Minähän voisin hakea sinne, koska luki että on myös oppisopimus mahdollisuus.
He tarvii naisia ja minähän osaan ruotsia sekä norjaa ja osaan sanoa venäjäksi ” Hospoti pomiloi starstuit tavarutsi dasvidania!”
Tuolla toisessa paikassa laittovat mulle : TYÖNANTAJAT TYKKÄÄ, kun haen töihin!
Minähän kävin HALLITUKSEN määräyksestä koulutuksen joten HALLITUS SUORASTAAN RAKASTAA, kun haen TULLILLE TÖIHIN
Hakevat Näätämön Tullille työntekijää.
23
301
Vastaukset
- Anonyymi
Minähän harmaa hiuksinen valmiiksi joten oppisopimuksessa olen parhaimmillani ja Näätämön tullista on hyvä aloittaa opettelu.
Sieltä voi päästä vaikka Helsinkiin satamaan ja voi sanoa : Jaa kaappi-juopot lähteneet reissun päälle…. - Anonyymi
Teoriassa osaan nuo tullin työt, mutta oppisopimus on hyvä turva.
Minun päälle voi olla käyttöäkin, koska KUNNIATON ei voi kunnostautua eikä antaa näyttöä että osaan olla kunnolla jos sitä kerta aletaan vaatimaan KÄRÄJIEN KAUTTA!
Minähän olisin TULLISSA olevien työntekijöiden pelastus, koska minulla on FAKTAA siitä että ovat vaatineet KUNNIAA.
Ei se haittaa oliko kunniaa vai ei koska minähän menen oppiin oppisopimuksella.
Tullin työntekijät tekee laajemmin töitä ja siellähän niitä kunniodenloukkaajia riittää ASIKKAINA joka päivä! - Anonyymi
mielenkiintoinen sana tuo Kunniaa eli onko se Kun niaa siitäkö se tulloopi. mutta tämä hölynpölyhän on sitten jonkun toisen antama ja luopumista. eli jos niiomalla suap kunnioo niin mitä sille niiojalle sitten käyp?
no sehän on selevä kun ymmärtää tuon sanan niiaus. mutta tämäkin on sitten tuas vuan jos uskoo ja on kiinni niiomisessa eli piästäänkö tästä sitten että onko tämä sittehin katsojan silimässä tuO juttu, mutta mites sitten kun kirjoitetaan niinkuin nyt.- Anonyymi
Tässä työssä saa virkansa puolesta kumartaa, kun asiakkaat tulee sisälle ilmoittamaan : Olis tullattavaa.
Siinä kumartaa/niiata ja sanoa : Kiitos rehellisyydestä sekä suuresta arvostuksesta työtämme kohtaan.
Kyllä osaan tavat vaikka muuta väittävät, mutta en ole vielä päässyt tuollaisiin työtehtäviin joissa voisin taitoni tuoda esille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä työssä saa virkansa puolesta kumartaa, kun asiakkaat tulee sisälle ilmoittamaan : Olis tullattavaa.
Siinä kumartaa/niiata ja sanoa : Kiitos rehellisyydestä sekä suuresta arvostuksesta työtämme kohtaan.
Kyllä osaan tavat vaikka muuta väittävät, mutta en ole vielä päässyt tuollaisiin työtehtäviin joissa voisin taitoni tuoda esille!Eli haen tehtävään ja joka TULLIIN, koska saan työautolla kulkea kotoa töihin koska ei ole omaa autoa.
- Anonyymi
pittää ihan miettii omassa tyhjyyessä tätähin
- Anonyymi
Ootan koska joku KIRJOITTAA, että tämänki TYÖPAIKAN HAKEMINEN ON RIKOLLISTA!
Postinjakajan työn hakemisesta ilmoitettiin, että se on RIKOLLISTA jos minä menen sinne töihin!
- Anonyymi
Haen vaikka työt alkaa vasta ens vuonna ja muutaman vuoden määräaikainen sopimus.
Näätämön tullissa ei tarvi muuta tehdä maata ja räkiä kattoon!
Tuo on minun kropalle sopivaa työtä ja kyllä osaan vanua sinne pihalle jos pitää tullata.
Siinä nojataan autoon ja sanotaan : Päivää! Mihin sitä ollaan matkalla/ Mistä sitä ollaan tulossa?
Kertovat ja sen jälkeen tukitaan pää sinne autoon ja painetaan kuskin päätä alas ja sanotaan : Painu nyt vittuun tieltä pyörimästä niin näen tänne autoon!
Kirves on tietenki kädessä jos ei peräkontti aukea!
Kirveellä jysäyttää lukon auki ja huutaa : Et sanonu, että sulla on sähkölukko! Ei täällä ole ku vara rengas vaan!
Sanon : Oottappa vähän ku mie vien tuon kirveen pois niin ei sillä tuu isompaa vahinkoa…
Ajatuksissani tuun sorkkaraudan kanssa väännän konepellin auki ja sanon : Kaivappa se rekisteriote niin vilastaan onko paperit edes kunnossa.
Saan kysyä : Miten oot saanut tämän auton edes katsastuksesta läpi? Autossa ei pysy konepelti eikä peräkontin lunkka alhaalla ja sie hullu ajelet tämmöisellä romulla vielä menemään!- Anonyymi
En tekis noin vaan tekisin jotain vielä parempaa, koska tiedän Näätämön tullin LIIKENTEEN ja kunniaton on parhaimillaan siellä.
Tuossa on kevät ja kesä aikaa opetella ennen, kuin alkaa töihin… - Anonyymi
Oppisopimus paikka oli ja vanhemman panostajan koulutus on sehän katsotaan positiivisena asiana.
Kunnianloukkaus asian kanssa on ihan sama voitanko vai en, koska tuolla alalla on ihan sama onko kunniaa vai ei.
Tässä on vähän niin, että HE JOTKAA KUNNIAA VAATII saa sitä mitä olivat vailla.
Minähän poistuin facebookista ja tuo oli jo KUNNIAN OSOITUS heitä kohtaan.
He olis voineet vetää rikosilmoitukset pois, mutta ei he tehneet sitä.
Tästä tulee kyllä hyvä juttu, mutta ei oikein vielä aukea että mikä tämä on… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisopimus paikka oli ja vanhemman panostajan koulutus on sehän katsotaan positiivisena asiana.
Kunnianloukkaus asian kanssa on ihan sama voitanko vai en, koska tuolla alalla on ihan sama onko kunniaa vai ei.
Tässä on vähän niin, että HE JOTKAA KUNNIAA VAATII saa sitä mitä olivat vailla.
Minähän poistuin facebookista ja tuo oli jo KUNNIAN OSOITUS heitä kohtaan.
He olis voineet vetää rikosilmoitukset pois, mutta ei he tehneet sitä.
Tästä tulee kyllä hyvä juttu, mutta ei oikein vielä aukea että mikä tämä on…Oli monta paikkaa ja opettavat vielä väkivaltaiseksi!
Kyllä kunnostaudun ainakin kunnolla ja opin kunnioittamaan!
Utsjoelle ja Karigasniemelle hakivat myös oppisopimuksella tullille työntekijää…
Palkka oli kyllä aika huono, mutta oli se parempi mitä Kelan työttömyyspäiväraha.
- Anonyymi
Tullin hommissa kyllä on helpompi saada ne vanhat Inarin kunnan POISTAMAT OIKEUDET jotka KUULUI minulle sekä monelle muulle joiden suvut oli PETSAMOSTA!
Meille kuuluu DIPLOMAATTI OIKEUDET ELI NYT OLIS MAHDOLLISTA SAADA NUO TAKASIN!- Anonyymi
Mulla on jääny käyttämättä niitä 5% paikkakuntalais alennuksia ainakin 30vuodelta, koska olen luullu että nuo oli poistettu.
Kesällä kuuntelin kun yks meni Näkkäläjärven matkamuisto myymälään ostoksille siksi että sai käyttää tuota paikkakuntalais alennusta.
Tuota olis kuulemma saanut käyttää ruoka ostoksiinkin joka kaupassa ja muihin ostoksiin kaikissa Inarin kunnan kaupoissa sekä muissa liikkeissä.
Varmaan vuokriinkin jos vuokraa asunnon tai ostaa talon, osakkeen, mökin tai tontin.
- Anonyymi
Täysin höpöä.Mitään diplomaattioikeuksia ole ollu eikä tule.
- Anonyymi
Ihan sama oliko, mutta nyt alan hakemaan näitä TULLIN oppisopimus paikkoja.
Minulla kiinnostaa että toimiiko he siellä samalla tavalla niin, kuin Inarin kunnan työpaikoissa eli pääsee töihin tutkimaan kuntalaisten asioita vaikka ei ole edes syntynyt täällä tai niin, kuin postinjakajaksi eli otetaan päiväksi töihin sekä opetetaan ja kerrotaan miten töissä toimitaan.
Ihan auton tankkauksia myöden ehtivät opettaa ja miten ovesta pääsee sisälle pelkällä SORMELLA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama oliko, mutta nyt alan hakemaan näitä TULLIN oppisopimus paikkoja.
Minulla kiinnostaa että toimiiko he siellä samalla tavalla niin, kuin Inarin kunnan työpaikoissa eli pääsee töihin tutkimaan kuntalaisten asioita vaikka ei ole edes syntynyt täällä tai niin, kuin postinjakajaksi eli otetaan päiväksi töihin sekä opetetaan ja kerrotaan miten töissä toimitaan.
Ihan auton tankkauksia myöden ehtivät opettaa ja miten ovesta pääsee sisälle pelkällä SORMELLA!Voin opetella kotona voimankäytöllä pidättämään, koska minullahan velipoika joka voi auttaa minua esim miten sain ison miehen TULLISSA ulos autosta jos pitää saada!
Veljeni kyllä minua auttaa opettamaan TULLISSA rosvot saadaan kiinni ja ulos autosta!
Hän hyötyy itsekkin siitä jos siskonsa on tuollaisessa työpaikassa töissä.
Hän vois sanoa : Minä tein hyvää työtä ja opetin SISKONI sentään töihin ja annoin opetella pidättämään minut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin opetella kotona voimankäytöllä pidättämään, koska minullahan velipoika joka voi auttaa minua esim miten sain ison miehen TULLISSA ulos autosta jos pitää saada!
Veljeni kyllä minua auttaa opettamaan TULLISSA rosvot saadaan kiinni ja ulos autosta!
Hän hyötyy itsekkin siitä jos siskonsa on tuollaisessa työpaikassa töissä.
Hän vois sanoa : Minä tein hyvää työtä ja opetin SISKONI sentään töihin ja annoin opetella pidättämään minut.Minähän olen Presidentti Stubb, mutta osaan enemmän asioita TURVALLISUUDESTA mitä hän ja Suomen hallitus sekä kunnanjohtajat ja kunnanhallitukset/valtuustot ja lautakunnat jotka päättää asioista!
Diplomaatti työtähän minä tekisin, koska opettelisin ja voisin ehkä opettaa myös työkavereita koska olen sellaisissa siivouksissa mukana jossa turvallisuus asioita kuuluu osata ja niihin tarvitaan myös koulutus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän olen Presidentti Stubb, mutta osaan enemmän asioita TURVALLISUUDESTA mitä hän ja Suomen hallitus sekä kunnanjohtajat ja kunnanhallitukset/valtuustot ja lautakunnat jotka päättää asioista!
Diplomaatti työtähän minä tekisin, koska opettelisin ja voisin ehkä opettaa myös työkavereita koska olen sellaisissa siivouksissa mukana jossa turvallisuus asioita kuuluu osata ja niihin tarvitaan myös koulutus!En minä ole johto hommiin ollut edes postin alihankkijalle pyrkimässä, koska en tykkää siivoota toisten sotkuja ja EN VARSINKAAN HEIDÄN jotka väittää olevansa pätevämpiä mitä esim minä joka en ole korkeastikoulutettu vaan olen työssä joutunut opettelemaan kaikki.
En ole edes Ivalon S-marketin siivoojana alkanut opettamaan häntä joka istuu ns johtajana kyseisessä kaupassa vaikka pääsin aikoinaan siivoamaan toisen henkilön tilalle ja sanoin : Ei näin kyllä saa tehdä, mutta eihän me olla kyseisestä kaupasta vastuussa vaan joka toimii kyseisen kaupan johtajana…, - Anonyymi
Äitini tarvi huoltomiestä Kelalle, koska oli vuoto ollut jo viikolla. Viikonloppuna alko vuotamaan reilummin joten yritettiin Jumiskon liikkeen kautta saada huoltomiestä koska se oli näitä ilmastointi putkiin liittyviä asioita.
Ei he vastanneet, mutta Kelalla olikin kuulemma oma huoltosopimus tehtynä…
Ei ole tietoa oliko tapahtunut isokin VESIVAHINKO, koska ei ollut käynyt edes tarkistamassa kertaakaan että onko kaikki kunnossa VESI SATEIDEN jäljiltä!
Jumiskoa kaikki haukku, mutta Enska kyllä hoiteli hommansa ja hänen PUHELINNUMERO löyty joka kohteen seinältä missä hänen yritys oli huoltovastuussa.
Hänelle soitettiin keskellä yötäkin ja ilmoitettiin jos kylmälaitteiden kanssa oli joku ongelma.
Enska joutu päästämään meidät ja kuittaan ulos kaupasta kun tehtiin lattian hoitotöitä. Hänen avulla opettiin myös, että jos lattialla on vettä niin se on sen merkki että siellä on vuoto ja HUOLTOMIESTÄ ei ole näkynyt aikoihin…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini tarvi huoltomiestä Kelalle, koska oli vuoto ollut jo viikolla. Viikonloppuna alko vuotamaan reilummin joten yritettiin Jumiskon liikkeen kautta saada huoltomiestä koska se oli näitä ilmastointi putkiin liittyviä asioita.
Ei he vastanneet, mutta Kelalla olikin kuulemma oma huoltosopimus tehtynä…
Ei ole tietoa oliko tapahtunut isokin VESIVAHINKO, koska ei ollut käynyt edes tarkistamassa kertaakaan että onko kaikki kunnossa VESI SATEIDEN jäljiltä!
Jumiskoa kaikki haukku, mutta Enska kyllä hoiteli hommansa ja hänen PUHELINNUMERO löyty joka kohteen seinältä missä hänen yritys oli huoltovastuussa.
Hänelle soitettiin keskellä yötäkin ja ilmoitettiin jos kylmälaitteiden kanssa oli joku ongelma.
Enska joutu päästämään meidät ja kuittaan ulos kaupasta kun tehtiin lattian hoitotöitä. Hänen avulla opettiin myös, että jos lattialla on vettä niin se on sen merkki että siellä on vuoto ja HUOLTOMIESTÄ ei ole näkynyt aikoihin….En minäkään saanut jäädä kotia naimaan vaikka äitini yrityksessä töissä olin.
Oltiin oltu töissä kun minä pamahdin paksuksi koska mehän kyllä REHELLISESTI OLTIIN NAIMASSA.
Äidille jouduin tunnustamaan tuon niin sain SANKITIOTA ja sano : Tuo ei ole mikään syy vähentää TYÖNTEKOA vaan teet vielä enemmän!
Lapset oli mummolassa niin en voinut edes sanoa, että : LAPSET ON SAIRAANA eli en pääse töihin.
Kyllä minun äiti on ollut aina tuollainen minua kohtaan, koska olen kuulemma erillainen kuin siskoni…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään saanut jäädä kotia naimaan vaikka äitini yrityksessä töissä olin.
Oltiin oltu töissä kun minä pamahdin paksuksi koska mehän kyllä REHELLISESTI OLTIIN NAIMASSA.
Äidille jouduin tunnustamaan tuon niin sain SANKITIOTA ja sano : Tuo ei ole mikään syy vähentää TYÖNTEKOA vaan teet vielä enemmän!
Lapset oli mummolassa niin en voinut edes sanoa, että : LAPSET ON SAIRAANA eli en pääse töihin.
Kyllä minun äiti on ollut aina tuollainen minua kohtaan, koska olen kuulemma erillainen kuin siskoni….Minusta on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS päästää Suomeen ihmisiä jotka on TYHMEMPIÄ mitä minä!
Minä olen SENTÄÄN niin ÄLYKÄS, että OLEN YMMÄRTÄNYT KÄYDÄ TÖISSÄ ja jättänyt OPISKELUT VÄHEMMÄLLE!
Minun äiti sano minulle niin, kuin minä sanoin lapsilleni : Jos opiskelu EI KIINNOSTA niin sitten lähetään töihin EIKÄ JÄÄDÄ SOSSUN TUIALLA ELÄMÄÄN!
Syytön minä siihen olen jos minä en pääse töihin vaan palkkaavat töihin ihmisiä JOILLA ON JO TYÖPAIKAT!
Inarin kuntakin toimii noin. Kunnanjohtajakin oli töissä, mutta hän sano itsensä edellisestä työpaikasta irti kun pääsi Inarin kunnanjohtajaksi.
Utsjoen kunnanjohtajakin toimi samalla tavalla!
Tuollaiset on TYÖSYRJIJÖITÄ jotka EI ANNAN TYÖTTÖMILLE EDES MAHDOLLISUUKSIA!
Nytkin Inarin kunnanjohtaja on ilmottanut ” Kuntaan EI PALKATA UUSIA TYÖNTEKIJÖITÄ!”
Syrjii kaikkia meitä alkuperäisiä kuntalaisia joille Inarin kunta on ollut kokoajan velvollinen järjestämään töitä ja he olis voineet oppisopimuksella kouluttaa vaikka KUNNANJOHTAJAKSI!
Kunnanjohtajana istuu DIKTAATTORI joka KIELTÄÄ kaiken!
Tykkäis varmaan, kun minä menis hänen selän taakse ja hipsuttasin persettä ja sanoisin : En ole koskaan nussinut noin isoa johtajaa, mutta oon PANOSTAJA VM 2017 joten pihtaan pillua ja kattelen jos löytys isompaa PAMPPUA jonka kanssa vois JYYSTÄÄ sekä testaa jousia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS päästää Suomeen ihmisiä jotka on TYHMEMPIÄ mitä minä!
Minä olen SENTÄÄN niin ÄLYKÄS, että OLEN YMMÄRTÄNYT KÄYDÄ TÖISSÄ ja jättänyt OPISKELUT VÄHEMMÄLLE!
Minun äiti sano minulle niin, kuin minä sanoin lapsilleni : Jos opiskelu EI KIINNOSTA niin sitten lähetään töihin EIKÄ JÄÄDÄ SOSSUN TUIALLA ELÄMÄÄN!
Syytön minä siihen olen jos minä en pääse töihin vaan palkkaavat töihin ihmisiä JOILLA ON JO TYÖPAIKAT!
Inarin kuntakin toimii noin. Kunnanjohtajakin oli töissä, mutta hän sano itsensä edellisestä työpaikasta irti kun pääsi Inarin kunnanjohtajaksi.
Utsjoen kunnanjohtajakin toimi samalla tavalla!
Tuollaiset on TYÖSYRJIJÖITÄ jotka EI ANNAN TYÖTTÖMILLE EDES MAHDOLLISUUKSIA!
Nytkin Inarin kunnanjohtaja on ilmottanut ” Kuntaan EI PALKATA UUSIA TYÖNTEKIJÖITÄ!”
Syrjii kaikkia meitä alkuperäisiä kuntalaisia joille Inarin kunta on ollut kokoajan velvollinen järjestämään töitä ja he olis voineet oppisopimuksella kouluttaa vaikka KUNNANJOHTAJAKSI!
Kunnanjohtajana istuu DIKTAATTORI joka KIELTÄÄ kaiken!
Tykkäis varmaan, kun minä menis hänen selän taakse ja hipsuttasin persettä ja sanoisin : En ole koskaan nussinut noin isoa johtajaa, mutta oon PANOSTAJA VM 2017 joten pihtaan pillua ja kattelen jos löytys isompaa PAMPPUA jonka kanssa vois JYYSTÄÄ sekä testaa jousia!Eivät olleet varmoja että olinko Vanhempana Panostajana NEITSYT joten päivä POSTINJAKAJANA oli NEITSYYDEN varmistus!
Olen postinjakajan kanssa treffeillä kyllä, kun etelässä asuin. Kävin hakemassa hänet Helsingistä mun luo, koska hän ei ollut koskaan landella eikä böndellä vaan hän oli käynyt vain Keski-Suomessa maalla jossa heidän suvulla oli kesämökki.
Stadilaiset sano näin : Oot böönä, koska asut landella ja böndellä, mutta oot JÄNKÄLÄINEN.
Ei se mua haitannut eikä loukannut, koska BYYSAT oli jalassa ja samassa Snägäri-jonossa me kaikesta huolimatta seisottiin…
Välillä olin Inarin lappilainen ja korjasin : Olen Ivalosta eli oon ivalolainen, mutta ei mua haittaa jos Inarin lappalaiseksi kutsutte.
Mulle opetettu, että ” Rakkaalla lapsella on monta nimeä.”
Minulla on nimiä jotka alkaa sanoilla ” VITUN” tai ” HULLU ”. Nuo on heidän tapoja ilmaista mielipiteensä minusta ja erottaa toisista saman nimistä minut.
Kaikkihan sen tietää, että olen jo tottunut olemaan ” Vitun xxxx ” , ” Hullu saatana ” tai ” Vitun hullu ”
Minusta olis outoa jos minusta sanottas tyyliin ” Xxxx on ÄLYKKÄMPI mitä meidän kunnanjohtaja joka muka edustaa myös häntä ja tuo on sentään syntyny Ivalossa, mutta kunnanjohtaja ei.”
En riitele vaan haastan ÄLYLLISESTI ihmisiä, koska ÄLYKKÄÄT ihmiset toimii noin!
Ei ole kunnianloukkaus, koska olen syntynyt tämmöiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät olleet varmoja että olinko Vanhempana Panostajana NEITSYT joten päivä POSTINJAKAJANA oli NEITSYYDEN varmistus!
Olen postinjakajan kanssa treffeillä kyllä, kun etelässä asuin. Kävin hakemassa hänet Helsingistä mun luo, koska hän ei ollut koskaan landella eikä böndellä vaan hän oli käynyt vain Keski-Suomessa maalla jossa heidän suvulla oli kesämökki.
Stadilaiset sano näin : Oot böönä, koska asut landella ja böndellä, mutta oot JÄNKÄLÄINEN.
Ei se mua haitannut eikä loukannut, koska BYYSAT oli jalassa ja samassa Snägäri-jonossa me kaikesta huolimatta seisottiin…
Välillä olin Inarin lappilainen ja korjasin : Olen Ivalosta eli oon ivalolainen, mutta ei mua haittaa jos Inarin lappalaiseksi kutsutte.
Mulle opetettu, että ” Rakkaalla lapsella on monta nimeä.”
Minulla on nimiä jotka alkaa sanoilla ” VITUN” tai ” HULLU ”. Nuo on heidän tapoja ilmaista mielipiteensä minusta ja erottaa toisista saman nimistä minut.
Kaikkihan sen tietää, että olen jo tottunut olemaan ” Vitun xxxx ” , ” Hullu saatana ” tai ” Vitun hullu ”
Minusta olis outoa jos minusta sanottas tyyliin ” Xxxx on ÄLYKKÄMPI mitä meidän kunnanjohtaja joka muka edustaa myös häntä ja tuo on sentään syntyny Ivalossa, mutta kunnanjohtaja ei.”
En riitele vaan haastan ÄLYLLISESTI ihmisiä, koska ÄLYKKÄÄT ihmiset toimii noin!
Ei ole kunnianloukkaus, koska olen syntynyt tämmöiseksi.Ei ole kunnianloukkaus, koska älykkäät ihmiset turhautuu nopeampaa ja syy on JOHTOPORTAASSA jossa istuu heitä tyhmemmät päättämässä asioista.
He ei osaa edes PERUSTELLA miksi PAIKKAKUNTALAISIA EI OLE KOSKAAN VAKINAISTETTU TEHTÄVIIN JOIHIN HEIDÄN TYÖKAVERIT OPETTANEET TÖIHIN.
Vaan päättäjät on palkanneet mielummin muulta muuttaneita joilla olis mm Rovaniemellä hoitajan töitä!
Yhden muualta muuttaneet ALKOHOLISTI LÄHIHOITAJAN avulla syrjitään kaikkia paikkakuntalaisia.
Miksi meidän muiden pitää kärsiä ALKOHOLISTIEN vuoksi jotka on kyseisen ALKOHOLISTI LÄHIHOITAJAN TYÖKAVEREITA ELI PAREMPIA IHMISIÄ mitä me jotka EI OLLA Inarin kunnan VAKITUISIKSI TYÖNTEKIJÖIKSI KELVATTU!?
Alkoholisti kuuluu hoitoon EI TÖIHIN päättämään toisten asioista!
Yhdenvertaisuuslakia ON SUOTAVAA käyttää siellä mistä puuttuu SYDÄMEN sekä JÄRJEN ÄÄNEET!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154