Olen ollut joulukuusta lähtien yksityisellä työnantajalla töissä. Minulla on vakituinen työsuhde. Joulu- ja tammikuun tein 100% työaikaa, maalis-, huhti-, touko- ja kesäkuun tein 50% työaikaa. Heinäkuun 1. päivä taas jatkoin 100%. Kaikki 21 lomapäivää maksetaan nyt syyskuussa, koska työt loppuu, enkä pidä lomiani.
Minkä mukaan loma-ajanpalkka määräytyy kun olen tehnyt sekä 100%, että 50% työaikaa?
Loma-ajanpalkka
2
202
Vastaukset 2
- Anonyymi
Katsos sen alan tessistä, työttömyyskassan sivuille on turha mennä, he eivät neuvottele yhdestäkään työsupimuksesta.
Ainua mitä hyötyä siitä saa, siitäkin leikattiin, siellä on he jotka eivät luota että työsuhde kestää. - Anonyymi
Riippuu alasta, esim. rakennusalalla on 18,5% maksetuista palkoista.
Sisältää kaikki lomarahat lomaltapaluurahat yms.
Rakennusalalla on myös pekkaset jotka ovat 7,7% maksetuista palkoista.
Tuo sisältää myös valtaosan arkipyhäkorvauksista.
Eli ala millä työskentelee rakaisee paljon, ulkopuolinen ei voi alaa tietämättä sanoa miten tuo sinun juttu menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568