Olen kuullut ainakin 7 eri ihmiseltä negatiivista kommenttia Joensuussa toimivasta Kyntokeskus Energystä.Sillä yrityksellä on kuulemma tapana huijata asiakkaitaan mm.perimällä ylimääräisiä maksuja,ja kyseinen yritys on liikkeellä huijausmielessä.Kyseisen yrityksen salit on epäkunnossa olevia laitteita täynnä,ja salilla käy mm.varkaita.Ei missään mielessä kannata mennä kyseisen yrityksen saleilla,joita on Joensuussa 3 kappaletta,Ylämyllyllä 1 ja Kuopiossa 1 sali.Tuon yrityksen omistaja Kari Karhu on kuulemma aikamoinen kusettaja.
Joensuun Kuntokeskus Energy on asiakkaitaan kusettava yritys
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä joskus käytin kyseisiä salaja,tosi huono kuva niistä minulle jäi,treenaan nyt muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904040
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.773695Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393052- 1603010
- 612822
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542778- 552478
- 452165
- 392017
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591778