Koska minä olen syntynyt väärään SUKUUN IVALOON, ollut väärien ihmiste kaveri ja ystävä sekä ollut väärien miesten kanssa suhteessa ja vielä ollut VÄÄRILLÄ TYÖNANTAJILLA TÖISSÄ!?
Enhän minä ole voinut loukata kunnioita, koska minähän olen heiltä oppinut miten kuuluu toimia yhteiskunnassa!
Minun puolisona on sentään ollut SAAMELAIKÄRÄJIENPUHEENJOHTAJAN VAIMO ja MINUN EXÄ ON SENTÄÄN LUVANNUT KUNNANJOHTAJAN KANSSA PITÄÄ KUNTALAISTEN ETUJEN PUOLIA!
Eli minä tehnyt virheen siinä kohtaan, kun EN OLE OTTANUT AIKION LEON siskolta oppia joka on myös SAAMELAINEN ja vielä NAINEN!
Minun olis pitänyt:
1. Poronkunkikuusajoihin mennä Inarin hotelliin ryyppäämään ja varastaa lompakoita sekä tunkea rahat alushousuihin ja vetää lompakot vessan pöntöstä alas. Kruunata Poronkunikuus JUHLAT JUOKSEMALLA kaikkien silmien edessä IKKUNAN LÄPI HANKEEN JA JUOSTA JÄRVEN YLI KOTIA!
Kulta Hipusta tuo onnistuis, koska voin YHDENVERTAISUUSLAIN avulla juosta joen yli ja ranta törmää ylös ja kipitän kotia! Minähän voisin ryöstää HIPUN kassakoneen ja kaikki tutut voi tulla todistamaan, että SAAMELAISEN OPPI MENI VIHDOINKIN PERILLE!
2. Olis tyhjän rivitalon asunnon polttaminen. Kuntaa ajaa vain jonku asukkaan pihalle ja jättää ovet auki sekä nipun AKU ANKKOJA lattialle. En tarvi sen lisäksi enää, kuin pussi kaljaa, 1 hyvän huume sätkän ja miehen jonka voidaan juoda nuo pussi kaljat ja polttaa sätkän sekä laittaa Aku Ankoista asunto palamaan, koska siinä ASUNNOSSA EI ASUNNUT KUKAAN JOTEN SEN SAA POLTTAA eikä haittaa vaikka naapurit joutuu pihalle!
Voisihan se KUNNANJOHTAJA EXÄNI KANSSA ASIAT HOITAA niin oppisin tuonkin. He todistaa, että opin ja minä saan itse valita kenen kanssa pussi kaljaa juon ja vetasen sätkästä vähän hatsua! Me ei mitään piippuja kyllä tarvita vaan poltetaan niin, kuin SIKARIA! Ei koskaan kertonut, että oliko he naimaan alkamassa ja pistit tulet koska tuli kylmä…
3. Pitää varastaa isän pankkitileiltä kaikki rahat eli siirtää omalle tilille, mutta koska kunnanjohtaja on MEIDÄN KUNTALAISTEN ISÄ niin pitää PUTSATA Inarin kunnan kaikki tilit sekä SAKÄ:n
Tuo vasta 3 tehtävää jotka tuli mieleen….
En oikein koe noita kunniallisina oppeineen, mutta jos 4 ihmistä VAATII oikein käräjien kautta niin kai se pitää KÄRÄJIEN kautta hakea lupa niin opin KUNNIOITTAMAAN!
Valtio antaa myös auton niin pääsen päissään ajelemaan mies kyydissä!
Minua syytetään kunnioiden loukkauksesta.
14
233
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen tarvin jolla on talo ja 2 autoa.
Meidän pitää kotona ryypätä ja minun suuttua sekä lähteä päissään ajelemaan autolla HIIHTOLADUILLE yöpaita päällä. Minä jään autolla kiinni niin voin soittaa kotia miehelle : Tuuppa päissään toisella autolla vetämään minut pois, koska jäin autolla tänne hiihtoladulle kiinni!
Vaikea löytää miestä joka suostuu minun kanssa elämään KUNNIALLISTA ELÄMÄÄ kunnanjohtajan ja exäni valvovan silmän alla!- Anonyymi
Ei Siirtolat, Parpalat, Hyväriset/Lagerit voi minua EDUSTAA EIKÄ VAATIA EDES KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
Minä voin edustaa myös KOLTANSAAMELAISIA jotka ei kuuluu SAKÄ:n saamelaisrekisteriin, mutta KOLTANSAAMELAISET EI VOI EDUSTAA MINUA!
