Hys hys hys, Metsäliiton tj Paula Lehtomäki vaimentaa

Anonyymi-ap

Nyt on Jani Mäkelällä ja perussuomalaisilla, jotka tulevat maakunnista ja maalta, tilaisuus panna luonnonsuojelua kuntoon. Siitä sen sulan hattuun saa.
Joo, haittamaahanmuutto Afrikasta on saatava ilman muuta loppumaan ja jo täällä olevien oleskeluluvat tarkkailuun, mutta etenkin luonnon suojelulla tulee muutkin puolueet jatkossa ratsastamaan. Se on niin nuoria äänestäjiä kosiskelevaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lakikirjaus-suojavyohykkeista-estamaan-hukkajoen-kaltaiset-ymparistotuhot-metsateollisuuden-pomo-peraankuuluttaa-malttia/8997926

16

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole itse puolueesta koskaan ollutkaan kiinni, mutta selvää todennäköisyyttä on kyllä luonnonsuojelun vastustaminen niillä, jotka itse tulee maakunnista ja myös kovalla kokoomuksella, joka panisi vaikka mahot äidit tuottamaan jälkikasvua. Jos se vaan niitä itseään rikastuttaa.

• Anonyymi

VasemmistoKEPUN Paula Lehtomäki puolustaa Raakkujen Yliajajaa ;

_________ "" sehän oli töissä, silloin saa ajella missä haluaa, se Ei kuulu Vihreille ""

• Anonyymi

Oon samaa mieltä. Tämä murheellinen tapahtuma järkyttää ihan yhtä lailla kuin vaikkapa Suomen Norpan kohtalo. Ja väitän todella kovaan ääneen, että ei ole tutkittu sitäkään ongelmaa, miten paljon lintuja ja metsän eläimiä salametsästetään, aseitahan tästä maasta kyllä löytyy ! Ja salametsästetään nimenomaan korvessa piilossa kuten vaikkapa Kainuun korkeuksilla.

• Anonyymi

Miten joistain raakuista voi muodostua tuollainen pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa 24/7 päivästä toiseen tauotta lukuisilla eri palstoilla???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joistain raakuista voi muodostua tuollainen pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa 24/7 päivästä toiseen tauotta lukuisilla eri palstoilla???

Mulla on tähän analyysi. Kun ihminen itsessään on niin shittiä kuin olla voi, maailmassa käydään hirveitä sotia parasta aikaa ja Venäjä pommitti jopa päiväkoteja ja synnytyssairaaloita (hei herätys !) Ukrainassa jne jne loputtomiin, eikö ihminen käänny silloin ainoaa oikeaa viattomuutta suojelemaan ja rakastamaan, että olisi edes jokin, joka olisi hyvää ja aitoa... Luonto ja eläimet ! Ihmistä ei kannata enää mitenkään "suojella", se on mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tähän analyysi. Kun ihminen itsessään on niin shittiä kuin olla voi, maailmassa käydään hirveitä sotia parasta aikaa ja Venäjä pommitti jopa päiväkoteja ja synnytyssairaaloita (hei herätys !) Ukrainassa jne jne loputtomiin, eikö ihminen käänny silloin ainoaa oikeaa viattomuutta suojelemaan ja rakastamaan, että olisi edes jokin, joka olisi hyvää ja aitoa... Luonto ja eläimet ! Ihmistä ei kannata enää mitenkään "suojella", se on mitä on.

Ja selvittäkääpä, mistä ne niin lukuisat mielialahäiriöt johtuu jos ei tästä kovasta, kyynisestä maailmasta ! Onneksi on luonto.

• Anonyymi

Mäkelältä ja ylipäätään persuilta on turha odottaa missään asiassa muuta kuin riidan kylvöä, letkautuksia, ylimielisyyttä, kiroilua, valehtelua, vääristelyä, aivopieruja, muiden syyttämistä ja rajatonta typeryyttä perseen myymisen lisäksi.

• Anonyymi

Sulle mulle hyvävelien hyvä palkkaisesta suojatyöpaikasta toiseen. Kun sössi ensin kaiken politiikassa..

• Anonyymi

Taitaa se irvokkain asia raakkikeississä siinä, että sillä ratsastaa ja seinille hyppii oppositio jonka toimet ilmastonpesun tulosten suhteen ei kestä lähempää tarkastelua?

• Anonyymi

Kirjoita persuista pihalle potkittu antipersu vielä avaus sääennusteesta kääntäen sekin koskemaan persuja? Joita sinä persupakkomielteinen persuja vainoava ääliöoikeistolainen näet joka puolella🤣🤣

• Anonyymi

Mihin unohtui lähteiden suojelu?

• Anonyymi

Lähteet, purot, hiidenkirnut, vesistöt jne jne, koko luonto tarvitsee suojelua !

• Anonyymi

Lehtomäen perhe oli sijoittajana mukana mm. Talvivaarassa ja seurannut läheltä Talvivaaran ympäristötuhoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2836
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      29
      2409
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2408
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2193
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1762
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1295
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe