Nukahin vahingossa eilen illalla niin jäi aiheet kesken, mutta tänään on UUSI PÄIVÄ ja uudet aiheet!
Saattaa toki vanhoja asioitakin olla toistossa jos alkaa joku vanha juttu taas vituttamaan!
Jaa se on maantai ja tänään pitäis keksiä uusi aihe.
8
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä tämä peppuseksi?
- Anonyymi
Ei mutta alko vituttamaan, kun luin tämän jutun.
https://yle.fi/a/74-20036680
Kehitysvammasillakin on enemmän oikeuksia Ivalossa ja Inarin kunnassa mitä minulla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta alko vituttamaan, kun luin tämän jutun.
https://yle.fi/a/74-20036680
Kehitysvammasillakin on enemmän oikeuksia Ivalossa ja Inarin kunnassa mitä minulla!Olen sen verran ylempänä KEHITYSVAMMAISIA, että minulla on AJOKORTTI joka oikeuttaa henkilöautolla sekä pakettiautolla ajamiseen.
Saan ajaa autoa jonka kokonais massa on enintään 3500kiloa ja saan vielä vetää peräkärryäkin joka painaa 750kiloa!
Minä olen sentään AJANUT Ivalosta Mustiolle joka on Lohjalta noin 30kilometriä Hangon suuntaan.
Pakettiautossa ja peräkärryssä oli muuttokuorma ja yksin ajoin Ivalosta, koska EN VIITTINY ALKAA RUIKUTTAAN APUA miehiltä.
Olisin joutunut pillu-palkalla kuittaan maksun, koska en saanut edes muutto-avustusta ja syy oli se, että en suostunut ilmottamaan mihin muutan.
Ilmotin sossuun ” Ei kuulu sulle mihin minä muutan!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran ylempänä KEHITYSVAMMAISIA, että minulla on AJOKORTTI joka oikeuttaa henkilöautolla sekä pakettiautolla ajamiseen.
Saan ajaa autoa jonka kokonais massa on enintään 3500kiloa ja saan vielä vetää peräkärryäkin joka painaa 750kiloa!
Minä olen sentään AJANUT Ivalosta Mustiolle joka on Lohjalta noin 30kilometriä Hangon suuntaan.
Pakettiautossa ja peräkärryssä oli muuttokuorma ja yksin ajoin Ivalosta, koska EN VIITTINY ALKAA RUIKUTTAAN APUA miehiltä.
Olisin joutunut pillu-palkalla kuittaan maksun, koska en saanut edes muutto-avustusta ja syy oli se, että en suostunut ilmottamaan mihin muutan.
Ilmotin sossuun ” Ei kuulu sulle mihin minä muutan!”Kuski ja auto olis tullu pilulla, mutta kantajat rynnänneet mukaan peppuseksillä riemumielin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran ylempänä KEHITYSVAMMAISIA, että minulla on AJOKORTTI joka oikeuttaa henkilöautolla sekä pakettiautolla ajamiseen.
Ilmotin sossuun ” Ei kuulu sulle mihin minä muutan!”Ei minun kanssa pääse yhdenvertaiseksi mitenkään, koska en ajanut HEVOS KOLARIA vaan HEVOSET JUOKSI auton päälle jota minä ajoin.
Näin hänet joka istu kyydissä ja ei hänkään varmaan ole ikinä ole kokenut tuollaista ja tuskin tulee edes kokemaan!
Istun Porchen kyydissä Mustiolla, kun asuin niin se Porchen omistaja meinas ajaa hevosen ja ratsastajan päälle!
Sanoin hänelle : Tahalleen yritit ajaa!
Väitti mulle, ettei yrittänyt niin minä sanoin : Oon jäänyt 2 hevosen alle autolla joten älä jauha paskaa!
Ajeltiin alueella jossa oli hevostalleja ja varotus merkkejä, että siellä voi olla ratsastajia ja hevosiakin!
Siellä missä minä jäin autolla hevosten alle ei ollu varotus merkkejä HEVOSISTA!
Tuo tapahtu PORONHOITO ALUEELLA.
Minä olen jäänyt autolla 2 hevosen alle ja kettu juoksi auton alle sekä kuoli, koska minä EN VIITTINY KETUN TAKIA AJAA SILLAN KAITEESEEN.
En valehdellut lapsille, kun sanoin : Kettu jäi vielä rekan alle joten en lähe kyllä katsomaan miten sille ketulle kävi!
En sitä ole kieltänyt, ettenkö pikku psykoosit saanut järkytyksestä hevosen alle jäännin jälkeen.
Se on normaali reaktio, koska tajuat vasta jälkeenpäin että olis voinut käyny pahemmin.
Toimin varmaan oudosti koska suojasin hänet joka istuu kyydissä ja vedin itseni alas. Muistan vaan että rutinaa kuuluu ja hevonen katsoo suoraan silmiin ja hevosen silmät pullistua. Sen muistan, että sanoin : Et tuu ikkunasta läpi!
Sen jälkeen lähti taju ja heräsin niin en päässy ulos autosta. Olisin päässy toisesta ovesta jos olisin halunnut, mutta näin kaverin istuvan vieressä joten sanoin : Soita poliisit niin pääsee edes autosta ulos!
HäKe ilmotti : Sinne on soitettu poliisit ja palokunta!
Ei ollu kukaan soittanut AMBULANSSIA, mutta palopäällikön autolla päästiin TK:hon.
Minut laitteen tippaan ja molemmat päästiin ambulanssilla Rovaniemelle.
Minä yritin sanoa monesti, että : Kaveri istu kyydissä…
Aina joku pukkas aihetta syrjään, koska ambulanssi olis kuulunu soittaa myös paikalle.
Kyllä sen ymmärrän, että hevonen tärkeä koska siitähän METVURSTIA, mutta meistä ihmisistä ei olis edes saanut sitäkään…
- Anonyymi
Mutta miten olisi se ånaaliseksi?
- Anonyymi
Jos nimessä on yli 2 f .niin on varmasti koltta.miksi se kolttana oleminen sitteb hävettää?
- Anonyymi
Ei hävetä yhtään olla koltta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa983656Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695