Moi !
Olen funtsinut kauan tod, hyvän pyörän ostamista. Mtb olisi varmasti omiin tarpeisiin paras. Onko jollain kokemuksia Cannondale pyöristä, jotenkin haksahtanut niihin ( mainosten uhri : ?) Minkä hintaisia, mistä kannattaisi ostaa ?
Cannondale
8
1642
Vastaukset
Minulla on käsitys, että ovat hyviä, mallisto on todella laaja, mutta hintaan tulee amerikkalisä, eli ovat kyllä suhteellisen kalliita.
Vastaavan jonkun muun merkin saa halvemmalla näkemällä vähän vaivaa, eli vertailemalla ominaisuuksia (teknisiä tietoja) ja ainahan se koeajo pitää tehdä, mutta jos ei pikku ylihinta vaivaa, niin Cannondalelta löytyy varmasti hyvä ja sopiva.
Etsi netistä jälleenmyyjät.- se on
Cannondale on hand made in USA. Se ei oo mikään halpis-kinkkimerkki.
- Jorppe
No, ei kuitenkaan paras, mutta erittäin hyvä.
Toinen erittäin hyvä voisi olla Rossanon jäykkäperäinen maasturi. Saa myös jäykällä keulalla tai yleensäkin millä tahansa osilla. Riippuu toki, minkä verran oot valmis laittamaan rahaa kiinni. - Pyörähulu
Jorppe kirjoitti:
No, ei kuitenkaan paras, mutta erittäin hyvä.
Toinen erittäin hyvä voisi olla Rossanon jäykkäperäinen maasturi. Saa myös jäykällä keulalla tai yleensäkin millä tahansa osilla. Riippuu toki, minkä verran oot valmis laittamaan rahaa kiinni.Useimmat Cannondalet on tehty TAIWANISSA, eli se siitä made in USA laadusta. Ei sillä, Taiwanissa ne on enimmäkseen muutkin merkkipyörät tehty, joten se sinänsä huononna pyörän laatua.
- kanssa..
Lance Armstong ajaa cannondalella, ei voi olla huono
- Pyörähullu
Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !
- jaaaaahaaaaaas
Pyörähullu kirjoitti:
Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !
Lance ajaa TREK:llä !!!!!!!!!!
- 12z4u1rhjpölkn
Pyörähullu kirjoitti:
Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !
Lance ajaa TREK:llä !!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427