Edes minun vanhemmat EI PYSTY EDUSTAMAAN MINUA, mutta minä pystyn edustamaan heitä ja sekä muita sukuja jotka Petsamossa asui kun kuului Suomeen ja Suomi luovutti Petsamon Rauhan vuoksi!
En minä ole noussut Suomen valtiota vastaan vaan kyllä minusta todisteet riittää siihen, että minua vastaan on noustu Inarin kunnan työntekijät sekä he joiden tehtävä on ollut edustaa sekä pitää kaikkien kuntalaisten puolia!
Minähän olin YKSINHUOLTAJA eli yksin lasteni kanssa ja sekin olin tiedossa, että minulla on riitaa lasteni isien kanssa. He ei halunneet TAVATA LAPSIAAN, mutta en alkanut heidän kanssa riitelemään enkä vaatimaan korvauksia minun ja lasteni SYRJINNÄSTÄ!
Minusta oli lasteni sekä minun edun mukaan parempi, että naapurin YKSINHUOLTAJA joka oli muualta muuttanut Ivaloon kaltoinkohteli lapsensa kautta minua sekä minun lapsia ja Inarin kunnan sosiaalitoimi todistettavasti vielä TUKI häntä!
Kyllä muualta muuttaneet kaltoinkohtelee sekä syrjii meitä ja he tekee tuota SUOMEN VALTION SILMIEN ALLA!
Valtiolla on tiedossa Petsamossa asuneet suvut jotka asutettu mm Ivaloon Petsamon luovutuksen jälkeen.
Ei ole rikollista jättää mainitsematta, että kuuluu sukuihin jotka oli asuneet kolttien kanssa myös Petsamossa.
Se on rikos tulla tänne asumaan eli kaltoinkohtelemaan sekä syrjimään VÄHEMMISTÖJÄ SUOMEN VALTION SILMIEN ALLA.
Poliisi ja rajavartiosto EDUSTAA Suomen Valtiota ja Inarin kuntakin toimii SUOMEN VALTION ALLA!
Nuo tiedot löytyy NETISTÄ, koska sieltä minäkin olen kaikki tiedot löytänyt!
En ole valtaa kaappaamassa ollut vaan puolustamassa itseäni, koska minua syytellään kunnianloukkauksesta vaikka täällä puuhaillaan omia!
Minä en ole ollut päättämässä mistään vaan kunta päätti huostata lapsen niin pääsevät KIRISTÄMÄÄN minua, koska menin konkurssiin ja ulosottohenkilö on kuulemma kuollut joka VALTION VIRASTA ilmoitti : Nyt vedät firmat konkurssiin ja vähän äkkiä!
Hän soitti minulle sen jälkeen ja sano : Tuohan kävi nopeaa!
Minä kyllä toimin jos Valtiolta käsky käy, mutta aika outoa että PARPALAT on tehneet MYÖS KONKURSSEJA ERONNEINA YKSINHUOLTAJINA niin heiltä ole LAPSIA HUOSTATTU!
Eikä ole monilta muiltakaan tässä kunnssa!
Kyllä Parpaloiden SUOJAAJAT ja Parpalat käy itse KAIKKIEN KUNNIODEN PÄÄLLE!
Kirkkoon en edes olis kehannut mennä, mutta Helgan sovittiin että minä en laskuta vaan TOISET MAKSAA HÄNEN LASKUT!
Helga sano minulle : Parpala ei viitti edes minua hakea kirkkoon!
Ei hän mainnnut ketä PARPALAA hän tarkoittaa, koska hän sano joko sukunimen tai etunimen ei koskaan sanonut muodossa etu- sekä sukunimi.
Helga soitti minulle ja sano : Voitko soittaa Xxxxx Xxxx ja sanoa että soittaa mulle!
Hänen pojan poika piti saada kiinni, mutta oli töissä joten hän ei joutanut vastaileen eikä soittelemaan takasin.
Minähän olin Helgan VIESTIN viejä eli soitin tai laitoin viestiä Ivalosta, Inarista ja ihan Mustiolta Nellimiin jossa luki ” Soita Helgalle ku sillä on asiaa!”
Helga ehti kuolla ennen, kun minä esittelin itseni hänelle.
Sanoin ” Sie oot Xxxxxx Xxxxx jolle mie laitoin Helgan viestejä!”
Kysy : Kuka sie oot?
Vastasin : Miehän oon Poktanohovi ja kyllä sinun pitäs minut tuntea!
Outoja Petsamosta tulleita, kun eivät edes tunne minua vaikka minun molemmat suvut oli Petsamosta eli minulla on pysynyt geeni perimä 100% eikä lähtenyt jakautumaan vasta, kun lasten kautta.
Jos olisin KOLTTA niin olisin PÄÄLLIKKÖ ja keräisin RAHAT JA OTTAISIN MAAT HALUTAAN SEKÄ SANOSIN : Suunta on tuo ja tilinumero on tässä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Siirtolat, Parpalat, Hyväriset/Lagerit voi minua EDUSTAA EIKÄ VAATIA EDES KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
Minä voin edustaa myös KOLTANSAAMELAISIA jotka ei kuuluu SAKÄ:n saamelaisrekisteriin, mutta KOLTANSAAMELAISET EI VOI EDUSTAA MINUA!
Edes minun vanhemmat EI PYSTY EDUSTAMAAN MINUA, mutta minä pystyn edustamaan heitä ja sekä muita sukuja jotka Petsamossa asui kun kuului Suomeen ja Suomi luovutti Petsamon Rauhan vuoksi!
En minä ole noussut Suomen valtiota vastaan vaan kyllä minusta todisteet riittää siihen, että minua vastaan on noustu Inarin kunnan työntekijät sekä he joiden tehtävä on ollut edustaa sekä pitää kaikkien kuntalaisten puolia!
Minähän olin YKSINHUOLTAJA eli yksin lasteni kanssa ja sekin olin tiedossa, että minulla on riitaa lasteni isien kanssa. He ei halunneet TAVATA LAPSIAAN, mutta en alkanut heidän kanssa riitelemään enkä vaatimaan korvauksia minun ja lasteni SYRJINNÄSTÄ!
Minusta oli lasteni sekä minun edun mukaan parempi, että naapurin YKSINHUOLTAJA joka oli muualta muuttanut Ivaloon kaltoinkohteli lapsensa kautta minua sekä minun lapsia ja Inarin kunnan sosiaalitoimi todistettavasti vielä TUKI häntä!
Kyllä muualta muuttaneet kaltoinkohtelee sekä syrjii meitä ja he tekee tuota SUOMEN VALTION SILMIEN ALLA!
Valtiolla on tiedossa Petsamossa asuneet suvut jotka asutettu mm Ivaloon Petsamon luovutuksen jälkeen.
Ei ole rikollista jättää mainitsematta, että kuuluu sukuihin jotka oli asuneet kolttien kanssa myös Petsamossa.
Se on rikos tulla tänne asumaan eli kaltoinkohtelemaan sekä syrjimään VÄHEMMISTÖJÄ SUOMEN VALTION SILMIEN ALLA.
Poliisi ja rajavartiosto EDUSTAA Suomen Valtiota ja Inarin kuntakin toimii SUOMEN VALTION ALLA!
Nuo tiedot löytyy NETISTÄ, koska sieltä minäkin olen kaikki tiedot löytänyt!
En ole valtaa kaappaamassa ollut vaan puolustamassa itseäni, koska minua syytellään kunnianloukkauksesta vaikka täällä puuhaillaan omia!
Minä en ole ollut päättämässä mistään vaan kunta päätti huostata lapsen niin pääsevät KIRISTÄMÄÄN minua, koska menin konkurssiin ja ulosottohenkilö on kuulemma kuollut joka VALTION VIRASTA ilmoitti : Nyt vedät firmat konkurssiin ja vähän äkkiä!
Hän soitti minulle sen jälkeen ja sano : Tuohan kävi nopeaa!
Minä kyllä toimin jos Valtiolta käsky käy, mutta aika outoa että PARPALAT on tehneet MYÖS KONKURSSEJA ERONNEINA YKSINHUOLTAJINA niin heiltä ole LAPSIA HUOSTATTU!
Eikä ole monilta muiltakaan tässä kunnssa!
Kyllä Parpaloiden SUOJAAJAT ja Parpalat käy itse KAIKKIEN KUNNIODEN PÄÄLLE!
Kirkkoon en edes olis kehannut mennä, mutta Helgan sovittiin että minä en laskuta vaan TOISET MAKSAA HÄNEN LASKUT!
Helga sano minulle : Parpala ei viitti edes minua hakea kirkkoon!
Ei hän mainnnut ketä PARPALAA hän tarkoittaa, koska hän sano joko sukunimen tai etunimen ei koskaan sanonut muodossa etu- sekä sukunimi.
Helga soitti minulle ja sano : Voitko soittaa Xxxxx Xxxx ja sanoa että soittaa mulle!
Hänen pojan poika piti saada kiinni, mutta oli töissä joten hän ei joutanut vastaileen eikä soittelemaan takasin.
Minähän olin Helgan VIESTIN viejä eli soitin tai laitoin viestiä Ivalosta, Inarista ja ihan Mustiolta Nellimiin jossa luki ” Soita Helgalle ku sillä on asiaa!”
Helga ehti kuolla ennen, kun minä esittelin itseni hänelle.
Sanoin ” Sie oot Xxxxxx Xxxxx jolle mie laitoin Helgan viestejä!”
Kysy : Kuka sie oot?
Vastasin : Miehän oon Poktanohovi ja kyllä sinun pitäs minut tuntea!
Outoja Petsamosta tulleita, kun eivät edes tunne minua vaikka minun molemmat suvut oli Petsamosta eli minulla on pysynyt geeni perimä 100% eikä lähtenyt jakautumaan vasta, kun lasten kautta.
Jos olisin KOLTTA niin olisin PÄÄLLIKKÖ ja keräisin RAHAT JA OTTAISIN MAAT HALUTAAN SEKÄ SANOSIN : Suunta on tuo ja tilinumero on tässä!Luin Petsamon historiaa ja siellä mainittiin, että Inarin kunta, Utsjoen kunta ja Petsamon kunta oli ollut oma lääni ja kaikilla oli samat oikeudet.
Minun suvut oli toimineet oikein, kun asettuivat naapuri kuntaan asumaan. Petsamolaisilla oli Diplomaatti oikeudet jotka Tsaari oli antanut, kun he asuvat Petsamossa ja tekivät töitä.
Tuo oli arvostus heitä, koska he loivat töitä tyhjästä ja Tsaari arvosti AHKERIA ihmisiä jotka autto toisia myös eli he tekivät porukalla töitä.
Miehet pyysi kalaa ja mitä sattuvat saamaan. Tsaari osti kaiken ja naiset oli kotona. He teki puita, puolustivat kyliä sekä huolehtivat perheistään sekä suvuistaan.
Kyllähän se kunnianloukkaus on koska Suomen valtio takia minusta tuli köyhä vaikka Petsamossa olisin BILJONÄÄRI vaimo joka sanois miehelle : Tekaseppa vielä tämä niin yritän olla sanomatta, että voitas tehdä vielä tämäkin niin ja tuo…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin Petsamon historiaa ja siellä mainittiin, että Inarin kunta, Utsjoen kunta ja Petsamon kunta oli ollut oma lääni ja kaikilla oli samat oikeudet.
Minun suvut oli toimineet oikein, kun asettuivat naapuri kuntaan asumaan. Petsamolaisilla oli Diplomaatti oikeudet jotka Tsaari oli antanut, kun he asuvat Petsamossa ja tekivät töitä.
Tuo oli arvostus heitä, koska he loivat töitä tyhjästä ja Tsaari arvosti AHKERIA ihmisiä jotka autto toisia myös eli he tekivät porukalla töitä.
Miehet pyysi kalaa ja mitä sattuvat saamaan. Tsaari osti kaiken ja naiset oli kotona. He teki puita, puolustivat kyliä sekä huolehtivat perheistään sekä suvuistaan.
Kyllähän se kunnianloukkaus on koska Suomen valtio takia minusta tuli köyhä vaikka Petsamossa olisin BILJONÄÄRI vaimo joka sanois miehelle : Tekaseppa vielä tämä niin yritän olla sanomatta, että voitas tehdä vielä tämäkin niin ja tuo….Minusta tuo on TYÖSYRJINTÄÄ myös muun syrjinnän lisäksi jos minun pitää kunnioittaa Juvasmaan Miian ystäviä sekä työkavereita joiden mielestä KUNNIALLISET Inarin kunnan työntekijät toimii vapaalla noin EIKÄ AIHEUTA EDES MAINE HAITTAA Inarin kunnalle eikä Inarin kunnan LÄHI-HOITAJILLE!
Taitaa olla nykysin Hyvinvointialueen työntekijä, mutta EIHÄN SEKÄÄN MITÄÄN HAITTAA!
Ettei vaan SAFARIKIN mennyt kyseisen asiakkaan vuoksi kiinni, koska naapurit kävi välillä siellä myös päivä kaljalla niin, kuin muutkin RAJAVARTIJAT vapaalla!
Ei ole tapana kysellä missä kukanenkin on töissä joka kaljalle sattuu yhtä aikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo on TYÖSYRJINTÄÄ myös muun syrjinnän lisäksi jos minun pitää kunnioittaa Juvasmaan Miian ystäviä sekä työkavereita joiden mielestä KUNNIALLISET Inarin kunnan työntekijät toimii vapaalla noin EIKÄ AIHEUTA EDES MAINE HAITTAA Inarin kunnalle eikä Inarin kunnan LÄHI-HOITAJILLE!
Taitaa olla nykysin Hyvinvointialueen työntekijä, mutta EIHÄN SEKÄÄN MITÄÄN HAITTAA!
Ettei vaan SAFARIKIN mennyt kyseisen asiakkaan vuoksi kiinni, koska naapurit kävi välillä siellä myös päivä kaljalla niin, kuin muutkin RAJAVARTIJAT vapaalla!
Ei ole tapana kysellä missä kukanenkin on töissä joka kaljalle sattuu yhtä aikaa!Juvis oli kerran Hipun yökerhon tanssilattian viereissä vessassa käyny naimassa ja sillä hiuspidennys ollut joka oli roikkunut loppu illan perseessä.
Olin ollut myös paikalla, mutta en ollut nähnyt vaan hän kerto itse mulle.
Minä pyrin välttelemään Juvista, koska hänellä ei ollut mitään rajaa kun LIBBIS pullon korkki narahti auki!
Oli sen merkki, että LÄHTI KAIKKI ESTOT!
Mielellään kuljen omassa kunniattomassa SARJASSA ja annan KUNNIAA JUVIKSEN PERHEELLE, SUVULLE, YSTÄVILLE, KAVEREILLE SEKÄ HÄNEN TYÖKAVEREILLE jotka ovat olleet Inarin kunnassa sekä Lapin hyvinvointialueella hänen työkavereita ja lähihoitajia joita kuuluu KUNNIOITTAA sekä ARVOSTAA!
Minähän olen viimeksi ollut virallisesti töissä PÄIVÄN POSTINJAKAJANA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juvis oli kerran Hipun yökerhon tanssilattian viereissä vessassa käyny naimassa ja sillä hiuspidennys ollut joka oli roikkunut loppu illan perseessä.
Olin ollut myös paikalla, mutta en ollut nähnyt vaan hän kerto itse mulle.
Minä pyrin välttelemään Juvista, koska hänellä ei ollut mitään rajaa kun LIBBIS pullon korkki narahti auki!
Oli sen merkki, että LÄHTI KAIKKI ESTOT!
Mielellään kuljen omassa kunniattomassa SARJASSA ja annan KUNNIAA JUVIKSEN PERHEELLE, SUVULLE, YSTÄVILLE, KAVEREILLE SEKÄ HÄNEN TYÖKAVEREILLE jotka ovat olleet Inarin kunnassa sekä Lapin hyvinvointialueella hänen työkavereita ja lähihoitajia joita kuuluu KUNNIOITTAA sekä ARVOSTAA!
Minähän olen viimeksi ollut virallisesti töissä PÄIVÄN POSTINJAKAJANA!Jos kunnialliset naiset on tuollaisia niin, kuin Juvis niin mulla kyllä paljon jäänyt OPPIMATTA!
Kyllä minulle olisi kuulunut sanoa : Ota JUVIKSESTA OPPIA niin pärjäät ELÄMÄSSÄ PAREMMIN!
Minun naapurissa asu Juvis 2 ja minähän yritin ottaa oppia niin ALKO KAUHEA TAPPELU ja POLIISIA alkovat työllistämään ja KÄRÄJÖIMÄÄN!
Kyllä tuo syrjintää, kun kiellettiin VIINA, MIEHET sekä SEKSI ja pakotettiin POLIISIEN AVULLA PYSYMÄÄN KOTONA ja varmistettiin vielä LASTENSUOJELU ilmoituksia tekemällä, että varmasti pysyn kotona!
Heräs epäilys, että jollain on KOIRA/KISSA BORDELLI VAPON entisen sahan konttorilla….
Minulta kiellettiin kissat sekä koiratkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kunnialliset naiset on tuollaisia niin, kuin Juvis niin mulla kyllä paljon jäänyt OPPIMATTA!
Kyllä minulle olisi kuulunut sanoa : Ota JUVIKSESTA OPPIA niin pärjäät ELÄMÄSSÄ PAREMMIN!
Minun naapurissa asu Juvis 2 ja minähän yritin ottaa oppia niin ALKO KAUHEA TAPPELU ja POLIISIA alkovat työllistämään ja KÄRÄJÖIMÄÄN!
Kyllä tuo syrjintää, kun kiellettiin VIINA, MIEHET sekä SEKSI ja pakotettiin POLIISIEN AVULLA PYSYMÄÄN KOTONA ja varmistettiin vielä LASTENSUOJELU ilmoituksia tekemällä, että varmasti pysyn kotona!
Heräs epäilys, että jollain on KOIRA/KISSA BORDELLI VAPON entisen sahan konttorilla….
Minulta kiellettiin kissat sekä koiratkin!Tais olla muuten näihin samoihin aikoihin, koska Norjaan menosta sanottiin joka kerta ” Etkö ole vieläkään menny!”
Minä olin saanut kunnalta työpaikan josta sanoin itseni irti ja lähin Norjaan.
Juvis pääsi Männikköön töihin ja kerto mulle : Xxxx ja Xxxx äiti on mun työkaveri!
Ei vainoamislakia ollut siihen aikaan olemassa, mutta Inarin kunta on palkannut myös VAINOAJAN töihin eikä pelkkää ALKOHOLISTIA!
- Anonyymi
Ei taida olla ylläpitoa Inari palstalla?
- Anonyymi
Täällähän tapahtuu kokoajan.
Kylän puolella jokea ei saa käyttää nettiä eikä polttaa tupakkaa, koska eivät saaneet muulla perusteella minun velipoikaa asunnosta ulos.
Siellä on ASUNTOLAN ASUNNOSSA yhdellä toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus ja lupa polttaa tupakkaa ja tupakan avulla vaikka koko asuntolarakennus sekä vanha lukio siinä sivussa.
Hän on LESKI ja hän sai vaimoltaan PERINTÖNÄ tuon luvan ja leskeä kuuluu kunnioittaa!
Aika kallista lystiä alkaa häätämään jos on noin KOVAT SOPIMUKSET tehty kunnan vuokra asuntoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän tapahtuu kokoajan.
Kylän puolella jokea ei saa käyttää nettiä eikä polttaa tupakkaa, koska eivät saaneet muulla perusteella minun velipoikaa asunnosta ulos.
Siellä on ASUNTOLAN ASUNNOSSA yhdellä toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus ja lupa polttaa tupakkaa ja tupakan avulla vaikka koko asuntolarakennus sekä vanha lukio siinä sivussa.
Hän on LESKI ja hän sai vaimoltaan PERINTÖNÄ tuon luvan ja leskeä kuuluu kunnioittaa!
Aika kallista lystiä alkaa häätämään jos on noin KOVAT SOPIMUKSET tehty kunnan vuokra asuntoon!Ei joudu edes vankilaan jos tupakalla polttaa asunnon.
Saa korvaukset sekä uuden asunnon ja vanha sopimus siirtyy sinne!
Leskellä on oikeus puolison sopimuksiin, koska hän perii vainajan! - Anonyymi
Pieni teko viedä Juvis vihille niin päästään edes Juviksen paskasta maineesta eroon, kun ottaa Sipsin sukunimen.
Hannolan hommat on muutenkin menneet päin helvettiä tässä kunnassa, kun ystävänsä Timperin pyysi kunnanjohtajaksi joka kiitoksena teki PIKKU-VENÄJÄN Ivalosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni teko viedä Juvis vihille niin päästään edes Juviksen paskasta maineesta eroon, kun ottaa Sipsin sukunimen.
Hannolan hommat on muutenkin menneet päin helvettiä tässä kunnassa, kun ystävänsä Timperin pyysi kunnanjohtajaksi joka kiitoksena teki PIKKU-VENÄJÄN Ivalosta!Ei minun exä ja hänen uusi vaimo vaatineet kunnianloukkaus käräjillä VAIHTAMAAN sukunimeä vaan heitä piti KUNNIOTTAA!
Kunnioitan kokoajan, kun käytän samaa SUKUNIMEÄ HEIDÄN KANSSA.
- Anonyymi
Loukkauksen pitää käydä uskottavasti kuin väärän profeetan.
- Anonyymi
He väittää kärsivänsä minun takia eikä Juvasmaan Miian vaikka minusta Juvasmaan Miian tempaukset on suoraa halveksuntaa ollut ivalolaisia kohtaan aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222765
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm121864Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131840Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311775Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1741727- 331386
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko191156Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551088Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.401019Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38975