On se muuten hyvä kurja tuo raamattu .mullaki on kolme rasmattua auton perälunkassa.aina varalta.ei samaan tarkoitukseen kuin korkeus hyppääjä joka voitti maaottelussa ja teki sen jumalan vuoksi..
Mulla ne on siksi kun vaihdan renkaat.ei mikään oo niin hyvä tunkin ja auton välissä kuin kaksi tai kolme raamattualankku ei ole yhtä hyvä.jumalan sana on senverran pehmeätä paskaa että se joustaa .kun tunkkaa autoa ylös.kokeilkaapa muutkin.ainoa että kunjumala näkee se syökseen tulta ihmisen päälle.se jumala on semmonen jermu kyrpä👍😁
Yhteiskunta
Anonyymi-ap
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko hyvä olo? Käskeppäs äitees keittää sulle kaakaota.
- Anonyymi00008
Tuo kirja kuuluu niihin kaikkein surkeimmin editoituihin tekeleisiin, jota maa päällään kantaa!
Jos tuo on Jumalan sana, niin Trumpkin on häneen verrattuna varsinainen nero - ja totuudenpuhuja!!!
- Anonyymi
Peräkamarista jyrähtää🐒
- Anonyymi
Aloittajan tarkoitus lienee loukata uskovia.
Miksi?- Anonyymi
Aloittaja on epäonnistunut incell
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117