Sanokaapa viisaammat

Anonyymi-ap

Mikä on sitä oikeaa, aitoa rakkautta?

28

1272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä ei ole. Se on loppunut sukupuuttoon.

• Anonyymi

Olen tullut siihen lopputulokseen, että vanhempien rakkaus on puhtainta rakkautta mitä on olemassa.

• Anonyymi

Siis vanhempien rakkaus lastaan tai lapsiaan kohtaan.

• Anonyymi

Hirveintä mitä tiedän on tulla petetyksi oman rakkaan toimesta. Koko elämäsi olet haaskannut ihmiseen joka loppujen lopuksi pettää. Keneenkään et pysty enää luottamaan. Elämästä menee pohja pois.

• Anonyymi

Pettäjät pitäisi..terv. mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun päähän ei mahdu miksi pitää pettää? Eroaa ensin jos muut kuin oma kumppani kiinnostaa.

• Anonyymi

Petetty ei voi luottaa enää keneenkään eikä rakkauteen. Kun ihminen joka kertoi rakastavansa silti kylmästi pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohsn mies, kuka sinua on pettänyt, ei kannata puhua höpöjä.....!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petetty ei voi luottaa enää keneenkään eikä rakkauteen. Kun ihminen joka kertoi rakastavansa silti kylmästi pettää.

Ei kannata antaa anteeksi ja yrittää jatkaa yhdessä. Minä yritin mutta mies jätti silti kun ei päässyt itse yli tekemästään ja syyllisyydestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata antaa anteeksi ja yrittää jatkaa yhdessä. Minä yritin mutta mies jätti silti kun ei päässyt itse yli tekemästään ja syyllisyydestään.

Se on kumma että etukäteen ei osata ajatella pettämisen seurauksia. Ei minkään takia kustaan oma hyvä parisuhde ja traumatisoidaan puoliso. Sitten vasta jälkikäteen itsekäs typerys ymmärtää mitä tuhoa on saanut aikaiseksi. Kaduttaa. Lopputuloksena kierrätysukko jolla ei ole uskottavuutta ja surullinen ja yksinäinen ex vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kumma että etukäteen ei osata ajatella pettämisen seurauksia. Ei minkään takia kustaan oma hyvä parisuhde ja traumatisoidaan puoliso. Sitten vasta jälkikäteen itsekäs typerys ymmärtää mitä tuhoa on saanut aikaiseksi. Kaduttaa. Lopputuloksena kierrätysukko jolla ei ole uskottavuutta ja surullinen ja yksinäinen ex vaimo.

Paskahomma ja valitettavan yleinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskahomma ja valitettavan yleinen.

Harmittavan yleinen ilmiö tämä uskottomuus nykypäivänä. Ihmiset jahtaa vain itsekästä lyhytaikaista mielihyvää vaikka seuraukset on katastrofaaliset.

• Anonyymi

Kullila ei ole silmiä

• Anonyymi

Jotenki hauska, kun pettäjä kuvittelee ettei hän tule huomatuksi touhuissaan.
      kaikki keskittyminen muuttuu vain yhteen asiaan, mitään muuta ei enään ajatella tai huomata.
      Aina kuitenkin joku, tai jokin paljastaa asian, jos ei muu, niin joku lähipiiristä tietää kyllä ja kertoo asiasta. Ja hyvä niin, ettei kukaan hukkaisi aikaansa petturin kanssa elämiseen, vaan voisi jatkaa elämäänsä, vaikka sitten yksin.

• Anonyymi

Mielestäni pettäminen on kypsymätön ja raaka tapa ratkaista asioita. Kun ei osata muutoin käsitellä asioita.Käytännössä pelkurit lopettaa ihmissuhteen pettämällä. Ainahan ne jossain vaiheessa tulee ilmi tällaiset teot. Jostakin se uskottomuuden kuona valuu julki.

• Anonyymi

Näillä jutuillako luulet saavas sen naapurin miehen? Olet täys kahjo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä jutuillako luulet saavas sen naapurin miehen? Olet täys kahjo!

Itse kuvittelet tuntevasi kirjoittajan. Kukahan se kahjo on.

• Se on tosi rakkautta ku yön panemisen jälkeen heltyy antamaan naiselle bussilippuun rahaa ja neuvoo lähimmän bussipysäkin.

• Anonyymi

Homppeli poijaat ne kyl keksii tarnoita!

• Anonyymi

Rakkaus on myös aitoa ystävyyttä.

Oikea, rakas ystävä, ei jätä ystävää yksin missään elämäntilanteessa.

Moni olettaa olevansa hyvä ja rakastava ihminen muita kohtaan, mutta onko oikeasti näin?

Valitseeko huolella, ketä ja minkälaista ihmistä kannattaa rakastaa, onko tällä ihmisellä rahaa ja, tai jokin sädekehä päänsä ympärillä?

Eino Leinon runossa: Hymyilevä Apollo:

Ken yhtä ihmistä rakastaa, se kaikkia rakastaapi.

Pitääkö paikkansa?

• Anonyymi

En usko että kaikkia ihmisiä tarvitsee "rakastaa". Riittää että kohtelee asiallisesti.

• Anonyymi

Jupolaisten rakkaus pohjavesiä kohtaan.

• Anonyymi

Kun rakkausaloituksesta tuli pettämiskeskustelu niin joko ootte siivonnu ne haulet sieltä ampumaradalta ??

Aloittajalle tsemppiä, oikeaa rakkautta on olemassa, usko vaan tiedän kyllä.

• Anonyymi

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. 🙂 Olen iloinen jos joku on kokenut oikeaa rakkautta.

• Anonyymi

Rakkautta on pyyhkiä samaan vessapaperiin, ite tietenkin ensin.

• Anonyymi

Tollo 😂

• Anonyymi

Rakkaus ei lopu vaikka lasti lähtee.

• Anonyymi
      UUSI

Oikea rakkaus ei ole sänkypolkkaa.

Jos oikeaa rakkautta olisi olemassa, maailma olisi kaikille, ihmisapinoillekin, paljon parempi paikka elää.

Rakkaus on myös tasa-arvoa, toisen huomioon ottamista, toimeentuloa ja tulevaisuuden uskoa, ystävän ja lähimmäisen pönkittämistä ja heikoilla olevan ihmisen minän vahvistamista, (ei yksin jättämistä, ei solvaamista, ei ryöstöä,) joita arvoja valitettavasti tällä hetkellä suomessa ei ole ollenkaan, tai vain hyvin harvoilla ihmisillä ja ihmisryhmillä käytössä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe