Tänään ajattelin tiskata.

Anonyymi-ap

Sitten, kun olen tiskannut niin jatkan TYÖHAKEMUKSEN tekemistä.

En ole Therian ihmisiä jotka nuolemalla hoitaa astioiden tiskaamiset sekä laittaa ne puhtaiksi nuoltuina kaappiin.

Kävin DIESEL LENKKARINA ( HIKIKOMORINA ) rohkeasti taas YKSIN KYLÄLLÄ.
Huolestuttaa kyllä vähäsen, että jos HIKIKOMORINA PERÄKAMARISSA oli loppuu, kuin seinään jos TULLIIN pääsee OPPISOPIMUKSELLA kehittämään vanhoja SOSIAALISIATAITOJA joista jouduin luopumaan aikoinaan ja ALKAMAAN HIKIKOMORIKSI eli Bensa/Diesel lenkkariksi….

Kovan työn tekivät, että saivat lopettamaan siivoojana työnteon. Naulapyssyllä saivat ammuttua ulos siivoustöistä ja kyllä jo USKON, ettei siivous ole minua varten luotuja töitä eikä yrittäjyys, postinjako eikä POLITIIKKAAN kannata SEKAANTUA.

Poliitikassa käy niin, kuin Ruotsissa Olof Palmelle ja Anna Lindille eli LÄHTEE HENKI ja jää asiat hoitamatta.

7

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin kyllä, että pitäsköhän minun VARALTA hakea telemarkkinointi töitä niin voin toimia myyntineuvottelijana eli soitella asiakkaille ja myydä vaikka NAISTEN ALUSVAATTEITA.

      Asiakkaat tarvii puhelimen niin he voivat OSTAA, kun soitan ja myyn heille tuotteita!

      Minähän olen YHDELTÄ AMMATILTA myyntineuvottelija ja olin töissä puhelinkeskuksessa josta soittelin asiakkaille sekä kauppasin lehtiä ja yhdessä firmassa möin puhelimen kautta SUOMI SÄHKÖÄ!

      Suomi24:lla voi olla myös jotain hyviä ideoita joita voisin alkaa myyntineuvottelijana myymään, koska EI HEKÄÄN voi toimia jos EIVÄT TEE MINUN KANSSA YHTEISTYÖTÄ!

      Tullin hommissa voin istua ja katella samalla, että miten liikenne sujuu ja soitella sekä myydä eli markkinoida tuotteita.
      Ainakin olis kerrankin varmaa myyntiä ja postinjakajien ei tarvis valittaa enää, että minä en muka ole sopiva alalle!

      Tilataan Kiinasta halvalla jotain turhan päivästä romua jotka TULLISSA TARKISTETAAN ONKO NE HYVÄ!
      Sen jälkeen aletaan soittelemaan eli myymään niitä tuotteita ja listat menee suoraan sinne missä ne Kiinan tavarat pakataan sekä postitetaan!

      Jos myyn vaikka TARROJA niin Suomi24 voi painaa ne tarrat kyllä kai minä paikkaajia keksin jotka pakkaa tarrat sekä laittaa kuoriin joissa on osoitetarrat niin jakajat voi jakaa!

      Suomalaiset tykkää kuulemma tarroista joissa lukee ns VIIMINEN VOIMASSA OLO PÄIVÄ….

      Inarin kunnassa on hyvä ottaa tämmösiä kokeiluja käyttöön. Yrittäjät voi esim 10 000:en puhelintarran nipun asiakkaille…

      Saa soittaa, mutta nettitarra on luonnollisesti erikseen.
      En ole turhaan ollut edes myyntineuvottelijan työssä opissa. Päivän koulutus, mutta BISNES NAINEN KERÄÄ TYÖKOKEMUKSIA JOILLA PIDETÄÄN SUOMI PYSTYSSÄ JA LÄHETTÄÄN UUTEEN NOUSUUN!

      Epassilla EI VOI MAKSAA edes KUNNANJOHTAJAN puhelintarraa…

      Minä menen tietokoneelle vaihteeksi tekemään TÖITÄ niin saadaan TIETOKONETARROJA myös!

      Voin piirtää vaikka TIKKU-UKKOJA/AKKOJA niihin tarroihin… Akoilla on hameet päällä joten EROTATTE onko ukko vai akka luuri jota käytätte!

      • Anonyymi

        Tällä puolen jokea ei kyllä ihan heti taida puhelimet, netit ja sähköt sammua!

        He jotkaa rikosilmoituksia on TEHTAILLEET ASUU kaikki toisella puolen jokea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä puolen jokea ei kyllä ihan heti taida puhelimet, netit ja sähköt sammua!

        He jotkaa rikosilmoituksia on TEHTAILLEET ASUU kaikki toisella puolen jokea!

        Yhteen väliin oli niin, että jos Sokkarilla oli sähköt poikki niin meiltä katkes myös.

        Sokkarilla oli ollut sähköt poikki niin meillä ei ollut.

        Joko meidät on siirretty eri muuntajaan tai sitte olivat unohtaneet maksaa SOKKARIN SÄHKÖLASKUN…

        Kyllähän tuollainen asia kuuluu kertoa S-marketin asiakkaille jos sähkölasku oli jäänyt erään HUOLIMATTOMUUDEN VUOKSI MAKSAMATTA!

        Ei kukaan välttämättä osaa edes ajatella, että KAUPAN SÄHKÖLASKU ON VOINUT JÄÄDÄ MAKSAMATTA, kun on loma jääty. Siis kyseessä on PERINTÄÄN mennyt SÄHKÖLASKU jonka vuoksi sähköt katkaistaan.


    • Anonyymi

      Häntä pitää pitää housuissa.

    • Anonyymi

      Ala strippariksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pese samalla pimppi raportilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe