normaalien naisten mielipiteitä kumpi jaffa vai domino mut ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko suku on erikoisia täynnä eli mummosta lapsenlapseen mutta annetaan aiheen olla menen nyt tupakille olis vaan ollu kiva kuulla normaalien naisten mielipiteitä kumpi jaffa vai domino mut ei
Ihan koko suku ja kaikki ystävät ja tuttavat ja koulu- ja työkaveritkin. Mä en ole nähnyt tavallista maitopurkkia missään muualla kuin kaupassa sitten peruskoulun. En tiedä kuka niitä sieltä kaupasta ostaa, kun en ole ollut edes sellasella työpaikalla, jossa joku laittaisi kahviinsa tavallista maitoa. Joitain niitä maitojuomia toisinaan näkee. Jonkun täytyy juoda ihan hitosti maitoa, kun niin jumalattoman moni ei käytä sitä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tupakointi on? Onko se joku perinne teilläpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan koko suku ja kaikki ystävät ja tuttavat ja koulu- ja työkaveritkin. Mä en ole nähnyt tavallista maitopurkkia missään muualla kuin kaupassa sitten peruskoulun. En tiedä kuka niitä sieltä kaupasta ostaa, kun en ole ollut edes sellasella työpaikalla, jossa joku laittaisi kahviinsa tavallista maitoa. Joitain niitä maitojuomia toisinaan näkee. Jonkun täytyy juoda ihan hitosti maitoa, kun niin jumalattoman moni ei käytä sitä ollenkaan.
No niin kahvit on juotu ja pöytä siivottu jaaha ehkä sinun on aika palata kotiisi moikka ja kumpikin jatkaa elämäänsä eli mies etsii normaalia naista ja sinä toista erikoista joku erikoinen ja erilainen nuori jooseppi sopii sinulle toinen juo kaurapuuro maitoo toinen tapettiliisteriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kahvit on juotu ja pöytä siivottu jaaha ehkä sinun on aika palata kotiisi moikka ja kumpikin jatkaa elämäänsä eli mies etsii normaalia naista ja sinä toista erikoista joku erikoinen ja erilainen nuori jooseppi sopii sinulle toinen juo kaurapuuro maitoo toinen tapettiliisteriä
Mitä sä taas sekoilet. Mähän olen kotonani. En ole menossa minnekään kotoani. Yksikään normaali ihminen ei skitsoa siitä millaisena toinen juo kahvinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mulle sopii normaali mies, joka pitää huolen omasta kahvistaan, jos hän sellaista juo. Minulle onhan sama millaisena hän sen juo tai juoko ollenkaan ja jos hän on normaalijärkinen yksilö, niin hänellekin on ihan sama millaisena minä kahvini juon.
Mähän en edes kertonut sulle millaisena mä juon aamukahvini, vaan kerroin sen kaikkein tavallisimman kahvini, johon laitan sekaan ihan vain kaurajuomaa. Sä olisi seonnut ihan kokonaan ja sulla olis varmaan poksahtanut suoni päästä, jos olisin kertonut siitä aamukahvistani. 🤯😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mulle sopii normaali mies, joka pitää huolen omasta kahvistaan, jos hän sellaista juo. Minulle onhan sama millaisena hän sen juo tai juoko ollenkaan ja jos hän on normaalijärkinen yksilö, niin hänellekin on ihan sama millaisena minä kahvini juon.
Mähän en edes kertonut sulle millaisena mä juon aamukahvini, vaan kerroin sen kaikkein tavallisimman kahvini, johon laitan sekaan ihan vain kaurajuomaa. Sä olisi seonnut ihan kokonaan ja sulla olis varmaan poksahtanut suoni päästä, jos olisin kertonut siitä aamukahvistani. 🤯😂Yksinäsi saat juoda mitä tykkäät mut toivotaan et joku erikoinen korkeastikoulutettu transvenstiitti kelputtaisi sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäsi saat juoda mitä tykkäät mut toivotaan et joku erikoinen korkeastikoulutettu transvenstiitti kelputtaisi sinut
Ei mun tarvitse juoda yksinäni, kun mulla on jo normaali ja tavallinen heteromies kumppaninani. Sulla sen sijaan tekee hyvin tiukkaa löytää ketään niin omituista otusta, joka huolisi sut pakkomielteinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvitse juoda yksinäni, kun mulla on jo normaali ja tavallinen heteromies kumppaninani. Sulla sen sijaan tekee hyvin tiukkaa löytää ketään niin omituista otusta, joka huolisi sut pakkomielteinesi.
Ja siis on munkin miehelläni omat pakkomielteensä kahvin suhteen, mutta ei hän yritä pakottaa ketään muuta tekemään tasan samoin kuin hän. Hän juo kahvinsa aina pienestä valkoisesta kupista, siihen laitetaan yksi tasamittainen lusikallinen hienoa sokeri ja ihan pikkiriikkisen kermaa, tyyliin teelusikallinen. Sitten hän juo sen kahvinsa käydessään tupakalla. Muutoin hän ei juo kahvia, vain käydessään tupakalla. Hän ei ikinä söisi mitään kahvinsa kanssa, eikä tajua lainkaan sitä, että minä syön vaikkapa voileivän kahvini kera. Ihan kahjoa kuulemma, mutta omapa on asiani.
- Anonyymi
Toisen kerran...
Kumpikin keksi ja se, että litistän naamasi jalallani tonttiin.- Anonyymi
Ainiin kahvi... sen kaataisin naamallesi lähtiessäni...mustana.
Edellinen kirjoittaja huomasikin miten kaavoihin kangistunut olet. Näitä sun vst. juttuja nähty ennenkin täällä.
Oikeastaan minun karkeakarvainen mäyräkoira voisi purra kiveksesi halki samalla kun työnnän naamaasi hiekkaan. Ehkä tuollaisen kokemuksen jälkeen et kyselisi jonninjoutavia.
Harmi kun näitä ei voi toteuttaa oikeasti. 🤔
- Anonyymi
Riippuu vähän. Tykkään molemmista.
- Anonyymi
Sit saa molempii jos vaan on mut jos ei ole kuin jompaa kumpaa niin kumman ennemmin haluaisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit saa molempii jos vaan on mut jos ei ole kuin jompaa kumpaa niin kumman ennemmin haluaisit
Sen Jomman, kumma kuullostaa niin kummalliselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan samaa kuin muutkin eli vetää välistä kunnolla pataan koska hän on liian tyhmä mieheksi.
- Anonyymi
hahha joo pille3rit....
- Anonyymi
åoöörtoy-- ,iyya poleasrto jawsdia timyii jsidlsööröör millis tutyyäkrem lamddasw kptsom moom millis---
- Anonyymi
onko mukava nukkuaw niin jos jonkin ryttöj hakar cökusdö utdrkkö,,,, kautsb könoltukihs gycjdu nutö bt¨ 22.6 19.4.
- Anonyymi
https://urjalanmakeistukku.fi/walkers-lakritsitoffee-2-5kg.html?_gl=1*18rpi44*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwuMC2BhA7EiwAmJKRrDkcf9a1wnGyI-4VrWzzuUXE16Qdn0w-7LoJLa23gJTMjwgmpqeTXxoC9uwQAvD_BwE
Olisko naisesta mukavaa, jos mirs tarjoilisi kahvin kanssa tuollaisia toffee makeisia 2,5kg pussi sellaisia joiden syömisen jälkeen on hampaat pinnoitettu toffeella.- Anonyymi
Lakritsitoffee ei ole mun lempparini, mutta voihan sitä yhden aina syödä ja sulatella suussa sen kuuman kahvin kera.
- Anonyymi
Kahvia ja keksiä on, mutta niiden päälle nauttisin mielelläni naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774395
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.934104- 713449
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393132- 1613124
- 762934
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542878- 462541
- 392087
- 1992075