Nainen mitä ruokaa tekisit

Anonyymi-ap

Jos mies tuo puolukoita ja tekisit puolukkahilloa niin mitä ruokaa tekisit johon sopii puolukkahillo

60

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaalikääryleitä ehdottomasti, joita valmistin eilen 25kpl.
      Maistuisko?

• Anonyymi

Kyllä kyllä maistuis sinä kyllä viet miehen sydämmen äkkiä nam mitä ruokaa

• Anonyymi

Niin missä päin asuitkaan vois tulla kylään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan kaalikääryleitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä maistuis sinä kyllä viet miehen sydämmen äkkiä nam mitä ruokaa

Keittäisin kananmunia 6-7 min, ruisleipää, johon laittaisin maksamakkaraa, juustoa ja tomaatteja. Suolakurkkua ja valkosipulia. Perunasalaattia ja punajuuri salaattia. Ruoka juomaksi alkoholitonta olutta (Beck, Lasso tai Joku tumma olut).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittäisin kananmunia 6-7 min, ruisleipää, johon laittaisin maksamakkaraa, juustoa ja tomaatteja. Suolakurkkua ja valkosipulia. Perunasalaattia ja punajuuri salaattia. Ruoka juomaksi alkoholitonta olutta (Beck, Lasso tai Joku tumma olut).

Muuten hyvä mut juomaksi sopisi ennemmin kahvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mut juomaksi sopisi ennemmin kahvi

En ole kahvi-ihmisiä, enkä teetäkään juuri juo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten ilmoilla taajamassa kääryleet tarjoaisin jälkkärin kera.
        Perunamuusia/salaattia myös maun mukaan.

• Anonyymi

Itse en ainakaan ole noisa tottunu puolukkaa käyttään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan kaalikääryleitä

Käy kaupasta hekees niitäkin myydään kaupassa jo tätänykyä valmis ruokana jos et osaa itse tehdä tai halua tai viitsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos olut tarttii alkoholittomana juoda ni tarttii iha kysyä et kauanko sulla on ollu alkoholiongelma

• Anonyymi

Valmistaisin kyseiselle äijälle makkarakyrpää puolukkahillolla kera mummonmuusin.

• Karjalanpaistia ja perunamuusia!

• Anonyymi

Jäniksen lihasta saa erinomaisen paistin 👌🏻

• Anonyymi

Komjaa vesi valuu kidlestä

• Anonyymi

En mitään. Mä en ala kokata mitään tiettyä vain sen takia, että ukko keksii raahata kotiin millon mitäkin aineksia. En myöskään tee mitään hilloja. Puolukat pakastimeen ja se siitä. Seuraavan kerran kunnon kauppapäivä, voin ostaa ainekset vaikka kaalilaatikkoon ja tehdä niistä pakastepuolukoista survosta.

• Anonyymi

Maksapihvejä voisin vai mitä? 😉

• Anonyymi

inhortrtqvaa tuollqainwn joa jorenkin liukaeruu jq kaeuu j LYÖ PÄÄN JOHONKIN XIWLÄ..

OMAA JUTTUANI NIIN JOO ON JOHKONI ZIPPO-SYRYRINJURRUUN NOIRA RULIKICIÄ PAKERRINA

• Anonyymi

ANIIN JOS LIEKASTUU JA KAATUU JORWNKIN AUIHKUSSAKIN NIIN SUOJATA PÄÄ KÄSAIVARSILLA

joskus kesti paeikin runtia jotta tokenee

• Anonyymi

ihan hauska nukkumisjuttukin... jos viileämpää nukkua niin peitto pois jaloiisa sillwi.. mitä voi kokeill jos tuntuu hauskalle

• Anonyymi

En mitään, kokatkoon mies itse.

• Anonyymi

illalla tule ehkä paraskin uusist5 bondeist SkyfLL

soitin mamalle3 niin hän huomasi wrrä kuuli mirw3n räällä tra vwrrä huhwlimwqn ääniaeä..

• Anonyymi

mutta tuollainen wtä jos lyö pään vahingossaq johokin vaarallisemp kuin makronivelli

• Anonyymi

Kijsa ,o lempieruoka 2 kaksi makaeoniaq ja kersaanaxwewsi?

