Ymmärrys, se tärkein

Anonyymi-ap

Ymmärrys, jos minulta kysytään, on ehkä tärkein ominaisuus ihmisellä ihmiselämässä. On tärkeää ymmärtää mistä puhuu, mitä puhutaan, mitä kuulee, mitä tekee, mitä on tekemättä whatever. En sen enempää jaksa luennoida tästä. Ymmärrys on tärkeää.

Sitä vaan kyselen, että onko teillä teidän elämässänne edes yhtä asiaa minkä oikeasti ymmärrätte tai menettekö kaikessa sokkona ja uskon varassa? Jos näin, surullista on... :(

Ja joo. Minulle ei tarvitse todistella ymmärrystänne, minä ymmärrän ja teen itseni ymmärretyksi ainakin neljällä kielellä.

Mutta toivottavasti edes joku teistä tekee sen edes itselle... Siitä alkaa oikea elämä, ei muiden sanelema... :)

Eipä mulla muuta. Hyvää yötä ja palstailua kaikille... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Frg9xqAX2Io

"But I became honest Mr. Mistaken
In spite of the curves my smile was makin'
Bumpers and kickers in one big stream
I grew up in a life size pinball machine!
Yeah - They're mean

[Pre-chorus]
'Coz it's so hard to meet the eyes that I see
When I try to open up my heart
[Chorus]
There's something inside me
and I know it's good
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh and a half
(There's a laugh)
On my behalf
There's something inside me and I know it's good...
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh and a half"

22

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa niin sekavaa tekstiä taas! Mitä yrität kertoa? Tai anna olla et taida itsekään olla aivan varma!

      • Anonyymi

        Ymmärryksen puute. Ja siihen minä en voi millään tavalla vaikuttaa. Sinä voit.


      • Anonyymi

        Et taida säkään olla enää lainkaan varma mitä maalitusmetkua seuraavaksi yrittäisit provoäijän settien kautta, otan 🦄osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärryksen puute. Ja siihen minä en voi millään tavalla vaikuttaa. Sinä voit.

        Niin et siis tajunnut sarkastista heittoani vaikka alussa kerroit ymmärtäväsi asioita 4 kielellä! Et aivan terävin kynä taida olla🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida säkään olla enää lainkaan varma mitä maalitusmetkua seuraavaksi yrittäisit provoäijän settien kautta, otan 🦄osaa

        Ok. Tämä viesti kertoi kaiken. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et siis tajunnut sarkastista heittoani vaikka alussa kerroit ymmärtäväsi asioita 4 kielellä! Et aivan terävin kynä taida olla🤣🤣🤣🤣

        Ma vóin sulle sama asja seletada ka eesti keeles. Aga sellest pohhui, nagu nii aru ei saa.

        Po russkii ne mogu, net etova jobanava alphabeta

        And in english... Don't get fuckin' smart with me, you cunt.

        :D:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et siis tajunnut sarkastista heittoani vaikka alussa kerroit ymmärtäväsi asioita 4 kielellä! Et aivan terävin kynä taida olla🤣🤣🤣🤣

        Pidä S kivaa palstamiehen kanssa todella kultivoitunutta menoa on👍


      • Anonyymi

        Minä en tee rikosilmoituksia. Minusta tehdään, koska jotkut pahoittaa mielensä minun mielipiteistä. :D

        Frankly, my dear. I don't give a flying fuck.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ma vóin sulle sama asja seletada ka eesti keeles. Aga sellest pohhui, nagu nii aru ei saa.

        Po russkii ne mogu, net etova jobanava alphabeta

        And in english... Don't get fuckin' smart with me, you cunt.

        :D:D:D

        Et siis vieläkään käsittänyt no voi että jospa keskittyisit ymmärtämään yhdellä kielellä kun näyttää että menet vain enemmän ulalle 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis vieläkään käsittänyt no voi että jospa keskittyisit ymmärtämään yhdellä kielellä kun näyttää että menet vain enemmän ulalle 🙃

        Sinä et ymmärtänyt aloitusta edes selvällä suomen kielellä. Ei minulla ainakaan ole mitään toivoa siitä, että ymmärtäisit sen sisällön millään muullakaan kielellä.

        Ok. Lähetään siitä, että minä ilmaisin itseni epäselvästi. Mitä et ymmärtänyt aloituksessani ja mihin haluaisit selvennystä? Saa kysyä. Minä vastaan parhaani mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ymmärtänyt aloitusta edes selvällä suomen kielellä. Ei minulla ainakaan ole mitään toivoa siitä, että ymmärtäisit sen sisällön millään muullakaan kielellä.

        Ok. Lähetään siitä, että minä ilmaisin itseni epäselvästi. Mitä et ymmärtänyt aloituksessani ja mihin haluaisit selvennystä? Saa kysyä. Minä vastaan parhaani mukaan.

        Ps. Asialla ei ole mikään kiire. Voit vastata tähän vaikka huomenna tai ylihuomenna. Tai vaikka sen jälkeenkin... :)

        Hyvää yötä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=O0YxeTjFn70&t=2s

        Pps. Kuuntele mitä musiikkia joskus linkitän. Pääset sukeltamaan sieluuni, jos ymmärryksesi riittää... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ymmärtänyt aloitusta edes selvällä suomen kielellä. Ei minulla ainakaan ole mitään toivoa siitä, että ymmärtäisit sen sisällön millään muullakaan kielellä.

        Ok. Lähetään siitä, että minä ilmaisin itseni epäselvästi. Mitä et ymmärtänyt aloituksessani ja mihin haluaisit selvennystä? Saa kysyä. Minä vastaan parhaani mukaan.

        Kuten toisessa viestissä yritin ilmaista että viestisi oli täysin selkeä ja hyvin ymmärrettävä.mutta ylimielinen ja aina kun näen ylimielisiä viestejä ja kehutaan jollain tapaa omaa älykkyyttä tapanani on hieman kiusata! Mutta se siitä ja kuten varmasti nyt huomasit et niin hyvä ymmärtämään ollutkaan vaikka varmasti älykäs olet en sitä epäile. Poistun nyt hyvät jatkot ja hieman nöyryyttä peliin niin pärjäät meidän tollojen kanssa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten toisessa viestissä yritin ilmaista että viestisi oli täysin selkeä ja hyvin ymmärrettävä.mutta ylimielinen ja aina kun näen ylimielisiä viestejä ja kehutaan jollain tapaa omaa älykkyyttä tapanani on hieman kiusata! Mutta se siitä ja kuten varmasti nyt huomasit et niin hyvä ymmärtämään ollutkaan vaikka varmasti älykäs olet en sitä epäile. Poistun nyt hyvät jatkot ja hieman nöyryyttä peliin niin pärjäät meidän tollojen kanssa paremmin.

        Don't try, do! If you can't do it, don't try it!

        Minä en ole kertonut ensimmäistä sanaakaan älykkyydestäni(se on kyllä aika korkealla enkä minä välitä siitä vittujakaan, koska sillä on hyvin vähän merkitystä mihinkään), sinä mainitsit siitä. Minä puhuin vain ja ainoastaan ymmärryksestä, mikä on tärkein ominaisuus meille jokaiselle. Älykkyyttä voi mitata, ymmärrystä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Asialla ei ole mikään kiire. Voit vastata tähän vaikka huomenna tai ylihuomenna. Tai vaikka sen jälkeenkin... :)

        Hyvää yötä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=O0YxeTjFn70&t=2s

        Pps. Kuuntele mitä musiikkia joskus linkitän. Pääset sukeltamaan sieluuni, jos ymmärryksesi riittää... :)

        Sä oot edelleen se sama kusipää. Tämän takia pidän sinusta.


    • Aina sitä ei vaan ole. Ihminen ei ole mikään robotti.

      • Anonyymi

        Robotilla ei ole kapasiteettia ymmärrykseen. Tai on, mutta rajoitetusti. Ihmisellä taas on rajoittamattomasti. Sitä pitää vaan käyttää.


    • Anonyymi

      Ja sitten jotkut teistä ihmettelee palstan alennustilaa...

      Teiltä puuttuu ymmärrys, kyky keskustella, huumorintaju ja kaikki muut tärkeät ominaisuudet, mitkä ovat tärkeitä ihmisten keskinäiseen kanssakäymiseen. Ja olette liianlaiskoja oppiakseen ne.

      Miten vitussa olette selvinneet tällä osaamisellanne aikuisikään asti? Miten olette edes hengissä? Tai no joo... Suurin osa muistakin ihmisistä on idiootteja. On helppoa sulautua joukkoon...

      Kyllä. On totta, etten pidä ihmisistä. Ihmiset yleensä sairastuttaa minut kun en saa mahdollisuutta säännöstellä heidän läsnäoloa elämässäni. Te olette oikeasti perseestä ja sen perseestä olemisen syy on lähes poikkeuksetta ymmärryksen puute. Olette tietävinään paljon asioita, mutta ette ymmärrä ensimmäistäkään. Teillä on kaikki vastaukset, mutta ette tiedä ensimmäistäkään kysymystä. Mitä vittua teistä pitäisi ajatella? En tiedä. En ajattele mitään. Minua on rangaistu jossain edellisessä elämässä tai toisessa maailmassa elämällä teidän kanssanne. Fuck it. I can take it. You are not so good or bad.,..

      Oikeasti. Käyttäkää sitä kaikkea mitä teille on annettu. Älkää antako muiden käyttää sitä, älkää ulkoistako sitä muille, älkää olko laiskoja. Teillä on kaikki mitä tarvitsette, oppikaa vaan käyttämään kaikkea sitä... :)

      Peace and Love <3

      ps. Jacob on aivan loistava kitaristi... <3

      https://www.youtube.com/watch?v=jv_tbyqqy3E

    • Anonyymi

      Mä en tiedä teistä muista, mutta Evangeline Lilly on ihana!

    • Anonyymi

      22:53
      Jotain ihan kaunista melodian tyhjässä. Mutta muutaman tahdin teema toistuu niin, että sövellyksestä tulee loputon intro.
      Mikseivät rakentaneet 'siltaa yli vaikean veden'?
      Jos venttaa, että ihmiset ottavat toisiaan kädestä, kuluu liikaa aikaa...
      Vilma

      • Anonyymi

        Ja taas
        tyhjässä -> tyhjässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas
        tyhjässä -> tyhjässä

        Eikun tyngässä
        (Oikolukijan voisi poistaa!)


    • Anonyymi

      yimyii bvooör'öörks jsidldöörlom yimyid lim bvpopööd ö',åä' liom kpyliy booöty'b'y modrm d''rry millirddelom

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe