Miltä tuntuisi Mies

Anonyymi-ap

Seurustella itsesi kanssa 😁

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se olis yhtä rakastelua.

• Anonyymi

On elämässä muutakin. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti, se olisi rakastelemista ja kuhertelua. Niin kova on seksin ja rakkauden nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti, se olisi rakastelemista ja kuhertelua. Niin kova on seksin ja rakkauden nälkä.

Väärä sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nauraisimme monille asioille yhdessä, myös itsellemme, miksi toimimme niin kuin toimimme monissa tilanteissa? Olisimme rohkeampia yhdessä. Ymmärtäisimme toisiamme ja yhdessä tekeminen voisi olla tuottavaakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nauraisimme monille asioille yhdessä, myös itsellemme, miksi toimimme niin kuin toimimme monissa tilanteissa? Olisimme rohkeampia yhdessä. Ymmärtäisimme toisiamme ja yhdessä tekeminen voisi olla tuottavaakin?

Tämä oli sivusta

• Anonyymi

Älä jatkossa kirjottele minun asioitani tänne A käykö? Ihan hiton lapsellista!

• Anonyymi

Tässä koko ajan harjoitellaankin. Eihän ilman harjoitusta voi olla teknisesti hyvässä kunnossa, eikä sellainen kunto säily vain olemalla. Tunteet ja muut kemiat tulee annettuna, siihen et niinkään voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Niinhän mä seurustelenkin, sinkku kun olen. Vaimoni on vasurini 👈. Pitäisiköhän "käydä vieraissa" eli kokeilla vaihteeksi oikeaa 🤔👉? Oikea olkoot siis jalkavaimoni. Kyse taitaa olla teknisestä hienosäädöstä, sillä sen suhteen olen vasuri. Esineiden heittäminen ja voima on sitten sen oikean käteni juttu. Olishan se mukavaa saada joskus ihan oikeaa naista. Elämä on opettanut sen, että mikäli itse on varautunut, ei-normo ja silti älykäs ja ulkonäkökin kunnossa, niin se ei riitä. Pitäisi ikään kuin teeskennellä eli olla erilainen kuin mitä oikeasti on. F*ck that, en mä sellaista roolia jaksaisi vetää. Koko elämäni olisi tuolloin pelkkää näytelmää ja teatteria mikä imisi minut kuiviin (siis vertauskuvallisesti).

• Anonyymi

Ehkä ei kannata lähteä väkisin muuttamaan itseään vaan muuttaa ympäristöä, helpompaa. Pyörit liian pienissä ympyröissä. Elämää on muuallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei kannata lähteä väkisin muuttamaan itseään vaan muuttaa ympäristöä, helpompaa. Pyörit liian pienissä ympyröissä. Elämää on muuallakin.

Uskot siis tähän narratiiviin mitä palstamies kirjoittaa? Luetko edes sisältöä koskaan ennenkun paasaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskot siis tähän narratiiviin mitä palstamies kirjoittaa? Luetko edes sisältöä koskaan ennenkun paasaat?

Kyllä. Erittäin tarkasti ja ymmärtävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sulle gubbeksiluulijalle kuuluu :)? On vihdoin elämäsi tilaisuus, voit tässä ja nyt ripittäytyä minulle ja kertoa omat huolesi, sotuasi myöten. En pure (ainakaan kovaa). - 11:30.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos enemmistö ihmisistä olisi burgereita niin silloin varmaan jopa menestyisin tässä maailmassa. Sosiaaliset normit toimivat nähdäkseni esteenä itsensä toteuttamiselle. Normien laiminlyönnillä en tarkoita mitään pahoja juttuja, en vain ymmärrä taikka välitä niistä samalla tavalla kuin ns. pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö AP olekin mies? Taidat olla joku mieheksitodentaja.

• Anonyymi

No jos sinulla olisi tytär. Antaisitko hänen seurustella sinunlaisen miehen kanssa? Koitas tällä kertaa vaikka vastata puhtaasti oman tunnon kautta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe