Seurustella itsesi kanssa 😁
Miltä tuntuisi Mies
17
204
Vastaukset
- Anonyymi
Se olis yhtä rakastelua.
- Anonyymi
On elämässä muutakin. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti, se olisi rakastelemista ja kuhertelua. Niin kova on seksin ja rakkauden nälkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti, se olisi rakastelemista ja kuhertelua. Niin kova on seksin ja rakkauden nälkä.
Väärä sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan nauraisimme monille asioille yhdessä, myös itsellemme, miksi toimimme niin kuin toimimme monissa tilanteissa? Olisimme rohkeampia yhdessä. Ymmärtäisimme toisiamme ja yhdessä tekeminen voisi olla tuottavaakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan nauraisimme monille asioille yhdessä, myös itsellemme, miksi toimimme niin kuin toimimme monissa tilanteissa? Olisimme rohkeampia yhdessä. Ymmärtäisimme toisiamme ja yhdessä tekeminen voisi olla tuottavaakin?
Tämä oli sivusta
- Anonyymi
Älä jatkossa kirjottele minun asioitani tänne A käykö? Ihan hiton lapsellista!
- Anonyymi
Tässä koko ajan harjoitellaankin. Eihän ilman harjoitusta voi olla teknisesti hyvässä kunnossa, eikä sellainen kunto säily vain olemalla. Tunteet ja muut kemiat tulee annettuna, siihen et niinkään voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Niinhän mä seurustelenkin, sinkku kun olen. Vaimoni on vasurini 👈. Pitäisiköhän "käydä vieraissa" eli kokeilla vaihteeksi oikeaa 🤔👉? Oikea olkoot siis jalkavaimoni. Kyse taitaa olla teknisestä hienosäädöstä, sillä sen suhteen olen vasuri. Esineiden heittäminen ja voima on sitten sen oikean käteni juttu. Olishan se mukavaa saada joskus ihan oikeaa naista. Elämä on opettanut sen, että mikäli itse on varautunut, ei-normo ja silti älykäs ja ulkonäkökin kunnossa, niin se ei riitä. Pitäisi ikään kuin teeskennellä eli olla erilainen kuin mitä oikeasti on. F*ck that, en mä sellaista roolia jaksaisi vetää. Koko elämäni olisi tuolloin pelkkää näytelmää ja teatteria mikä imisi minut kuiviin (siis vertauskuvallisesti).
- Anonyymi
Ehkä ei kannata lähteä väkisin muuttamaan itseään vaan muuttaa ympäristöä, helpompaa. Pyörit liian pienissä ympyröissä. Elämää on muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei kannata lähteä väkisin muuttamaan itseään vaan muuttaa ympäristöä, helpompaa. Pyörit liian pienissä ympyröissä. Elämää on muuallakin.
Uskot siis tähän narratiiviin mitä palstamies kirjoittaa? Luetko edes sisältöä koskaan ennenkun paasaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot siis tähän narratiiviin mitä palstamies kirjoittaa? Luetko edes sisältöä koskaan ennenkun paasaat?
Kyllä. Erittäin tarkasti ja ymmärtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sulle gubbeksiluulijalle kuuluu :)? On vihdoin elämäsi tilaisuus, voit tässä ja nyt ripittäytyä minulle ja kertoa omat huolesi, sotuasi myöten. En pure (ainakaan kovaa). - 11:30.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos enemmistö ihmisistä olisi burgereita niin silloin varmaan jopa menestyisin tässä maailmassa. Sosiaaliset normit toimivat nähdäkseni esteenä itsensä toteuttamiselle. Normien laiminlyönnillä en tarkoita mitään pahoja juttuja, en vain ymmärrä taikka välitä niistä samalla tavalla kuin ns. pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö AP olekin mies? Taidat olla joku mieheksitodentaja.
- Anonyymi
No jos sinulla olisi tytär. Antaisitko hänen seurustella sinunlaisen miehen kanssa? Koitas tällä kertaa vaikka vastata puhtaasti oman tunnon kautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1862443
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182026- 861406
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931220Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501202Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641077Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721074- 451049
- 1491031
- 61855