Miksi mies ghostasi?

Anonyymi-ap

Oltiin tapailtu tällasen miehen kanssa muutamisen kuukautta ja hän kutsui mua jo tyttöystäväkseen yms. Nyt kuitenkin yhtäkkiä muutama päivä sitten hän ghostasi. Ei ole vastannut enää snapchatissa viesteihin. Kun katsoin instagramia tänään niin hän oli poistanut mut seuraajistaan ja lopettanut mun seuraamisen. Ihmetyttää, miksi ei voi sanoa jos ei halua enää tapailla.. miksi pitää ghostata?

5

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimo kotona.

• Anonyymi

Ihminen on siitä jännä että joskus se kiinnostus vain lopahtaa ja on parempi antaa olla, ennen suurempia sielun vaurioita. Ja toisaalta miehet nyt ovat siitä mutkikkaita että haluavat pitää ovia ja ikkunoita auki moneen suuntaan, not on my watch enkä sellaista katsele kun parempaakin on tarjolla.

• Anonyymi

Poista se muistipankistasi. Aivan kokonaan. Jatka elämääsi aivan kuin tuota tuttavuutta ei koskaan olisi ollutkaan.
      Jos se joskus saattaisi ottaa yhteyttä, älä reagoi siihen mitenkään: et vastaa minkäänlaisiin kontaktiyrityksiin, Laita puhelimeesi sen numero soittokieltoon jne..

• Anonyymi

Koska sillä ei ollut selkärankaa.

• Anonyymi

Ei mies osannut tai jaksanut katkaista juttuanne muulla tavalla. Tylyltä kuulostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      64
      4606
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3532
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      64
      2923
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2871
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2694
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1923
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1811
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe