Jos joku tietää
Mitä autojääratoja oli aikoinaan Kemijärvellä ja onko enään yhtään?
7
373
Vastaukset
- Anonyymi
Kevät tuli, jäät suli, purot sanoi puli puli.
- Anonyymi
Vensatamasta pääsi jää radalle. Oli ilo käydä.
- Anonyymi
EU kielsi leikin, sillä autoissa on yhtä sun toista, joka ei kuulu veteen.
- Anonyymi
Jääratoja kesällä?
- Anonyymi
Suomulahdessa oli 80 luvun alussa useampana talvenaTekniikan.maailman jää- ja testirata. Siellä sai ajella testaajien jälkeen joka päivä jos halusi. Paikallisia ajajia oli enimmäkseen Joutsijärveltä, Tonkopurolta ja Räisälästä. Olipa Sunbeam 900.lla ammattikoululainen Ivalosta jne...Itse ajelin 127.lla isän luvalla.
- Anonyymi00007
pöyliöjärvellä oli muistaakseni 2009- 2010 välillä jäärata tehty, lähti jostaki torstain rannasta ja meni kaupunkiin asti.oli ihan aurattu kunnon baana.
- Anonyymi00008
Oli kilpailu niin juontaja oli päissään
Huusi v***uun sieltä raalta
Tosi huonosti meni Kemijärven maine silloin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141379Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2061343Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776