Mietin tuossa ko katoin tuota Suomi-Ruotti

Anonyymi-ap

Maaottelua, että ko nykysin ei saa nimittää henkilöä, kuten että "Mies tai Nainen" niin mites sitte ko net kilpailee miesten ja naisten kilpailuja, miten ne sitten erottelee keskenään toisistaan, nythän on, kuten Esihenkilö, ei esimies, siinä on selostajallaki miettimistä, ja sitte ko tuloksia näytetään niin kova on keksiminen että ei vain tule Rasistiksi leimatuksi.

5

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se tämä maailman meno on järjetöntä.
      Tuota Helkutin Rasismia joka asiaan nykyään vedetään.

      • Anonyymi

        Joo siitä on tullut sellainen voimasana, aiemmin sitä on ainoastaan mamut käyttäneet, aina jos ei ole saaneet mitä haluavat täällä, nyt se sana on joka paikassa esillä, ja tuo juuri, että ei enää saa eroitella sukupulia toisistaan nimityksissä, eikä kertoessaan jonkun HENKILÖN asioista, miten sitä voi sitten selventää, jos esim. Kertoo Poliisille että minulta vei henkilö Auton, ja minä näin tapauksen, nyt pitäisi tietää ihon väri, sukupuoli, ym,t selvemmät tiedot, mutta kun ei saa sanoa, tuo "mamu" on lyhennys maahan muuttajasta, en tiedä onko sekin sitten Rasismia sanoa niin.


    • Anonyymi

      Mielestäni jokainen saa olla mikä on, mies nainen tai trans, mulle aivan sama, kaikilla on sama ihmisarvo ja kaikkia on kohdeltava asiallisesti. Mutta en ymmärrä alkuunkaan miksi vähemmistöjen ehdoilla pitää kaikki järjestää? Tämä sukupuolineutraalius on ihan liikaa. Överiä. Mennyt ihan järjettömäksi. Pridet on kaikkien pervojen rellestysjuhla.

      • Anonyymi

        Katsokaa youtubesta Samettiorkidean jorinat mm pridesta ja detrans asiaa niin alkaa monia asia selkenemään.


    • Anonyymi

      Saa olla vapaasti transit jos haluaa. Mutta biologiset miehet pois naistensarjoista urheilukilpailuissa ja missikisoista. Ugh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe