Elikkä sit kun me nainen ollaan lähekkäin niin tulipahan nyt vain mieleen tämmöinen allegoria kuin että sit sä nielet niinkuin Halla-aho konsanaan 😂. Nyt tietty joku alkaa kitisemään että tää aloitukseni on väärällä palstalla... But you know what? Mä teen silti näin. Why? No koska mä voin 👌.
Jäniskevennys
10
299
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku tässä alkaa nielemään niin se oot sinä. Vikiset ja nielet.
- Anonyymi
illalla jännä Bons-äelokuva jos jaqksaa valxoa misaaä paljasruu mikä ihmwellinwn jäejwarö on Spectre
- Anonyymi
Jos nainen ei halua niellä niin sinä et sitä kuule voi vaatia.
- Anonyymi
Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.
Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.
Puutteen perästä 😂
- Anonyymi
oletko tyhmä kuin OAmo?
- Anonyymi
Osmo ja Eemeli ne yhteensopiis laitetaan pussauskoppiin he
- Anonyymi
odoy4l4ren jos odoyy4elisi n tuota Jamernres Bond elokucaa misä saa selville jotai saqlape3e4äisestä järjeatöstä Apwcterw.
- Anonyymi
gassya jyub ryi hnw.qkijyzxAAjub hijy Knyqgg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3716590Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta744254Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1393551Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1013538Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453493Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll953419Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a123035Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052784Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi372699