Hy7ganuwsib kwnooaqwuewyijaq,'

• Anonyymi

¨joskus piti olla tunti tai kaksi makaamassda lattiallla kun löun pään..

• Anonyymi

tuollaisyta nukkumiskeinoa voi kokeilla eli siiz jalaf peifon alfa pois niin iilenee ...

• Anonyymi

Karjalanpaistia.

• Anonyymi

moom ,uitdlukihih moom mr rov'y polrom å''dcdf g'mmr lim dfröösodgyd. ,ijjd k'mm' npmg döldoofolpjyd

• Anonyymi

Kaalilaatikkoa tekisin. Antaisin oikein kunnolla muhia.
      Vilma

• Anonyymi

Kaalilaatikko on hyvää

• Anonyymi

Rrehtiä rruispuolukkapuurroa tietysti. Yö kuluu imellyttäessä💋

• Keitettyjä perunoita ja lihapullia sekä kastiketta.
      Tai karjalanpaistia.

Maksalaatikon tai mustamakkaran hakisin kaupasta.

• Anonyymi

Erittäin hyviä ja luonasi joutuis oleen useampi päivä kun hyvät ruuat on ja muuten mitä rakkaus rintamalle kuuluu

• Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyviä ja luonasi joutuis oleen useampi päivä kun hyvät ruuat on ja muuten mitä rakkaus rintamalle kuuluu

No kiitos. Tykkään tosiaan ihan perus-kotiruoasta. Olen toki tehnyt joskus maksalaatikkoakin itse, mutta en ole osannut laittaa niin paljon siirappia, että se vetäisi vertoja Saarioisten äitien tekemälle.
        Sopiihan puolukka moneen muuhunkin, vaikka sellaisenaan talkkunajauhon ja sokerin kanssa tai leipomiseen. 😊

• Anonyymi

Karjalanpaistia, tuppiperunoita ja puolukkasurvosta. Jällkäriksi puolukkaruisvaahto.

• Anonyymi

Kelpais oikein hyvin

• Anonyymi

Mustaa makkaraa kioskilta, nääs.💋

• Anonyymi

Kyllä maistuis

• Anonyymi

lauantaimakkara pötkylä. joku isäntä hänellä oli eväänä lauantaimakkaraa autoin jotrain jossain hommissa häntä on kuollut jo.

• Anonyymi

tuo taqlokin mikä kai on purettu jotain uutta kai tilalla... joku joku kapiainen asui ja se poltti asuntonsa oli musta asunto kun jooh

• Anonyymi

eilen taisi olla paljon joo salamoita kun isekin ihankuin joku sähkövika kuin valot välähtäisi valo tulee swalamasras niiin sirren alat laskemaan mielessä skuneja milloin ukkosen morinäääni tulee tietää vcähän miren kaukana on ukkoahweeaq

• Anonyymi

Saisit puolukkajuomaa. Kourallinen puolukoita lasin pohjalle ja hanasta kädenlämpöistä vettä päälle.

xLiner

• Anonyymi

Eipä kovin mieltä ylentävältä kuulostanut voisitko tehdä jotain muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin mieltä ylentävältä kuulostanut voisitko tehdä jotain muuta

En voisi. Tee itse.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voisi. Tee itse.

xLiner

Ehlä sä voisit pudottaa siihen sekaan lusikallisen hienoa sokeria? Jos siitä vähän mielin ylenisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehlä sä voisit pudottaa siihen sekaan lusikallisen hienoa sokeria? Jos siitä vähän mielin ylenisi?

Vai vielä lisättyä sokeria?! Ei käy. Otetaan ne puolukatkin pois kun noin krantuiksi rupesitte, puoli lasillista lämmintä vettä! Ja sitten hus matkoihinne!

xLiner

• Anonyymi

kun tuo kapiainen eli siis armeijan kantahenkilökunnan joku... siltä jäi poltttuun asuntoon joku ilmatorjuntakranaatti tyhjennetty niin tuo omistaja isäntä jedesmennyt jo aikaa sitten antoi minulle sen... kuin koriste-esinekin taqvallaan... kokonainen hylsyineen sellainen

• Anonyymi

yee ,',,o'. Kija Mioedon lempiruoka

• Anonyymi

Liharuoat, mm. Karjalanpaisti potuilla, kaalilaatikko, soosiperunat ruispuolukkapöperö. Piirakat ja vaikka mitä hyvää. Se on monipuolinen marja.

