Jäniskevennys

Anonyymi-ap

Elikkä sit kun me nainen ollaan lähekkäin niin tulipahan nyt vain mieleen tämmöinen allegoria kuin että sit sä nielet niinkuin Halla-aho konsanaan 😂. Nyt tietty joku alkaa kitisemään että tää aloitukseni on väärällä palstalla... But you know what? Mä teen silti näin. Why? No koska mä voin 👌.

10

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos joku tässä alkaa nielemään niin se oot sinä. Vikiset ja nielet.

• Anonyymi

illalla jännä Bons-äelokuva jos jaqksaa valxoa misaaä paljasruu mikä ihmwellinwn jäejwarö on Spectre

• Anonyymi

Jos nainen ei halua niellä niin sinä et sitä kuule voi vaatia.

• Anonyymi

Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.

Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.

Puutteen perästä 😂

• Anonyymi

oletko tyhmä kuin OAmo?

• Anonyymi

Osmo ja Eemeli ne yhteensopiis laitetaan pussauskoppiin he

• Anonyymi

odoy4l4ren jos odoyy4elisi n tuota Jamernres Bond elokucaa misä saa selville jotai saqlape3e4äisestä järjeatöstä Apwcterw.

• Anonyymi

gassya jyub ryi hnw.qkijyzxAAjub hijy Knyqgg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3079
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2289
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      61
      2229
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1910
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      169
      1431
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      7
      1306
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1109
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      43
      970
    9. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      100
      870
    10. Sun seurassa oli turvallinen olo

Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais
      Ikävä
      38
      852
    Aihe