Ja pyytää treffeille. Lähdetkö?
https://images.app.goo.gl/BTUoUXNUj1mH3Bri7
Nainen, kuvan palomies pelastaa sinut
25
260
Vastaukset
- Anonyymi
En. Ihan vääränlainen mies mun makuuni.
- Anonyymi
Mulla on parempi kun toi ja veikkaan että on isompi pensselikin😁 ja kolmas.. toi näyttää blondille. Miehellä pitää olla tumma paksu tukka
- Anonyymi
En avaa tuota, joten.
Mikä muuten tässä on pointtina?
Minkä pitäisi olla se merkittävä asia minkä perusteella sinne treffeille lähdön ratkaisisi?
Ulkonäkö, Ammatti vai mikä?- Anonyymi
Raha ja omaisuus eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi se on raha joka puhuu ja raha puhuu rakkaus asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ja omaisuus eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi se on raha joka puhuu ja raha puhuu rakkaus asioita
Nääh, ei ainakaan mun kohdalla tollaset pidä paikkaansa. Oikeesti jos mulle laitetaan identtiset kaksoset eteen, toinen köyhä ja koditon, toinen miljonääri, kumman valitsen? Kodittoman <3
- Anonyymi
Ihan poikanen, joka on rakentanut itsensä.
Vähempi treenaaminen riittää.
Vilma- Anonyymi
Äläs nyt ehkä kova poika polkemaan vuosia treenannut eli osaa niksit ja kikat ja kova jyystään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt ehkä kova poika polkemaan vuosia treenannut eli osaa niksit ja kikat ja kova jyystään
Veikkaan pikemminkin, että kompensoi jotain.
Mutta jokainen saa tehdä omalle kropalleen, mitä lystää.
Ötsillä oli tatuointeja.
Ja tänään jotkut hankkivat apinarokon.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan pikemminkin, että kompensoi jotain.
Mutta jokainen saa tehdä omalle kropalleen, mitä lystää.
Ötsillä oli tatuointeja.
Ja tänään jotkut hankkivat apinarokon.
VilmaÄläs valehtele ei kaikki saa tehdä omalle kropalleen mitä lystää esim saako parisuhteessa mies kasvattaa parran tai olla paripäivää olla menemättä suihkuun ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs valehtele ei kaikki saa tehdä omalle kropalleen mitä lystää esim saako parisuhteessa mies kasvattaa parran tai olla paripäivää olla menemättä suihkuun ym
Saa tietysti. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, myös lähteä litomaan, jos alkaa liikaa v.tuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs valehtele ei kaikki saa tehdä omalle kropalleen mitä lystää esim saako parisuhteessa mies kasvattaa parran tai olla paripäivää olla menemättä suihkuun ym
21:12
Mitä minä tai sinä sille voidaan, jos mies tahtoo jossakin noin ja haluaa muuttua skunkiksi.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:12
Mitä minä tai sinä sille voidaan, jos mies tahtoo jossakin noin ja haluaa muuttua skunkiksi.
VilmaNauratti ei kai skunkiksi muutu jos parran kasvattais tai jos päivä jää suihkussa käymättä kun mökillä olis tai mies kysyis sinulta että saako ensi perjantaina ottaa kehoonsa olut nesteytystä eli mies tuoksuis oluelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tietysti. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, myös lähteä litomaan, jos alkaa liikaa v.tuttaa.
No ei se vitu.a jos ei partaa saa kasvattaa eikä sen takia halua lähteä litomaan mut miettii eikö ihminen saa tehdä omalle keholle mitä haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratti ei kai skunkiksi muutu jos parran kasvattais tai jos päivä jää suihkussa käymättä kun mökillä olis tai mies kysyis sinulta että saako ensi perjantaina ottaa kehoonsa olut nesteytystä eli mies tuoksuis oluelta
22:24
Joillain on hyvin herkkä nenä.
Joitain parta voi kutittaa saatu jos laittaa partavettä ja on herkistynyt tuoksuille - atshii.
Vilma
Saa edelleen tehdä kropalleen, mitä haluaa, mutta on 'kannettava seuraukset' - atshii.
Mutta, milloin on ok, että nainen kasvattaa liehuvan parran ja voi tehdä palmikoita - atshii?
Jos mies vaikuttaa mukavalta ja fiksulta, niin miksei.
- Anonyymi
Jos se kerran sua panee ihan sama vaik ois kerran mukava
Anonyymi kirjoitti:
Jos se kerran sua panee ihan sama vaik ois kerran mukava
Ei ole ihan sama. En harrasta seksiä epämukavien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Kyllähän tolle antais... 🤭
- Anonyymi
Joo voi kerran antaa ruikkaa mut veikkaan että on pieni muna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo voi kerran antaa ruikkaa mut veikkaan että on pieni muna
Pienimunaisten on kompensoitava pientä munaansa himo bodaamisella. Vanha totuus. Myös kovin lyhyet miehet kokevat tarpeelliseksi himo bodaamisen koska ovat muuten mielestään naurettavia pikku tappeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienimunaisten on kompensoitava pientä munaansa himo bodaamisella. Vanha totuus. Myös kovin lyhyet miehet kokevat tarpeelliseksi himo bodaamisen koska ovat muuten mielestään naurettavia pikku tappeja.
Mutta kaikella kohtuudella tuollaisella rakennetulla kropalla varustettu vakka löytää taatusti trimmatun kannen. Etunojapunnerruksetkin ovat leikkiä vaan.
Ihan sama, onko 160 cm, 180 cm vai 2 metriä.
Miettikääs.
Vilma
- Anonyymi
Nyt oli tosi hämmentävää en muista edes koska viimeks olis ollut näin hämmentynyt mieli.
Siis kun aloitus sisältää pilikkua pistettä ja ❓
Mutta ihan ku jotkut kommentit olisi ilman välimerkkejä. Mitä täällä tapahtuu?- Anonyymi
Kyseessä on varmaan tajunnanvirtakirjoittaminen, ehkä?
Mutta siinä ei parhaimmillaan välttämättä ole sitäkään vähää välimerkkejä.
Vilma
Palavassa talossa on kuuma paiskia duunia ja on aivan luontevaa riisua siellä paitansa.
Sama juttu asfalttimiehillä.
He tietävät, että ruskettunut vartalo ja asfaltin voimakas tuoksu, saa naisen mahlat virtaamaan.- Anonyymi
No nyt wautsi ei tarvii olla palavassa talossakaan kun jo kuumottaa. 🥵
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit264758Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3013662TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.342712Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372639- 1442195
- 551996
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1211878Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:91574Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s31492Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi261448