Mies pettää?

Anonyymi-ap

Olen epäillyt pitkään, että mies pettää minua.
Miten tämmöistä voisi selvittää?

Puhelimeen en pääse käsiksi, ei ole vedenpitäviä todisteita. Salaetsivää ehdotti tuttu, mutta en tiedä..

12

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haistele hänen auton penkkiä..

• Anonyymi

Munasarjakkaan kannattaa pitää miehestään hyvää huolta, eikä työntää miestään parempien kaunottarien syliin. Silloin te tarvitse lainkaan pohtia tuollaista.

• Anonyymi

Mitä höpiset? Taidat olla sarjapettäjä itse. Ei se ole vaimon syytä jos mies pettää. Se on yksin miehen ja sen toisen naisen syytä.

• Anonyymi

If you can smell a rat, it is because there is one.

• Anonyymi

Eipä siinä muuta auta kuin yrittää saada mies kiinni ns rysän päältä. Eli seurata miestä vähän kauempaa, mihin menee, kenen kanssa jne. Minua ainakin kaduttaa ihan hirveästi, kun en itse väijynyt miestäni. Nyt jälkeenpäin asiasta puhuttaessa hän kieltää tyystin kaiken, jopa ne tilanteetkin, jotka itse omin silmin näin. Kaiken lisäksi sanoo, ettei muista! Eli pettäminen on ollut niin arkipäiväistä, että on unohtanut.

• Anonyymi

Yksityisetsivä keski-suomessa pettämisepäily tapauksissa:
      missterysi(miukumauku)hotmail.com

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä. Yhteydenotto ei sido mihinkään!

• Anonyymi

Jos mies on kova valehtelemaan, niin et millään.

• Anonyymi

Kannattaa vatvoa asiaa omassa mielessään jatkuvasti. Ja ihan varmasti sen käytös on muuttunut, katso vaikka miten se tekee koko ajan kaikkea tosi epäilyttävää!

• Anonyymi

Otetaan selvää onko miehesi pettäjä, kokemusta löytyy selvittää myös näitä asioita ja tarvittavat välineet löytyy. Rohkeasti yhteydenottoa tänne niin saat kertakäyttöinen sp-co yhteydenottoa varten . KGS

• Anonyymi

Jätä se mies. Tuohan kertoo, ettei luottamus toimi. Ette voi elää onnellisesti, jos kokoajan epäilet.

• Anonyymi

Anna hänen mennä ja valehdella, niin tarpeet tavata vierasta kasvaa ja huolettomuus käyttäytymisessä. Helpompi jäljittää. Toinen vaihtoehto on että avaat keskustelun toteamalla että on sitten valinnan paikka tjs... kyllä se johonkin johtaa...

• Anonyymi

Kerro miehen äidille eiköhän ala selviämään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      97
      8973
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8776
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      16
      7840
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      175
      6213
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5288
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4315
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4230
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4153
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3919
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      80
      3813
    Aihe