Elikkä sit kun me nainen ollaan lähekkäin niin tulipahan nyt vain mieleen tämmöinen allegoria kuin että sit sä nielet niinkuin Halla-aho konsanaan 😂. Nyt tietty joku alkaa kitisemään että tää aloitukseni on väärällä palstalla... But you know what? Mä teen silti näin. Why? No koska mä voin 👌.
Jäniskevennys
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku tässä alkaa nielemään niin se oot sinä. Vikiset ja nielet.
- Anonyymi
illalla jännä Bons-äelokuva jos jaqksaa valxoa misaaä paljasruu mikä ihmwellinwn jäejwarö on Spectre
- Anonyymi
Jos nainen ei halua niellä niin sinä et sitä kuule voi vaatia.
- Anonyymi
Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sillon se haluaa jos on kyse naisen kaivatusta ;). En minä näitä rakkauden lainalaisuuksia sanele vaan totean vain realiteetit :). Mestarista voin sanoa sen verran että kyllä mä sitä oikeasti arvostan. Se on ollut inkvisition uhri eikä siitä ole asetettu ketään vastuuseen. Järjestelmää ei voi pistää linnaan niin sanotusti. Zyskowicz on toinen poliitikko jota kohtaan minulla on rispektiä. Siihen se sitten jääkin. Piti oikein googlata jotta sain Z:n sukunimen kirjoitettua oikein. - Aloittaja.
Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari <--> Master <--> "Mastur" 😁. Mulla oli kuitenkin jälleen viikko taukoa "niistä hommista" eli ei mikään ihme että sielunmaisemaani edustaa se vähemmän järkevä pää.
Puutteen perästä 😂
- Anonyymi
oletko tyhmä kuin OAmo?
- Anonyymi
Osmo ja Eemeli ne yhteensopiis laitetaan pussauskoppiin he
- Anonyymi
odoy4l4ren jos odoyy4elisi n tuota Jamernres Bond elokucaa misä saa selville jotai saqlape3e4äisestä järjeatöstä Apwcterw.
- Anonyymi
gassya jyub ryi hnw.qkijyzxAAjub hijy Knyqgg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412615Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3982120Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201902Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1221610Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151541Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915