Tänään ajattelin tiskata.

Anonyymi-ap

Sitten, kun olen tiskannut niin jatkan TYÖHAKEMUKSEN tekemistä.

En ole Therian ihmisiä jotka nuolemalla hoitaa astioiden tiskaamiset sekä laittaa ne puhtaiksi nuoltuina kaappiin.

Kävin DIESEL LENKKARINA ( HIKIKOMORINA ) rohkeasti taas YKSIN KYLÄLLÄ.
Huolestuttaa kyllä vähäsen, että jos HIKIKOMORINA PERÄKAMARISSA oli loppuu, kuin seinään jos TULLIIN pääsee OPPISOPIMUKSELLA kehittämään vanhoja SOSIAALISIATAITOJA joista jouduin luopumaan aikoinaan ja ALKAMAAN HIKIKOMORIKSI eli Bensa/Diesel lenkkariksi….

Kovan työn tekivät, että saivat lopettamaan siivoojana työnteon. Naulapyssyllä saivat ammuttua ulos siivoustöistä ja kyllä jo USKON, ettei siivous ole minua varten luotuja töitä eikä yrittäjyys, postinjako eikä POLITIIKKAAN kannata SEKAANTUA.

Poliitikassa käy niin, kuin Ruotsissa Olof Palmelle ja Anna Lindille eli LÄHTEE HENKI ja jää asiat hoitamatta.

7

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietin kyllä, että pitäsköhän minun VARALTA hakea telemarkkinointi töitä niin voin toimia myyntineuvottelijana eli soitella asiakkaille ja myydä vaikka NAISTEN ALUSVAATTEITA.

Asiakkaat tarvii puhelimen niin he voivat OSTAA, kun soitan ja myyn heille tuotteita!

Minähän olen YHDELTÄ AMMATILTA myyntineuvottelija ja olin töissä puhelinkeskuksessa josta soittelin asiakkaille sekä kauppasin lehtiä ja yhdessä firmassa möin puhelimen kautta SUOMI SÄHKÖÄ!

Suomi24:lla voi olla myös jotain hyviä ideoita joita voisin alkaa myyntineuvottelijana myymään, koska EI HEKÄÄN voi toimia jos EIVÄT TEE MINUN KANSSA YHTEISTYÖTÄ!

Tullin hommissa voin istua ja katella samalla, että miten liikenne sujuu ja soitella sekä myydä eli markkinoida tuotteita.
      Ainakin olis kerrankin varmaa myyntiä ja postinjakajien ei tarvis valittaa enää, että minä en muka ole sopiva alalle!

Tilataan Kiinasta halvalla jotain turhan päivästä romua jotka TULLISSA TARKISTETAAN ONKO NE HYVÄ!
      Sen jälkeen aletaan soittelemaan eli myymään niitä tuotteita ja listat menee suoraan sinne missä ne Kiinan tavarat pakataan sekä postitetaan!

Jos myyn vaikka TARROJA niin Suomi24 voi painaa ne tarrat kyllä kai minä paikkaajia keksin jotka pakkaa tarrat sekä laittaa kuoriin joissa on osoitetarrat niin jakajat voi jakaa!

Suomalaiset tykkää kuulemma tarroista joissa lukee ns VIIMINEN VOIMASSA OLO PÄIVÄ….

Inarin kunnassa on hyvä ottaa tämmösiä kokeiluja käyttöön. Yrittäjät voi esim 10 000:en puhelintarran nipun asiakkaille…

Saa soittaa, mutta nettitarra on luonnollisesti erikseen.
      En ole turhaan ollut edes myyntineuvottelijan työssä opissa. Päivän koulutus, mutta BISNES NAINEN KERÄÄ TYÖKOKEMUKSIA JOILLA PIDETÄÄN SUOMI PYSTYSSÄ JA LÄHETTÄÄN UUTEEN NOUSUUN!

Epassilla EI VOI MAKSAA edes KUNNANJOHTAJAN puhelintarraa…

Minä menen tietokoneelle vaihteeksi tekemään TÖITÄ niin saadaan TIETOKONETARROJA myös!

Voin piirtää vaikka TIKKU-UKKOJA/AKKOJA niihin tarroihin… Akoilla on hameet päällä joten EROTATTE onko ukko vai akka luuri jota käytätte!

• Anonyymi

Tällä puolen jokea ei kyllä ihan heti taida puhelimet, netit ja sähköt sammua!

He jotkaa rikosilmoituksia on TEHTAILLEET ASUU kaikki toisella puolen jokea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä puolen jokea ei kyllä ihan heti taida puhelimet, netit ja sähköt sammua!

He jotkaa rikosilmoituksia on TEHTAILLEET ASUU kaikki toisella puolen jokea!

Yhteen väliin oli niin, että jos Sokkarilla oli sähköt poikki niin meiltä katkes myös.

Sokkarilla oli ollut sähköt poikki niin meillä ei ollut.

Joko meidät on siirretty eri muuntajaan tai sitte olivat unohtaneet maksaa SOKKARIN SÄHKÖLASKUN…

Kyllähän tuollainen asia kuuluu kertoa S-marketin asiakkaille jos sähkölasku oli jäänyt erään HUOLIMATTOMUUDEN VUOKSI MAKSAMATTA!

Ei kukaan välttämättä osaa edes ajatella, että KAUPAN SÄHKÖLASKU ON VOINUT JÄÄDÄ MAKSAMATTA, kun on loma jääty. Siis kyseessä on PERINTÄÄN mennyt SÄHKÖLASKU jonka vuoksi sähköt katkaistaan.

• Anonyymi

Häntä pitää pitää housuissa.

• Anonyymi

Ala strippariksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pese samalla pimppi raportilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe