Keskusteltiin näistä SAKÄ:n jutuista ja työkaveri oli mun exän vanha koulukaveri jos oikein ymmärsin.
Ei kai nyt jumalauta eronneen naisen EXÄT saa vaikuttaa exän työelämään!
Saahan Aikion Leon exä joka oli ennen minua OPETTAA peruskoulussa saamea ja koltan-kieltä vaikka kukaan koltta ei tunnustanut käyneensä panemassa häntä niin saa oikeuden opettaa myös KOLTAN-KIELTÄ!
Saamelaiset ja koltat kyllä syrjii minua koska eivät ole opettaneet kumpaakaan kieltä vaikka olen syntynyt täällä.
En minä enää halua oppia, koska molemmat kielet on jo POLIITTISIA KIELIÄ ja minähän olen joutunut POLIITTISEN VAINON kohteeksi!
Suomessa on yli 500 000 poliittista turvapaikan saanutta ja nyt ollaan jouduttu jumalauta itsekkin poliittisen vainon kohteeksi jotka EI OLLA POLITIIKASSA mukana koska tuokin on KUNNIANLOUKKAUS!!!
Postinjakajana olis lopettanut nämä POLIITTISET toimenpiteet ja kirjoittanut äänestyskirjeisiin ” MURDER ” niin kylällä lukee Muurmanskin kyltissä!
En ole syyllistynyt tuohon vaan nuo on Kunnanjohtajan ja sivistyslautakunnan OPETUKSIA!
Opetussuunnitelma pettänyt aika pahasti ja miten tämmösen asian meinasivat sopia Putinin kanssa!?
Minä en hyväksy, että Ivalossa LAKIA luetaan taas erillä tavalla ja minua saa syytellä joka asiasta!
Huomaa kyllä, että Kunnanjohtaja, Sivistyslautakunnanjohtaja, kunnanhallituksen ja valtuustonpuheenjohtajat NUOLEE PERSEITÄ!
Jos he oikeesti ajais kuntalaisten asioita niin en olis kunnianloukkauksista syytettynä vaan minut olis kutsuttu Kunnantalolle kyseisten JOHTAJIEN PUHUTTELUUN ja pyydetty sekä poliisit että rajavartiosto paikalle ja sanottu : Vanhemman panostajan KOULUTUS jäi kesken ja PERKELE PETSAMOLAISTEN ASIAT KÄSITELLÄÄN NYT!
Olisin kysynyt tietenkin, että : Oliko teidänkin SUVUT Petsamossa? Jos ei olleet niin ei ole lupa PUUTTUA minun eikä Suomen valtion välisiin asioihin eikä sopimuksiin!
Sainko minä Poliittista perhe syistä POTKUT POSTINJAKAJAN TEHTÄVÄSTÄ.
4
158
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän mikään salaisuus ole, että Lagerin Ninan yritystoiminta ON KOLTTA-ALUEELLA.
Hän voi hyvinkin olla niitä piilo kolttia jotka EI KEHTAA TUNNUSTAA OLEVANSA koltansaamelainen joka paskottaa koko kylän kissoja ja koiria Suomen kansan niskaan! - Anonyymi
Kävin ihan ASIASTA tarkistamassa tuon KYLTIN!
Lukee ” MURDOR” Murmanskin päällä ja RUS kyltin päällä olevasta en saanut selvää, että mitä siinä luki.
Maananatai iltana minä tuon huomasin, kun kävelin illalla klo 18 jälkeen töistä kotia.
Minä luuli että joku oli käynyt tahalleen sotkemassa sen kyltin, mutta onki ilmeisesti kunnanjohtaja, kunnanhallitus/valtuusto sivistyslautakunnan kanssa, että ” Koska Murmansk ja RUS kylttejä ei voi poistaa niin käydään kirjoittamassa MURDOR ja sutastaan jotakin siihen RUS kyltin päälle!”
Kokousten pöytäkirjat tulee nykysin jäljestä eli ei me kuntalaiset heti saada tietää mitä ovat päättäneet!- Anonyymi
Sillalta kun ajaa kylälle kyltissä lukee Murmansk ja RUS niin, kuin kuuluu.
Kunniansaloukkaneiden suunnasta eli etelä Inarin kunnasta ajetaan Ivaloon niin lukee ” MURDOR”
Eihän meidän kunnialle käy jotka asutaan joen tällä puolella missä kirkko on myös.
Kyltit on oikein ja ei niitä sotkettu.
En minä voi puuttua heidän kunnia asioihin, koska minähän olen loukannut FACEBOOKISSA ja tuo kyltti johon on kirjoitettu ” MURDOR ” on PIENEMPI RIKOS mitä heidän kunniat.
Ei ole ENSIMMÄINEN KERTA, kun tuo sama kyltti on sotkettu!
Ei kunta ole koskaan maksanut meille ivalolaisille korvauksia vaikka nuo kylttien töhrimiset on TÖRKEITÄ RIKOKSIA jotka kohdistuu meihin kyläläisiin jotka ei ryypätä eikä rällätä kylällä!
Minä en ole edes AINUT joka vankilassa on istunut ja ottanut vastuun omista teoistaan.
Sakko vankina otin vielä kovemman tuomion, koska rahalla olisin selvinnyt ja kyllä minun vanhemmat olis lainanneet tuohon rahaa niin ei olis tarvinnut vankilaan mennä.
- Anonyymi
Syrjii, syrjempi, syrjääni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244276- 823723
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713235Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392972- 1552843
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532656Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352355- 452327
- 351942
- 521928