Ettet halua nähdä minua aamulla, kun olen hikisen työpäivän jälkeen vain rojahtanut sänkyyn.
Voisin nainen vaikka lyödä vetoa.
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Annan sun levätä
- Anonyymi
Ei se näkeminen mitään, mutta hajuaisti on valitettavasti sen verran herkkä, että taitaisin jättää väliin.
- Anonyymi
Mun sänkyyn ei hikisenä tulla kun yhdestä syystä.
- Anonyymi
Ei siinäkään vielä mitään vaikka ois kusta ja paskaa sänky täynnä mutta vielä kun tulee ilmi ettei ollutkaan työasioissa vaan panemassa toisten kanssa vuosia se loppuu siihen en usko että pitäisin miestä joka pettää muiden kanssa ihan pokalla ja valehtelee vaan koska on oikeus käydä töissä ja harrastaa en ikinä ottaisi narsistia vaikka kuinka ahkera ja rikas sydäntä ei hajoteta
- Anonyymi
Haluanpas. Näytät sitä paitsi aivan ihaanlta ja suloiselta hieman unisena. Pidän tuoksistasi, kelpaat myös hikisenä kainalooni. Käydään sitten myöhemmin yhdessä suihkussa.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset tuoksuu haluttavilta?
- Anonyymi
Näkisimmekö aamulla mies? Kietoudutaan toisiimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362492
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191401- 841387
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis421276Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon311110- 401082
- 841072
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.941044Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701030- 64967