Onko sähköautoilijoista ihan pakko pitää

Anonyymi-ap

Mielestäni ei, enhän minä myöskään voi sietää humalaisia jotka huutaa ja häiriköi yleisellä paikalla.

23

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköauton kuuluisa range ei toteudu, jos ulkona on :

      -pakkasta
      -hellettä
      -sataa
      -tuulee
      -käytetään radiota tai navigaattoria
      -kuski painaa yli 60kg
      -joku kyytiläinen on juuri syönyt
      -matkalla on ylämäkiä, mutkia, soraa
      -kärpänen lentää tuulilasiin
      -jos ajon aikana aivastaa
      -tai paikallisella liito-oravapopulaatiolla on vuotuinen lisääntymisaika

      https://www.youtube.com/watch?v=fOgQELlmJHw&t=25s

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy avaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyy avaukseen?

        Pitääkö tämäkin asia yksinkertaiselle patteritaunolle muka erikseen selittää?


    • Anonyymi

      Käyttövoimasta riippumatta en pidä humalaisista idiooteista, jotka häiriköivät yleisellä palstalla.

      • Anonyymi

        Aloittaja on niin suosittu nuori, että viettää perjantai iltaa 21.55 kavereidensa kesken......no ei, hän istuu yksin (nyyh) huoneessaan ja kirjoittelee palstoille. Viikolla myös ilta- ja yökaudet. Ei kukaan huoli tuollaista töihin, yöt kirjoittelee paskaa palstoille ja päivät on, kuin nukkuneen rukous....poka parka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on niin suosittu nuori, että viettää perjantai iltaa 21.55 kavereidensa kesken......no ei, hän istuu yksin (nyyh) huoneessaan ja kirjoittelee palstoille. Viikolla myös ilta- ja yökaudet. Ei kukaan huoli tuollaista töihin, yöt kirjoittelee paskaa palstoille ja päivät on, kuin nukkuneen rukous....poka parka

        Tuo pitää varmasti paikkaansa ja tuo kierre ei kun pahenee ja katkeruus kasvaa kun yhteiskunta ei anna kunnollista toimeentuloa ja painostaa kouluun tai töihin, kyllä siinä näppis laulaa ja mielenterveys kärsii.


      • Anonyymi

        " Käyttövoimasta riippumatta en pidä humalaisista idiooteista, jotka häiriköivät yleisellä palstalla."

        Sähköautoilijoiden alkoholin kulutustottumuksista tuskin löytynee tilastoitua faktaa, mutta kyllähän nämä narsistisen oloiset itsensä kehujat ovat tällä palstalla nykyään melkoinen riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Käyttövoimasta riippumatta en pidä humalaisista idiooteista, jotka häiriköivät yleisellä palstalla."

        Sähköautoilijoiden alkoholin kulutustottumuksista tuskin löytynee tilastoitua faktaa, mutta kyllähän nämä narsistisen oloiset itsensä kehujat ovat tällä palstalla nykyään melkoinen riesa.

        Sähköautoilijoista ei ole tietoa, mutta keskellä yötä kirjoittava ääliö on useimmiten moniongelmainen ja/tai humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoilijoista ei ole tietoa, mutta keskellä yötä kirjoittava ääliö on useimmiten moniongelmainen ja/tai humalassa.

        Mitä olit juonut jos humalassa olit?


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olit juonut jos humalassa olit?


        HEH HEH

        Näköjään moniongelmainen voi raahautua päivälläkin kirjoittelemaan typeriä. Lienee terapiaan lähtö. Mikäli et tiedä kysypä alkoholisti-isältäsi.

        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään moniongelmainen voi raahautua päivälläkin kirjoittelemaan typeriä. Lienee terapiaan lähtö. Mikäli et tiedä kysypä alkoholisti-isältäsi.

        HEH HEH

        Moniongelmainen sähköpelle ei voi kysyä isältään mitään,
        sillä naukkaileva äitisi ei tiedä kuka isäsi on.


        😊😊😊 HEH HEH 😊😊😊


    • Anonyymi

      Kaikki sähköautoilijat omaavat narsistisia piirteitä ja hermostuvat, jos muut ihmiset eivät ihailekaan heidän halpoja Kiinalaisia sähkökikkareita.
      Sitten alkaa kyllä sellainen änkyröinti tyyliin, me ollaan rikkaita ja muut on köyhiä tai te olette vain kateellisia ja köyhiä, eivätkä sitten kuitenkaan osaa selittää edes sitä, miksi siitä halvasta Kiinalaisesta ja talvella jääkylmästä akkulavetista ylipäätään pitäisi olla kateellinen.

    • Anonyymi

      Avaaja on tyypillinen kateellinen Persu joka vihaa lähes kaikkea ja se johtuu vain itsestä ja omasta pettymyksestä kun ei pärjää, eikä kelpaa töihin, eikä koulukaan onnistunut. Syyt haetaan ulkopuolelta ja siitä ei olla kovin nuukia, kaikki kelpaa, tumma ihonväri, murre, asuinalue, väärän väriset ja tyyliset vaatteet, auto yli 3000 euroa jne... ja aina syyt muissa ja muualla.

    • Anonyymi

      Halveksun kaikki tyhmiä jotka ovat katkeria eivätkä tajua, että ovat itse syyllisiä kun eivät pärjää, eli siis Persuja.

      • Anonyymi

        Minä pitäisin Persuja tyhminä, mutta onneksi on sähköautoilijat jotka on vieläkin tyhmempiä.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pitäisin Persuja tyhminä, mutta onneksi on sähköautoilijat jotka on vieläkin tyhmempiä.


        HEH HEH

        Totta viserrät. Tunnen todella ääliön persun, joka ajaa sähkömopolla. Hänen giganttinen typeryytensä ei välttämättä johdu sähköllä liikkumisesta.


    • Anonyymi

      Mitenkä avaaja tunnistaa sähköautoilijan jos hän ei näe autoa tai tunne ihmistä?

      • Anonyymi

        Avaaja ei tunnista juuri mitään. Kirjoittelee öisin typeriä ja vastaa itselleen vielä typerämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja ei tunnista juuri mitään. Kirjoittelee öisin typeriä ja vastaa itselleen vielä typerämpiä.

        Narsistinen sähköpelle on äärimmäisen helppo tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistinen sähköpelle on äärimmäisen helppo tunnistaa.

        Kuten juuri todisti


      • Anonyymi

        Hevosmies dieselpellen tunnistaa jo kilometrin päästä poskan hajusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevosmies dieselpellen tunnistaa jo kilometrin päästä poskan hajusta.

        Lisää löylyä sanoi Jethro aikoinaan.


    • Anonyymi

      Tästäkin viestiketjusta hyvin näkee, kuinka tyhjäpäisiä nuo sähköhemulit oikein on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe