Nainen millainen olet

Anonyymi-ap

Humalassa ja millainen olet kun olet juovuksissa kuin käki

21

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Räkättävä käki oon humalassa.

Jotenki tuntuu, että tyyli ei miehiä viehätä. Aika vähän on tullut lähestymisiä ja nekin miehet ovat olleet umpikännissä.

Mutta ei tässä mitään miestä kaivata, punkku tai rosee riittää.

🍷

• Anonyymi

Miksi olet räkättävä täti mikset ole mukava

• Anonyymi

Hyvin tylsää seuraa.

• Anonyymi

Miksi olet tylsää seuraa miksi et voi olla kivaa seuraa toivottavasti saa selvää olin kalassa ja otin ksljaa 9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet tylsää seuraa miksi et voi olla kivaa seuraa toivottavasti saa selvää olin kalassa ja otin ksljaa 9

Koska olen luonteeltani sellainen. Mä olen humalassa omieni mietiskelijä, en seuraihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tylsyys muuten mitenkään estä sitä, ettenkö olisi kiva. Mä olen miltei aina kiva, myös humalassa. Viihdyttävä ja hyvää seuraa en sen sijaan ole, kun olen humalassa, jollei sitten laske hyväksi seuraksi hiljaista ja omissa mietteissään olevaa seuraa. Mun seurassani voi vaikkapa juoda muutaman ja istua yhdessä hiljaa, tuijottaen nuotiota. Jos se ei kelpaa, niin kannattaa jättää alkoholi pois siitä yhtälöstä.

• Anonyymi

Humalassa ehkä rennompi kuin muuten… ja käkenä saatan olla aika arvaamaton.🤷‍♀️

👩🏻‍🎤

• Anonyymi

Se on aika kivaa jos ehdotat seksiä jop pussailu on kivaa samoin seksi touhut tulin juuri kaladta ri tullut kalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aika kivaa jos ehdotat seksiä jop pussailu on kivaa samoin seksi touhut tulin juuri kaladta ri tullut kalaa

Joskus saattaa näinkin käydä. Suht harvassa on kumminkin ne kerrat olleet. Sen verran ”omaavia” kavereita matkassa, että ne ”suojelee”😁

👩🏻‍🎤

• Anonyymi

tuollain3n voi viilentääkin hauaskasari aiia joa otE PWIEON PIA Jalkojenpäältä

• Aika harvoin olen kännissä kuin käki. Nykyään olen äärimmäisen edes huppelissa. Persoonani ei kauheasti muutu, vaikka olen alkoholin vaikutuksen alaisena. Puhun enemmän, nauran enemmän, tanssin enemmän. Olen ehkä vielä enemmän hömelö, mutta en muutu mitenkään dramaattisesti esim niin, että olisin väkivaltainen.

• Anonyymi

Entä jos joku hehkeä nainen sanoo nyt aletheias otat ja nuolet pimppii nyt juhlitaan älä ole ilonpilaaja

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos joku hehkeä nainen sanoo nyt aletheias otat ja nuolet pimppii nyt juhlitaan älä ole ilonpilaaja

Viimeksi naisen minua lähestyessä torjuin hänet ystävällisesti. Minua ei kyllä naiset kauheasti lähesty, en taida olla erityisen paljon naisten mieleen.

Ja nyt voit unohtaa tämän aiheen joukosta?

• Anonyymi

En oo koskaan ollut hiprakkaa isommassa päihtymyksessä. Mutta juon niin harvoin ja vähän alkoholia että hämmennyin kun viime viikonloppuna 2 proseccolasillisen jälkeen tunsin kuinka hiprakassa olin kun nousin ylös tuolista 😂😂 Se tunne kun tasapaino ei enää oo niin varma on vähän jännittävä...
      N32

• Anonyymi

Oikein mukava pääasiassa, pitää oppia ja on pitänyt oppia olemaan reagoimatta myös silloin ulkoisiin ärsykkeisiin

• Anonyymi

En ole ollut noin juovuksissa kuin ihan nuorena. Silloin olin hyväntuulinen ja onnellinen.
      Nykyisin juon aina maltillisesti, tunnen omat rajani, enkä koskaan ylitä niitä.

• Anonyymi

Tietysti tuo nuoruuden liikajuominen päättyi aina erittäin huonoon fyysiseen oloon… se on totuuden nimissä lisättävä.

• Anonyymi

Ķaksi vaihtoehtoa. (Silloin joskus kauan kauan sitten, kuten sadut alkavat)
      Joko minusta tulee jurottava tuppisuu aivan kohmeessa tai
      sitten todella pörräävä nainen tanssihaluineen ja kaikenlaisine hassutteluineen.
      Olut-konjakkiyhdistelmä ja pätkii.
      Kuppi liikaa ja seuraavana päivänä todella tautinen olo ja vurkoamista iltauutisten aikaan. Parhaat lääkkeet piimä ja Pommac.
      En ole hankkinut jälkitilaa vuosiin, koska olen estynyt muuttumasta lähes tolkuttomaksi.
      Onneksi koskaan ei sattunut mitään ikävää eikä kukaan kohdellut ikävästi.
      Those were the days...
      Vilma

• Anonyymi

🥰🥰🥰

• Anonyymi

Ei oo kokemusta minkäänlaisista hörpyistä, vaikkakin toivottu on useita kertoja.
      Miksi tulisi napsutella kun osaan muutenkin pitää hauskaa ja jodlata musiikin tahtiin.

• Anonyymi

En ole koskaan ollut juovuksissa kuin käki, mutta hiprakassa olen ehkä vähän puheliaampi ja flirtimpi kuin normaalisti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      347
      12155
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      163
      11190
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      279
      6542
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5337
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      195
      3822
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3623
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      61
      2679
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      169
      2340
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      44
      2185
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1904
    Aihe