Tosiaan Ivalossa saa

Anonyymi-ap

Maalata vaikka VITUN KUVIA kauppojen seinään jos on alkuperäinen ivalolainen niin, kuin minä olen.

Meillähän EI OLE KUNNIOITA ja 30 päivää sakkoa on pieni hinta kunniasta!

Vanha sanontahan on ” VITUT KUNNIASTA! MÄ HALUAN ELÄÄ!”

Onneksi en ole saamelainen vaan suomalainen!
Kunniat menee muualta muuttaneille, saamelaisille sekä koltansaamelaisille!

2

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pesunkestävä koltta

• Anonyymi

En ole koltta, mutta minulle monet sanoneet että : Sanotaan sinua koltaksi, koska se on kunnia osoitus koska en voi loukata koltan kunniaa.

Jos olisin koltta niin minä olisin Norjan koltta, koska kyseinen äiti oli Norjan kolttia ei Petsamon eikä Venäjän.
        Mies oli karjalainen joka oli muuttanut Petsamoon kalastajaksi.
        Oli epäselvästi merkattu, että kuka oli lasten äiti.
        Tuosta vois kyllä päätellä, että hän oli mutta kateutta oli siihen aikaan niin, kuin on nykyisinkin.

Kolttien tutkimusten mukaan ei ole kolttia vaan karjalaisia vaikka he oli syntyneet Petsamossa.

Koltat EI TUTKI minun sukua eikä PÄÄTÄ minun ASIOSTA!
        Kolttien tutkimukset EI PIDÄ Petsamosta paikkansa!

Suomen Petsamossa syntyi kolttien sukuselvityksien mukaan KARJALAISIA jotka eivät olleet nähnetkään Karjalaa vaan he kuulleet tarinoita joita suvut kertovat.

Saamelaisillakin on sääntö eli jos on Norjan saamelaista suvussa niin on vähän parempi eli minä olen Norjan koltta joka asuu Ivalossa Kyrönpuolen Kolttakylässä.
        Naapurikin on koltta ja ei hänkään tainnut rakentaa tilaa niin, kuin ei mekään.
        Koltat oli rakentaneet jo talot ja saivat 40vuoden päästä tietää, että hekin olis saaneet KOLTTA-TILAT.

Naapurin isäntä on sukua äitini kautta, mutta äitini ei koltta. He on saamelaisia sukulaisia, mutta äitini ei ole saamelainen.

Isän suku on hyvin selvä, mutta äitini suku viittaa suoraan Viinamäen sukuun eli ADHD tulee sieltä.
        Ei tarvi edes viinaa juoda, kun tutkin äidin sukua.

Viinamäki sukunimi on se vähän niinkö perintönä jätetty mulle, koska minulla on kaikki mitä Viinamäkeläinen tarvii tullu jo syntymälahjana.

Vaarin äiti oli ainut lapsi ja Viinamäen suku loppu häneen.
        Ennen vanhaan ei saanut ottaa vaimon sukunimeä.

Ei Viinamäen suku sentään juoppo olleet, koska ei heitä ollut kuin 3.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe