erikoinen mies

Anonyymi-ap

eräs miestuttuni tarvitsi silmälasit ja minulla sattui olemaan lahjakortti erääseen silmälasiliikkeeseen, jossa juuri olin käynyt. sai 3 lasit yksien hinnalla. kahdet itselle ja yhdet kaverille. yritin antaa hyväätarkoittaen lahjakortin hänelle, mutta hän sanoi, että kieltäytyy ottamasta, kun pelkäsi että ne on huonot, kun saa ilmaiseksi. yritin kertoa että hyvänlaatuiset ovat, mutta ei ottanut sittenkään. annoin sitten toiselle, jolle kyllä kelpasi. kaikenlaisia.

8

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pelkään että sillä on joku mielenterveys ongelma, kun se ei ota mitään ilmaiseksi. outo tyyppi.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla mielenterveysongelmaa, vaan hän tottunut ostamaan laatua ja mieltää ilmaiset tavarat huonoiksi joten ei niitä huoli. Mun yksi sukulainen on just tollanen ja jos hänelle lahjan ostaa sen pitää olla arvokas laatutavara, eikä mistään halpakaupasta hommattu kippo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla mielenterveysongelmaa, vaan hän tottunut ostamaan laatua ja mieltää ilmaiset tavarat huonoiksi joten ei niitä huoli. Mun yksi sukulainen on just tollanen ja jos hänelle lahjan ostaa sen pitää olla arvokas laatutavara, eikä mistään halpakaupasta hommattu kippo.

ei sillä ole yhtään laatutavaraa. työtön kaljasieppo. laittaa kaikki rahansa kaljaan ja tupakkaan. ylpeä luonne.

• Anonyymi

se ei huoli yleensä synttärilahjojakaan, kun luulee että huonolaatuisia, kun ovat ilmaisia.

• Anonyymi

sillä ei ole asunnossaan laatutavaraa eikä mitään muutakaan tavaraa. vain välttämättömät, pöytä ,pari tuolia, patja, ei edes sänkyä, TV, muutama astia kaapissa. ehkä häntä voi sanoa minimalistiksi.

• Anonyymi

on yritetty ohjata se kaljoittelusta pois, ja sanottu että harrastais jotain mikä kiinnostaa, mut sitä ei kiinnosta mikään. on tunnettu jo n.20 vuottta. ja koko ajan sama meininki. tunnen joitain tyyppejä jotka on raitistuneet, vaikka ovat juoneet monia vuosia. ovat alkaneet harrastaa jotain kiinnostavaa ja juominen on jäänyt. sanovat elämänlaadun parantuneen ja mieli on pirteämpi kun ei juo. olen kysynyt häneltä, että miksi juot, niin sanoi, että on vaan niin mukavaa olla humalassa. sen pitäs ite tajuta, että on muutakin elämässä nautintoja kuin kalja, mut ei näy muutosta. ei se raitistu koskaan.

• Anonyymi

mun mies sanoi, että se olis ihan hyvä kaveri, jos se ei jois, mutta se ei lähe mihinkään ilman kaljaa ja tupakkaa. sen takia sitä ei voi edes kutsua kylään, kun ottaa kaljaa mukaan ja sais varmaan miehenikin juomaan. siksi niitä ei voi laskea mihinkään kahdestaan, kun voi alkaa miehenikin juomaan sen seurassa. kun joukossa tyhmyys tiivistyy. muuten voisivat käydä vaikka kalastamassa yhdessä. mieheni lähtis mielellään sen kanssa jotain harrastamaan, jos se olis selvinpäin. mut sille on tärkeämpiä ne juoppokaverit. niitä se kyllä hilaa kämpälleen eikä raittiita kavereita.

• Anonyymi

Anna hänen olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      413
      6029
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      83
      5371
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      55
      3761
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      175
      3459
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      63
      3207
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49