Mikä viilis kiekkokauden alla. Eihän iskällä ja äiskällä pipo kiristä liikaa, että miten tuleepi peliaikaa. Vieläkö on duunarin penskoilla varaa harrastaa
Roki juniorit
14
588
Vastaukset
- Anonyymi
Antti Erkinjuntti solmi RoKin kanssa vuoden jatkopestin ja on myös joukkueen kapteeni
- Anonyymi
lupaava huume diileri
- Anonyymi
huumet liikuttaa
- Anonyymi
– päävalmentaja ei näe siinä ongelmaa
täytyy huumeita ja nuuskkaa . - Anonyymi
pikkupoikien naimista se on jääkiekkoo
- Anonyymi
antti tuiskuu tulee jääkiekkoon housut alas antti tulee..
- Anonyymi
Oho. Kylläpä kiristää. Löysäkkää vähän
- Anonyymi
totthan tuo kysy vaikka poliisilta syytteessä ovat
- Anonyymi
onko näin näin on.
- Anonyymi
ja joku tas kiitää emme tienneet ..voi pyhä pulla sma pulla uunssa hiuume vekkuleilla ja nisteillää.. nuuskaa huumeita..koko ketju,,
- Anonyymi
onse niin hirveetä ostat vehkeet ja kaikki sit lapsesi raisikaaan siellää roki. kuka vastaa no ei kukaa pedofiilejä ollaa kaikki huuattaa valmentaja siellä-
- Anonyymi
rokin laulu ei glider inn .. vaan pedar in you child .. roki
- Anonyymi
Jääkiekko tekee sekopäiseksi
- Anonyymi
ddd
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502