Kuinka stressaavaa työtä tämä on ? Onko helppoa, siis onko ihan vaan sitä että kysytään jostain asiasta kenelle voi soittaa ja yhdistetään sitten ?
Onko vaikeeta tietää mihin yhdistää? Perehdytys ?
Palkka ei näemmä hirveen hyvä ollut, mutta virastoaika ja viikonloput vapaat iso plussa ainakin omasta mielestäni.
Puhelunvälittäjän työ ?
Anonyymi-ap
3
153
Vastaukset
Eiköhän se työn stressaavuus ja mielekkyys selviä sillä, että otat sellaisen työn vastaan jos sellaista sinulle tarjotaan. Tai toisin sanoen, jos sellaista työtä haet ja sinut päätetään siihen palkata.
- Anonyymi
Mutta olishan se hyvä vähän tietää jo etukäteen ennen kuin hakee paikkaa, turhia työhakemuksia ei kannata tehdä ja mennä haastatteluun ja sitten yhtäkkiä todeta että ei kiitos ollutkaan ihan mun juttu!
- Anonyymi
Ja ei kannata irtisanoa itteänsä jos ei tiedä uudesta työstä mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877