Anteeksi Rakas❤️olen todella mustasukkainen ja suurin pelkoni elämässä on että menetän sinut. En tiedä mikä minuun on mennyt en ole ennen ollut näin mustasukkainen. Aiheesta suutuit äsken. Anna anteeksi, kyllä minä yritän koko ajan. On totta että suhteessa pitää olla myös vapautta ajatella ja tehdä asioita oman pään mukaan. Käyn herkillä kun luulen/ ihmettelen et haluut salata minulta jotakin. Vaikka luotan ja tiedän että et koskaan halua minulle mitään pahaa. ❤️🥲nyyti.
Mustasukkaisuus
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mustasukkainen ja pelätä tuollaista. Jos ja kun kaksi ihmistä tykkäävät toisistaan ja päätyvät yhteen, ei kannata ajatella enää muita ihmisiä siihen mukaan sotkemaan mitään. Tärkeintä on saada ensin fyysinen yhteys aikaan, se sinetöi myös luottamuksen lopulta.
- Anonyymi
Mitä soopaa sinä suollat, oletko miesaloittaja itse vai naisia aliarvioiva raskas tyyppi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743470
- 2012922
- 252810
- 492698
- 222604
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412405Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2341981Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241837- 421743
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen1571632