Oltiin tapailtu tällasen miehen kanssa muutamisen kuukautta ja hän kutsui mua jo tyttöystäväkseen yms. Nyt kuitenkin yhtäkkiä muutama päivä sitten hän ghostasi. Ei ole vastannut enää snapchatissa viesteihin. Kun katsoin instagramia tänään niin hän oli poistanut mut seuraajistaan ja lopettanut mun seuraamisen. Ihmetyttää, miksi ei voi sanoa jos ei halua enää tapailla.. miksi pitää ghostata?
Miksi mies ghostasi?
5
470
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo kotona.
- Anonyymi
Ihminen on siitä jännä että joskus se kiinnostus vain lopahtaa ja on parempi antaa olla, ennen suurempia sielun vaurioita. Ja toisaalta miehet nyt ovat siitä mutkikkaita että haluavat pitää ovia ja ikkunoita auki moneen suuntaan, not on my watch enkä sellaista katsele kun parempaakin on tarjolla.
- Anonyymi
Poista se muistipankistasi. Aivan kokonaan. Jatka elämääsi aivan kuin tuota tuttavuutta ei koskaan olisi ollutkaan.
Jos se joskus saattaisi ottaa yhteyttä, älä reagoi siihen mitenkään: et vastaa minkäänlaisiin kontaktiyrityksiin, Laita puhelimeesi sen numero soittokieltoon jne.. - Anonyymi
Koska sillä ei ollut selkärankaa.
- Anonyymi
Ei mies osannut tai jaksanut katkaista juttuanne muulla tavalla. Tylyltä kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842