Mikä on sitä oikeaa, aitoa rakkautta?
Sanokaapa viisaammat
53
1743
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei ole. Se on loppunut sukupuuttoon.
- Anonyymi
Kyllä mie piän että se on äidin ja lapsen välillä vieläki olemassa aitona.
- Anonyymi
Olen tullut siihen lopputulokseen, että vanhempien rakkaus on puhtainta rakkautta mitä on olemassa.
- Anonyymi
Siis vanhempien rakkaus lastaan tai lapsiaan kohtaan.
- Anonyymi
Tarkoitatko isän ja äidin välillä, se on se vanhempien, rakkaus
- Anonyymi
Hirveintä mitä tiedän on tulla petetyksi oman rakkaan toimesta. Koko elämäsi olet haaskannut ihmiseen joka loppujen lopuksi pettää. Keneenkään et pysty enää luottamaan. Elämästä menee pohja pois.
- Anonyymi
Pettäjät pitäisi..terv. mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun päähän ei mahdu miksi pitää pettää? Eroaa ensin jos muut kuin oma kumppani kiinnostaa.
- Anonyymi
Petetty ei voi luottaa enää keneenkään eikä rakkauteen. Kun ihminen joka kertoi rakastavansa silti kylmästi pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohsn mies, kuka sinua on pettänyt, ei kannata puhua höpöjä.....!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petetty ei voi luottaa enää keneenkään eikä rakkauteen. Kun ihminen joka kertoi rakastavansa silti kylmästi pettää.
Ei kannata antaa anteeksi ja yrittää jatkaa yhdessä. Minä yritin mutta mies jätti silti kun ei päässyt itse yli tekemästään ja syyllisyydestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata antaa anteeksi ja yrittää jatkaa yhdessä. Minä yritin mutta mies jätti silti kun ei päässyt itse yli tekemästään ja syyllisyydestään.
Se on kumma että etukäteen ei osata ajatella pettämisen seurauksia. Ei minkään takia kustaan oma hyvä parisuhde ja traumatisoidaan puoliso. Sitten vasta jälkikäteen itsekäs typerys ymmärtää mitä tuhoa on saanut aikaiseksi. Kaduttaa. Lopputuloksena kierrätysukko jolla ei ole uskottavuutta ja surullinen ja yksinäinen ex vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kumma että etukäteen ei osata ajatella pettämisen seurauksia. Ei minkään takia kustaan oma hyvä parisuhde ja traumatisoidaan puoliso. Sitten vasta jälkikäteen itsekäs typerys ymmärtää mitä tuhoa on saanut aikaiseksi. Kaduttaa. Lopputuloksena kierrätysukko jolla ei ole uskottavuutta ja surullinen ja yksinäinen ex vaimo.
Paskahomma ja valitettavan yleinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskahomma ja valitettavan yleinen.
Harmittavan yleinen ilmiö tämä uskottomuus nykypäivänä. Ihmiset jahtaa vain itsekästä lyhytaikaista mielihyvää vaikka seuraukset on katastrofaaliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittavan yleinen ilmiö tämä uskottomuus nykypäivänä. Ihmiset jahtaa vain itsekästä lyhytaikaista mielihyvää vaikka seuraukset on katastrofaaliset.
Siihen uskottomuuteen on eräänä syynä nykyaikojen uskonnottomuus. Kukaan ei enää puhu synnistä mitään , eikä tekojen seurauksistakaan. "Aina hauskaa olla pittää" meininkiä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun päähän ei mahdu miksi pitää pettää? Eroaa ensin jos muut kuin oma kumppani kiinnostaa.
on se kiva maistaa välillä vierasta pimppiä
- Anonyymi
Kullila ei ole silmiä
- Anonyymi
Jotenki hauska, kun pettäjä kuvittelee ettei hän tule huomatuksi touhuissaan.
kaikki keskittyminen muuttuu vain yhteen asiaan, mitään muuta ei enään ajatella tai huomata.
Aina kuitenkin joku, tai jokin paljastaa asian, jos ei muu, niin joku lähipiiristä tietää kyllä ja kertoo asiasta. Ja hyvä niin, ettei kukaan hukkaisi aikaansa petturin kanssa elämiseen, vaan voisi jatkaa elämäänsä, vaikka sitten yksin.- Anonyymi
Mielestäni pettäminen on kypsymätön ja raaka tapa ratkaista asioita. Kun ei osata muutoin käsitellä asioita.Käytännössä pelkurit lopettaa ihmissuhteen pettämällä. Ainahan ne jossain vaiheessa tulee ilmi tällaiset teot. Jostakin se uskottomuuden kuona valuu julki.
- Anonyymi
Näillä jutuillako luulet saavas sen naapurin miehen? Olet täys kahjo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä jutuillako luulet saavas sen naapurin miehen? Olet täys kahjo!
Itse kuvittelet tuntevasi kirjoittajan. Kukahan se kahjo on.
Se on tosi rakkautta ku yön panemisen jälkeen heltyy antamaan naiselle bussilippuun rahaa ja neuvoo lähimmän bussipysäkin.
- Anonyymi
Homppeli poijaat ne kyl keksii tarnoita!
- Anonyymi
Rakkaus on myös aitoa ystävyyttä.
Oikea, rakas ystävä, ei jätä ystävää yksin missään elämäntilanteessa.
Moni olettaa olevansa hyvä ja rakastava ihminen muita kohtaan, mutta onko oikeasti näin?
Valitseeko huolella, ketä ja minkälaista ihmistä kannattaa rakastaa, onko tällä ihmisellä rahaa ja, tai jokin sädekehä päänsä ympärillä?
Eino Leinon runossa: Hymyilevä Apollo:
Ken yhtä ihmistä rakastaa, se kaikkia rakastaapi.
Pitääkö paikkansa?- Anonyymi
En usko että kaikkia ihmisiä tarvitsee "rakastaa". Riittää että kohtelee asiallisesti.
- Anonyymi
Jupolaisten rakkaus pohjavesiä kohtaan.
- Anonyymi
Kun rakkausaloituksesta tuli pettämiskeskustelu niin joko ootte siivonnu ne haulet sieltä ampumaradalta ??
Aloittajalle tsemppiä, oikeaa rakkautta on olemassa, usko vaan tiedän kyllä.- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. 🙂 Olen iloinen jos joku on kokenut oikeaa rakkautta.
- Anonyymi
Rakkautta on pyyhkiä samaan vessapaperiin, ite tietenkin ensin.
- Anonyymi
Tollo 😂
- Anonyymi
Rakkaus ei lopu vaikka lasti lähtee.
- Anonyymi
Oikea rakkaus ei ole sänkypolkkaa.
Jos oikeaa rakkautta olisi olemassa, maailma olisi kaikille, ihmisapinoillekin, paljon parempi paikka elää.
Rakkaus on myös tasa-arvoa, toisen huomioon ottamista, toimeentuloa ja tulevaisuuden uskoa, ystävän ja lähimmäisen pönkittämistä ja heikoilla olevan ihmisen minän vahvistamista, (ei yksin jättämistä, ei solvaamista, ei ryöstöä,) joita arvoja valitettavasti tällä hetkellä suomessa ei ole ollenkaan, tai vain hyvin harvoilla ihmisillä ja ihmisryhmillä käytössä. - Anonyymi
Paljastetaan kaikki pettäjät .terv.mies
- Anonyymi
Ei tarvi enää. Tämä yksi paljastui jo. Vaikka tokihan paljon pettäjiä on muitakin ketä paljastella
Itse olen ollut jo kesästä asti sinkku, en vain tiennyt sitä kun kotona puheet oli aivan toista. Ottaa päähän oma tyhmyys kun valitsin aikanaan täysin väärän miehen. Se tässä eniten veetuttaa.
No, onpahan aikaa nyt itselle ja omille harrastuksille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi enää. Tämä yksi paljastui jo. Vaikka tokihan paljon pettäjiä on muitakin ketä paljastella
Itse olen ollut jo kesästä asti sinkku, en vain tiennyt sitä kun kotona puheet oli aivan toista. Ottaa päähän oma tyhmyys kun valitsin aikanaan täysin väärän miehen. Se tässä eniten veetuttaa.
No, onpahan aikaa nyt itselle ja omille harrastuksille.Pitää osua melkonen supermies kohdalle että enää ketään miestä huolin tuon shitshown jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää osua melkonen supermies kohdalle että enää ketään miestä huolin tuon shitshown jälkeen.
Nykyään on vaikea löytyy luotettavaa miestä.
- Anonyymi
Tykkääminen kun tykkää
- Anonyymi
Härppi olis hyvä mutta on ikävä kyllä varattu!
- Anonyymi
Se on tämän nykyhallituksen, etenki bersujen, osottama pyytheetön rakhaus häänalasia, köyhiä, työttömiä, saihraita, ihmiskuntaa ym. ym. kohtaan. Sen ajatteleminenki saa kyynelheet silhmin. Tuomonen rakhaus saa koko kansan yhtenäiseksi ja puhaltamhan yhteen hiilhen. Mie ainaski olen syvästi vaikuttunu! 🙃
- Anonyymi
Nykyhallituksen ministerien ajatus kulkee kuin narsistisen kumppanin ajatustapa, jolla ei ole empatiakykyä. Mitä muilla on väliä kun itsellä on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyhallituksen ministerien ajatus kulkee kuin narsistisen kumppanin ajatustapa, jolla ei ole empatiakykyä. Mitä muilla on väliä kun itsellä on hyvin.
Minun mielestä nykyhallitus on paras hallitus mikä tekee reiluja päätöksiä mikä on parasta meille kaikille!Ei voida pitää sellaista elintasoa yllä mihin meillä kertakaikkiaan ole varaa ja syödä velaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä nykyhallitus on paras hallitus mikä tekee reiluja päätöksiä mikä on parasta meille kaikille!Ei voida pitää sellaista elintasoa yllä mihin meillä kertakaikkiaan ole varaa ja syödä velaksi.
Tuskin tilane työttömiä ja konkkursia lissäämälä parantuu. Leipäjonot net kyllä vain pitenee. Suomesta tulossa EU:n surkimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun se velka ei vähene tämänkään hallituksen toimesta. Rahat vain jaetaan epäoikeudenmukaisemmin.
- Anonyymi
Nykyhallitus on huono esimerkki, jos tulee puhe lähimmäisenrakkaudesta.
Nykyministerit ovat jokainen tunteettomia narsisteja, jotka eivät ota muita kuin itsensä huomioon.
Pahin pari on ORPOPURRA.
Paljon sitä ministereiltä puuttuu, kun rakkaus muita ihmisiä kohtaan puuttuu.- Anonyymi
Kyllä se on kamala paikka VIHERVASEMMISTOLLA että että velaksi eläminen täytyy lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kamala paikka VIHERVASEMMISTOLLA että että velaksi eläminen täytyy lopettaa.
Mutta kun nykyhallitus ottaa velkaa ihan yhtä lailla, se ei ole yhtään parempi kuin edellinenkään, epäreilumpi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei se lopu. Se se vain tämä Purra ottaa velkaa, että korvat soi. Marina syylistävät, mutta hänhän joutuu ottamaan velkaa coronan ja ryssän aggression takia. Miljarditolkula coronayritystukia, ettei tallous kaau. Nykyhallitus rikhaitten verohelpotukshin ja veroparatiisiterveysfirmojen tukemishen. Ero vain, on siinä ero.
- Anonyymi
Ihaninta on kahden miehen välinen, sykkivä rakkaus. Ei sillä ole merkitystä mitä siellä pöksyissä on, kunhan rakastaa.
- Anonyymi
Onko ylitorniolla heteromiehiä ollenkaan vai kaikkiko on tykkää miehistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ylitorniolla heteromiehiä ollenkaan vai kaikkiko on tykkää miehistä
Mistä voi tietää kuka mies tykkää miehistä eikä naisista? Siitäkö kun asuu yksin, ei ole lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi tietää kuka mies tykkää miehistä eikä naisista? Siitäkö kun asuu yksin, ei ole lapsia?
Vai onko yleisesti tiedossa nämä miesten miehet?
- Anonyymi
Ei hallitus ole rakkautta leikkaamassa, sitä saa antaa ja ottaa ihan vapaasti.
- Anonyymi
EI SITÄ OLE OLEMASSAKAAN,
KAIKKI MUUTTUU HETKESSÄ VIHAKSI. TASAPAINOA JA KESTÄVÄÄ KEHITYSTÄ.
VIINAA KOTIOVILLE ALKAA TOIMITUKSET KESÄLLÄ JA PYHÄHENKI VAIKUTTAA JA OHJAA............NEUVOA ANTAVAT. GRAHN-LAASONEN OPASTAA.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805