Cannondale

Etsijä

Moi !

Olen funtsinut kauan tod, hyvän pyörän ostamista. Mtb olisi varmasti omiin tarpeisiin paras. Onko jollain kokemuksia Cannondale pyöristä, jotenkin haksahtanut niihin ( mainosten uhri : ?) Minkä hintaisia, mistä kannattaisi ostaa ?

8

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on käsitys, että ovat hyviä, mallisto on todella laaja, mutta hintaan tulee amerikkalisä, eli ovat kyllä suhteellisen kalliita.

      Vastaavan jonkun muun merkin saa halvemmalla näkemällä vähän vaivaa, eli vertailemalla ominaisuuksia (teknisiä tietoja) ja ainahan se koeajo pitää tehdä, mutta jos ei pikku ylihinta vaivaa, niin Cannondalelta löytyy varmasti hyvä ja sopiva.

      Etsi netistä jälleenmyyjät.

    • se on

      Cannondale on hand made in USA. Se ei oo mikään halpis-kinkkimerkki.

      • Jorppe

        No, ei kuitenkaan paras, mutta erittäin hyvä.

        Toinen erittäin hyvä voisi olla Rossanon jäykkäperäinen maasturi. Saa myös jäykällä keulalla tai yleensäkin millä tahansa osilla. Riippuu toki, minkä verran oot valmis laittamaan rahaa kiinni.


      • Pyörähulu
        Jorppe kirjoitti:

        No, ei kuitenkaan paras, mutta erittäin hyvä.

        Toinen erittäin hyvä voisi olla Rossanon jäykkäperäinen maasturi. Saa myös jäykällä keulalla tai yleensäkin millä tahansa osilla. Riippuu toki, minkä verran oot valmis laittamaan rahaa kiinni.

        Useimmat Cannondalet on tehty TAIWANISSA, eli se siitä made in USA laadusta. Ei sillä, Taiwanissa ne on enimmäkseen muutkin merkkipyörät tehty, joten se sinänsä huononna pyörän laatua.


    • kanssa..

      Lance Armstong ajaa cannondalella, ei voi olla huono

      • Pyörähullu

        Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !


      • jaaaaahaaaaaas
        Pyörähullu kirjoitti:

        Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !

        Lance ajaa TREK:llä !!!!!!!!!!


      • 12z4u1rhjpölkn
        Pyörähullu kirjoitti:

        Vai ajaa Lance cannondalella ! No tuo on ihan uutta ? Mistähän tuollainen uutinen on saanut siivet ? Tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin tai poika pistää ihan tsoukkia !

        Lance ajaa TREK:llä !!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe