Ei ole POSTI tullu.

Anonyymi-ap

Kello on yli puoli yhdeksän illalla.

Minua kyllä varottiin, että voi alkaa POSTI-SOTA.

Voihan he käyttää minua sovittelijana, koska minähän olen tuttu ihminen joka voi sanoa : Eikö se ammatti postinjakajalle postinjaot maistu, koska minä en kuulemma näihin postinjakajan töihin SOVELLU!

5

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no et tosiaan...

• Anonyymi

En kyllä oikeesti, mutta voin tehdä rikosilmoituksen ja ilmoittaa että EDES Postinjakaja Puukko joka on kuulemma toiminut ympäri Suomen ei YMMÄRRÄ, että uusille työntekijöille jotka tulee postinjakajiksi töihin kuuluu täytättää VAITIOLOVELVOLLISUUS SOPIMUS, ettei tämmösiä pääse käymään!

Hänellähän sitä työkokemusta postinjakajan tehtävistä on entinen joka on jakanut postia myös etelä Suomessa.

Olen ollut vain SIIVOOJANA ja Espoon kaupungilla laitosapulaisena päiväkodissa jossa piti ensimmäisenä tehdä työsopimus sekä täyttää vaitiolovelvollisuus paperisena.

Työsopimus sovittiin, että tehdään myöhemmin.
        Sodankylässä on esimies ja hän sano keltä pyydän työvaatteet. Tässä toimipisteessä ei ole esimiestä, mutta silloin esimiehen tehtäviä hoitaa hän jolla entinen työkokemusta.
        Puukolla on kuulemma, mutta minulla on taas laajemmin työkokemuksia koska minä olen toiminut esimies tehtävissä ja meillä oli noin 100 työntekijää.

En ole hakenut esimiehen paikkaa vaan postinjakajan.
        Ei minulla ollu velvollisuuksia alkaa opastamaan noin pätevää työntekijää ja sanomaan miten hänen kuuluu vanhimpana työntekijänä toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä oikeesti, mutta voin tehdä rikosilmoituksen ja ilmoittaa että EDES Postinjakaja Puukko joka on kuulemma toiminut ympäri Suomen ei YMMÄRRÄ, että uusille työntekijöille jotka tulee postinjakajiksi töihin kuuluu täytättää VAITIOLOVELVOLLISUUS SOPIMUS, ettei tämmösiä pääse käymään!

Hänellähän sitä työkokemusta postinjakajan tehtävistä on entinen joka on jakanut postia myös etelä Suomessa.

Olen ollut vain SIIVOOJANA ja Espoon kaupungilla laitosapulaisena päiväkodissa jossa piti ensimmäisenä tehdä työsopimus sekä täyttää vaitiolovelvollisuus paperisena.

Työsopimus sovittiin, että tehdään myöhemmin.
        Sodankylässä on esimies ja hän sano keltä pyydän työvaatteet. Tässä toimipisteessä ei ole esimiestä, mutta silloin esimiehen tehtäviä hoitaa hän jolla entinen työkokemusta.
        Puukolla on kuulemma, mutta minulla on taas laajemmin työkokemuksia koska minä olen toiminut esimies tehtävissä ja meillä oli noin 100 työntekijää.

En ole hakenut esimiehen paikkaa vaan postinjakajan.
        Ei minulla ollu velvollisuuksia alkaa opastamaan noin pätevää työntekijää ja sanomaan miten hänen kuuluu vanhimpana työntekijänä toimia.

Vai pitäskö tämä vetää kunnianloukkaus käräjille todisteeksi, että muualta muutetaan tänne ja ei osata edes opettaa työntekijöille turvallisuus asioita joilla estetään POSTIN asiakkaidentietojen vuotaminen.

En ole enää POSTINJAKAJA vaan POSTIN ASIAKAS joka on joutunut myös rikoksen uhriksi.

• Anonyymi

Minähän sentään sain Sodankylään puhelinnumeron niin voin soittaa ja kysyä : Eikö pelkkä työsyrjintä ja vainoaminen riittänyt? Syrjintä ulottuu jo koko perheeseen ja naapureihin, koska ei tule edes POSTIA meille ja postinjakeluautoa ei ole näkyny, mutta VALKOSIA pakettiautoja ajelee ja ilmeisesti käyvät katsomassa olenko minä juminu koko postinjakelun.

Asiakkaat ei olleet valittaneet. Isäni sano, että : Maantaina posti tuli normaalia aikasemmin.
      Sanoin : Meillä oli lauantai lehtiäkin lajiteltavana.
      Postimies Puukko kävi sekottamassa ja löi laatikoita lehtipinojen päälle, kun kävästiin kahvilla ja oli siirtäny vielä lehtinipun toiselle pöydälle niin jäis jakamatta.

Puukko varmaan tuo postin meille kotia ja sanoo : Tämmösiä sattuu!

Kuulemma sanoo töissä : Minä en ole mittään!
      Tottahan se on, että Puukko ei ole tehnyt mitään muuta, kuin ajellu postinjakeluautolla ja jakanut ne postit jotka hän haluaa jakaa!
      Jakaa kuulemma kylällä postia…

Reilu mies POSTIMIES syrjii kaikki muita, mutta ei heitä jotka asuu keskustassa ja Törmäsessä.

Minun pitäs muuttaa omaan asuntoon niin Puukko sais postinjakajana vainota ammatikseen ja huutaa ” Minä en ole tehnyt mitään!”

On siitä yli 4vuotta aikaa, kun toi sen puoliksi avatun paketin ja pyysi anteeksi.
      Sanoin : Onneksi oli muovi alla, koska minä tilasin peiton jota ei pysty edes pesemään ja makso tarjouksessa 300€!

Puukko säihkähti, koska meillä varallisuus näy ulospäin eikä ole koskaan näkynyt.
      Vaatteista on näkyny niin, että minä tilaan ja hermostun koska kaappiin ei mahdu.
      Siivous asiakkaat on antaneet myös vaatteita.

Minullahan omat UFF vaatekeräys kontit jonne käyn viemässä vaatteita!

Toisilla on yhteiset UFF vaatekeräyskontit niin MINÄ TILASIN ITELLE IHAN OMAT ja ilmotin samalla, että : En tiedä kuka oli tilannut, mutta kontti on siirretty ja tilaaja ei ilmottanut.

Pyysin oman kontin, koska minä en ota VASTUULLE TOISTEN tilaamia kontteja. Minä ilmotan UFF jos minun tilaama kontti siirretään.
      Vastuuttoman UFF tilaamaa kontin saa vetää huoleti paskaksi niin oppii TILAAMAAN KONTTEJA sekä huolehtimaan niistä!

Minä ilmotan UFF:lle, että : Minun tilaaman vaatekeräyskontin hakea pois, koska minä muutan Ivalosta pois!

Tiiätte sitte, kun UFF toinen vaatekeräyskontti on kadonnut että KONTTI VASTAAVA on muuttanut Ivalosta pois.
      Ei tarvi kysellä ootko tullu lomalle!?
      Olen vastannut tuollaisiin kysymyksiin : Anteeksi asun Ivalossa ja tulin 2016 kesällä takasin. Olin pari vuotta etelässä ja sitä ennen asuin Inarissa pari vuotta.

Lopetin kysymästä tutuilta kuulumisia eli missä ollaan asuttu työn vuoksi.
      Yks tuttu nainen jonka kanssa oltiin kavereita ja tavattiin 20 vuoden päästä kahvin merkeissä.
      Minä kerroin, että asun Ivalossa ja mulla 4 lasta jne.
      Hän oli lapseton ja kerto, että hän kävi etelässä mutkan töissä.
      Minä vastasin: Minä olin Norjassa vähän aikaa töissä ja asuin muutaman Espoossa ku sain sieltä töitä ja palasin takasin Ivaloon, koska sain töitä sieltä ja vanhemmat pystyy auttaan lasten hoidossa.
      Hän sano minulle : Olin Seinäjoella!
      Mulla alko hävettämään ja lähin reissuun ja minä ajoin ihan asiasta tehden Seinäjoen kautta Ivaloon, että minä sen SEINÄJOEN.
      Samalla reissulla kävin katsomassa myös Jalasjärven josta toinen vaari oli lähtenyt. Iski kauhia kusi hätä ja ajoin Jalasjärven grillin pihalle ja kusasin naisellisesti nurkalla. Autossa sanoin : Ainaki ihan asiasta tuli käytyä Jalasjärvellä!
      Vein yhen kaverin Teuvalle niin tulipahan nähnyt Pohjanmaata.
      Kävin eri reissun kylässä ja pääsin käymään HORONKYLÄSSÄKIN!

• Anonyymi

Meitä Viinamäen naisia on Ivalossa 3 ja ei meistä kukaan juo viinaa, mutta siskoni kyllä juo meidänkin edestä.

Me tavataan S-marketissa ja kaikki ivalolaiset tietää ainakin kuka tämä kolmas on, koska hän on ollut yrittäjänä miehensä kanssa.

Viime perjantaina tavattiin ja sanoin : Meillä on pieni suku, että suku-kokouksia on joka hyllyn välissä.
        Ensin oli kattonu minua, että tuo on niin tutun näkönen. Käveli viereen ja mie sanoin: Meillä on koko suvun naiset lähteneet kauppaan.
        Äiti tuli siihen ja minä sanoin : Me ollaan tulossa perjantai jumpalta. Sanoin perään, että äitin siivoukset on meidän jumpat.
        Oli luullu, että minä olin keksiny adhd omasta päästä.
        Sanoin hänelle, että : Kyllä adhd on meidän suvusta, koska oot ite samanlainen.
        Hän mies sano : Ei se kuulekaan kuin sen mitä haluaa,
        Äitini pääsi sanomaan : Huomaan ketkä on sukua ja tuo kävi kuulo tutkimuksessa Rovaniemellä ja kuulee paremmin mitä muut, mutta jos tuulee tai humisee niin ei kuule kunnolla!

Minä olisin mielelläni alkanut kuulovammaseksi niin korvalääkäri ei ollu minun kanssa samaa mieltä!
        Tuo oli kyllä SYRJINTÄÄ, koska eivät kuuroksi suostuneet diagnosoimaan!
        Kyllä kuurotkin kuulee kuulemma jos he vain haluaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      143
      10278
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      72
      9843
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6839
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      213
      5288
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4999
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      156
      3838
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      2681
    8. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2641
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      166
      2481
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2302
    Aihe