Aiot pyöriä täällä valehtelemassa. Olet rikas komea täydellinen. Eikös sun pitäis olla jo vähintään suhteessa?
Kuinka kauan vielä Mies
32
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jotkut ei muka tajua, että huonoitsetuntoinen keikarimies väsää näitä itselleen hehheh
- Anonyymi
Tämähän eskaloitui äkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän eskaloitui äkkiä
Tästä välistä poistua miesaloittajalle tyypillinen totaalinen sekoaminen henkevine saatesanoineen. Pitäis varmaan olla todella teatraalisen suivaantunut spinnaaja kuten eräät muutkin, netissä sanottiin niin rumasti minulle😢
- Anonyymi
Ei sillä yhdellä kiinnostanut vaikka miten mulla mehtärahaa tulee ovista ja ikkunoista 🥺
- Anonyymi
No etsi toinen. Onhan sulla naisia mistä valita. Mitä ihmettelet ja kiusaat noita akkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etsi toinen. Onhan sulla naisia mistä valita. Mitä ihmettelet ja kiusaat noita akkoja
En kiusaa, olen vain kohtelias ja avaan heille ovet ja tervehdin 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kiusaa, olen vain kohtelias ja avaan heille ovet ja tervehdin 😌
Eli et halua heistä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et halua heistä mitään?
Anteeksi mutta mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä?
Perusnarsu🤘😁 heti lopsahtaa ovet kiinni kun pitäis vastata oikeasti johonkin tunne puolen asiaan. Ihme kun et sanonut En nyt muista. Tai en ole sanonut mitään sellaista. Tai sä vaan kuvittelet tai sitten vaan syytät vainoharhaksi. Lopeta toi paskanjauhaminen. Mut lähe menee täältä. Ei vaan jaksa lukea herra täydellistä kun sellainen sä et ole.
Ota pliis joku mene naimisiin sen kaa ja tee vauvoja. 👍 onnea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusnarsu🤘😁 heti lopsahtaa ovet kiinni kun pitäis vastata oikeasti johonkin tunne puolen asiaan. Ihme kun et sanonut En nyt muista. Tai en ole sanonut mitään sellaista. Tai sä vaan kuvittelet tai sitten vaan syytät vainoharhaksi. Lopeta toi paskanjauhaminen. Mut lähe menee täältä. Ei vaan jaksa lukea herra täydellistä kun sellainen sä et ole.
Ota pliis joku mene naimisiin sen kaa ja tee vauvoja. 👍 onneaMielenkiintoinen kehäpäätelmä, pakko myöntää 🤔
Haluaako neiti pullaa kahvinne kaveriksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen kehäpäätelmä, pakko myöntää 🤔
Haluaako neiti pullaa kahvinne kaveriksi?Mielenkiintoista, että tuppaat tähän miehen yksinkeskusteluun mukaan kuin haluaisit olla osa tätä jotain ns kokonaisuutta🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tuppaat tähän miehen yksinkeskusteluun mukaan kuin haluaisit olla osa tätä jotain ns kokonaisuutta🤔
Neiti ei nyt vastannut kysymykseen joten söin pullani itse 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti ei nyt vastannut kysymykseen joten söin pullani itse 😌
Vähän vaikea vastata kommenttiin mitä en ole itse kirjoittanut. Oliko muuta argumentiaatiota itsesi tueksi ns? Olet huomionkipiä, aloittajamiehen tapaan sinulle kelpaa huonokin sellainen ja varsinkin sellainen. Vintillä tuulee ja asValtti kiiltää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vaikea vastata kommenttiin mitä en ole itse kirjoittanut. Oliko muuta argumentiaatiota itsesi tueksi ns? Olet huomionkipiä, aloittajamiehen tapaan sinulle kelpaa huonokin sellainen ja varsinkin sellainen. Vintillä tuulee ja asValtti kiiltää
Aloitus on naiselta sekopää. Vai oot sä joku retu joka ei osaa lukea. Toiseks. Teeppä oma alotus ja paina vaikka menee tästä alotuksesta KUKAAN EI KYSYNY SULTA MITÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta laatusuhteelta vain parhaaksi todetut pullat kiinnostaa 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta sekopää. Vai oot sä joku retu joka ei osaa lukea. Toiseks. Teeppä oma alotus ja paina vaikka menee tästä alotuksesta KUKAAN EI KYSYNY SULTA MITÄÄN
Voi ei puhutpa sinä mies minulle rumasti, minne voin mennä uhriutumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä nyt on nainen ja kuka mies🤔 PS. Oli hyvä pulla 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunan takana on sinulle vänkäri tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunan takana on sinulle vänkäri tilaa
Joku kirjoitti minulle laittoman uhkauksen (millainen on se laillinen muuten?), minne voin mennä tekemään rikosilmoituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoitti minulle laittoman uhkauksen (millainen on se laillinen muuten?), minne voin mennä tekemään rikosilmoituksen?
Oli ruokatauko ja join kahvia, mitenpä teillä muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ruokatauko ja join kahvia, mitenpä teillä muuten?
Eli päivystit toisten viestipalvelimia ja ravoit housuihis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli päivystit toisten viestipalvelimia ja ravoit housuihis
Pönttö on lähellä ettei tarvi rapoa pöksyihin 😌
- Anonyymi
Kerroppas minkätakia parisuhde on vaatimus? Miksi täytyy olla parisuhteessa?
- Anonyymi
No että sä lähtisit menee täältä!
- Anonyymi
Elämään tota ihanaa onnea ❤️❤️❤️💞💕💓💕💗💗💕💗💖💕💞💝💝💞💖💞💗💗😼🙈😾😽😼😾😼🤖😼🤖😼🤖😼😾😾😼😼😾💖💜💜💕🩵💕💙💜💕💜💕LÄÄH PUUUHLÄÄÄH PUUH
- Anonyymi
Olis kiva olla kärpäsenä katossa kun se akka joutuu hellan ja nyrkin väliin😂😂😂😂ainii😂Eihän sillä muuta paikkaa ole kuin vääntää herralle ruokaa ja tarjota persettä muualle se ei saa mennä sähän jätät sen heti jos homma ei toimi
- Anonyymi
Ei tämä illustraatiosi mies ihan skulaa, että kirjoitteket itsellesi kuin fantasioiden, että sinulla olisi minkäänlainen tilanne päällä ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä illustraatiosi mies ihan skulaa, että kirjoitteket itsellesi kuin fantasioiden, että sinulla olisi minkäänlainen tilanne päällä ns
Lähe menee
- Anonyymi
Vakava kunnianloukkaus tällainen mummottelu, käräjillä nähään
- Anonyymi
Hevoseton mies, huoleton mies
Eukoton mies, vapaa kuin taivaan lintu - Anonyymi
Ettet vaan ois harhoissasi. Ei täällä tuollaisia miehiä ole näkynyt
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että tätä palstamiestä eli aloittajaa seuraavat näkee jo iha pikku-ukkoja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee273343Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93622675Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1942601Tampereen ampuja on uskovainen
On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An831229Kulta en jaksa tätä palstaa
Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha171120Haukio ja Niinistö
Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j1201082Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?
Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam158992Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?
Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os190949- 165879
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen125879