• Anonyymi

En mitään enää koska et vastaa mulle.
      Saa lähtee roskiin noin silakkapihvit jotka
      miestä ajatellen hommasin. ):

• Anonyymi

Hommasit miestä varten silakkapihvejä?

Niissä on ruotoja, jää kurkkuun kiinni.

• Anonyymi

Miksi kyselet nimeomaan mitä NAINEN laittaisi?

Onko tää jokin mating game? Hierot pallejas penkillä
      ja ehdottelet …puolukoita?

• Anonyymi

Eikö se ny ne maksapihvit ole yleisin niistä taasen ei moni pidä jostain syystä

• Anonyymi

makaronivelli eli kaksi euokluasikLLIAa sauolaa j azokwaia kaksi makatonia ja 3 lireaavefrä

• Anonyymi

inhottavaa itsellä kun piräisi aina xcaeoa ruora nilkkaani kun...

• Anonyymi

vain petterri orpolla on käteistä rahaa syöfä atrrian joku pitzza.

iytse katson katson huvikseni milloin kaupunki sammuttaa katuvaloja dillrei kai ajaksi noi 0000-0300

• Anonyymi

oikeAsri noir AteiN WINWAPI<<-jUHWLIH oliI PEÄNYE OWAA WNWEMMÄNKIN Ihan hyciä

• Anonyymi

mutta niin rämäkään konw-riero ei kuluta paljoa josa on vain päällä jäällälä j ottaaq sääkuvia sllaista noin 45watttia kai tunnissa

• Anonyymi

Voi Välis… Naisystävä, siis mahdollinen sellainen, EI ole äitisi. Äidit passaa ja huolehtii pitkien kalsareiden käytöstä, naisystävän kanssa ollaan enemmän tasavertaisia. Sinä aikuisena miehenä osaat huolehtia omasta syömisestäsi ja jos et osaa, sitten pitää yksinkertaisesti vaan harjoitella!

Naisystävä, siis mahdollinen sellainen, voi itse haluta kokata sinulle tai helliä sinua muuten. Ihan samoin kuin sinä saatat haluta helliä joskus naista hyvällä ruoalla. Jos viet puolukoita tuliaiseksi, se on lahja. Nainen voi laittaa puolukat pakastimeen ja käyttää ne myöhemmin. Lahja, jonka tarkoitus on vaatia samalla vastalahjaa (sinulle ruokaa) ei ole kaunista eikä tyylikästä. Mies, joka ei osaa huolehtia itse itsestään ja tarvitsee äidin ,on harvoin kiinnostava parisuhdemielessä.

Itsestä huolehtiminen on peruselämänhallintaa, jota voi odottaa aikuiselta. Ihmisillä voi toki olla vaikka neurologisia haasteita, jotka vaikeuttaa elämänhallintaa ja se ei tee ihmistä huonoksi. Kuitenkin parisuhdetta ajatellen noita taitoja on pakko harjoitella tai sitten etsiä toinen ihminen, jolla on samat haasteet ja harjoitella yhdessä (parina) aikuisuutta ja arkielämästä selviämistä. Vaikka jonkun asian oppiminen on toisille vaikeampaa kuin toisille, harjoittelemalla vaikka tuetusti kelan kuntouksella (toimintaterapia), yleensä kaikki oppii. Se, että elämässä on passaava äiti tai ”äiti”, on karhunpalvelus ja usein este oppimiselle.

Siis, jos Välis tulisi kylään puolukoiden kanssa, suosittelisin että häntä autettaisiin oppimaan itse. Ensin Välis valitsisi mitä haluaa kokata. Sitten katsottaisin ainekset reseptiin, käytäisiin kaupassa ja Välis opettelisi kokkaamaan itse valitsemansa aterian. Nainen neuvoisi tarvittaessa, mutta työn tekeminen jäisi oppimishaluiselle Väliskselle. Lopuksi onnistumisen elämyksen saanut Välis kattaisi ja tarjoaisi herkkuaterian naiselle.

• Anonyymi

Äidit ei passaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1392
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1001
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      847
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe