Nähdäänkö?

Anonyymi-ap

Haluisin selvittää välit sun kanssa kahden kesken J… Tää on nyt jo jatkunut liian pitkään ja toivoisin, et teet mulle suoran ehdotuksen ;) Viimeksi jäi juttu aika kesken… N—>M

22

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisitko mies kuvailla tätä työympäristöä mahdollisimman yksityiskohtaisesti, kiitos? Rutikuivia taitaa olla toimistorakennukset ym keskimäärin, niin saisimme vähän väriä elämään ja näin

• Anonyymi

Mihin suuntaan menee?

• Anonyymi

Työmotivaatio aloittajalla hukassa. Taitaa olla osaaminen ja työmoraalikin heikoissa kantimissa.Työaikaansa kuluttaa suoli 24 llä mielikuvitus Kai Vatun kanssa. Oisko harhoissa tai psykoosia pukkaa..Jotain todella omituista on ihmisessä joka keskustelee anonyyminä palstalla ihmisen kanssa jonka kanssa voisi puhua oikeasti. Millainen on työn tulos jos täällä aikaa viettää tavoitellen jotain ihmistä. Susiruma tai täystollo kyseessä, tai elämänsä sössinyt lutka., ei kelpaa kellekkään joka hänet tietää.

• Anonyymi

Taitaa mennä navan alapuolelle. Heh heh👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työmotivaatio aloittajalla hukassa. Taitaa olla osaaminen ja työmoraalikin heikoissa kantimissa.Työaikaansa kuluttaa suoli 24 llä mielikuvitus Kai Vatun kanssa. Oisko harhoissa tai psykoosia pukkaa..Jotain todella omituista on ihmisessä joka keskustelee anonyyminä palstalla ihmisen kanssa jonka kanssa voisi puhua oikeasti. Millainen on työn tulos jos täällä aikaa viettää tavoitellen jotain ihmistä. Susiruma tai täystollo kyseessä, tai elämänsä sössinyt lutka., ei kelpaa kellekkään joka hänet tietää.

Työn tulos tänäänkin oikein hyvä, vaikka palstailinkin 😁. On vaan niin ikävä! /Sivusta

• Anonyymi

Se, että olen kohtelias ja huomaavainen, ei tarkoita että olisin sinusta sen syvemmin kiinnostunut. Herätät minussa korkeintaan sellaisia isällisiä tunteita, vaikka et niin kovin nuori olekaan. Lapsellinen ehkä, jos sallit. M-->N

• Anonyymi

Sivusta:
        En ajattele, että olisit sen koommin kiinnostunut, vaan kyllähän me aika hyvin bondataan yhteen. Työskentely kanssasi on hauskaa ja ollaan hyvä tiimi.

• Anonyymi

Provo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta:
        En ajattele, että olisit sen koommin kiinnostunut, vaan kyllähän me aika hyvin bondataan yhteen. Työskentely kanssasi on hauskaa ja ollaan hyvä tiimi.

No oletko ihan kunnossa et ahdistelet työtoveriasi ?
        Etkö ymmärrä vastausta ?

• Anonyymi

kyllä minulle sopii.textaile numerooni, niin vastaan. J

• Anonyymi

Minä haluan puhetta tekstailu ei minulle sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin suuntaan menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä. Jos osaat textata minulle ja numeron tiedätkin, jos olet hän, jota odotan, niin vastaan viestillä tai soitan, kun sinulle sopii.. J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä. Jos osaat textata minulle ja numeron tiedätkin, jos olet hän, jota odotan, niin vastaan viestillä tai soitan, kun sinulle sopii.. J

En saa kirjoittaa sinulle nyt sunnuntaina, tiedät sen 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En saa kirjoittaa sinulle nyt sunnuntaina, tiedät sen 🤷‍♀️

Siis hyi miten kuvottsva ihminen . Työsähköpostillako viestittelette ? Eikö ne ome töitä varten. Mirlenkiinyoista eikö teidän alalla ole vähän tarkempaa tuo työsähköpostin käyttö ? Luulisi olevan.

• Anonyymi

Ei nähdä. Muualla kuin työpaikalla!! Mulla on oma elämä mihin et kuulu. Sinä sen varmaan tiedätkin.

• Anonyymi

Nii siihen se sitte karituikii, en ole mikään vara laastari, enkä tule olemaa.

• Anonyymi

Hyvä, jos olet puolisoni. Kiitos, että kommentoit noin työtoverillesi, Koska me kumpikin tiedänme ja luotamme toisiimme, tunnemme toisemme vahvat ja heikot tai kehittämiskohteet itsessämme. Rakksus ja syvä yhteenkuuluvuus jo ksusn sitten ollut ja tulee olemaan. Kummankaan ei tarvitse sivuille katsoa. ❤️Rskastaen nyyti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, jos olet puolisoni. Kiitos, että kommentoit noin työtoverillesi, Koska me kumpikin tiedänme ja luotamme toisiimme, tunnemme toisemme vahvat ja heikot tai kehittämiskohteet itsessämme. Rakksus ja syvä yhteenkuuluvuus jo ksusn sitten ollut ja tulee olemaan. Kummankaan ei tarvitse sivuille katsoa. ❤️Rskastaen nyyti.

Jatkoa ja mistä eilen puhuimme autossa kauppareissulle mennessä. Muista me kuulutaan yhteen ja uidaan pois yhdessä tästä ahdistuksesta mikä ollut. Kumpikin kuitenkin rakastetaan ❤️toidismme, ja olemme sanoneet koko ajan ettei ulkopuoliset tule millonkaan väliin. Töhän luotan ja uskon. Ja nää meidän asiat ri ole ollut oikeestaan millonkaan huonosti koska rakkaus toisiimme on vahvaa ja kumpikin sitoutunut yhteiseen elämään. Tästä kriisistä selvitään vaatii kummaltakin mutta tällästä ei ole koskaan ennen ollut. Eikä tule. Jatketaan yhteistä matkas anteekdisntaen ja rakastaen myötä/vastamäessä. nyyti❤️Olet Rakas.

• Anonyymi

Ehdotanpa sitten suoraan... Maanantaina kiihkeä pikapano siellä kellarikäytävän WC:ssä? Vaikka kello 10.30?

• Anonyymi

Suoraan…Palstalla 😂
        Olet herrasmies 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan…Palstalla 😂
        Olet herrasmies 😂

Mistä noita hu..lluja oikein tulee??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe