Olen aina tykännyt eniten aurinkorantojen muhkeista naisista, joten siksi tykkään eniten myös isoista tisseistä. Liian isoja ei ole mielestäni olemassa, mutta koko tai muoto ei ole tärkeintä, vaan se, miten nainen itsensä ja tissinsä kantaa. Elämä on upeaa, kun ei tarvitse olla Kemijärvellä.
Elämä etelän auringossa
Anonyymi-ap
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
Mä vähän v*uilin Antinegalle niin poistivat viesti!
- Anonyymi
👍🏾
- Anonyymi
Kerran näin todella pulleat purjeet ja siitä seurasi spontaani reaktio.
- Anonyymi
Muija työntyi kasvojen eteen ja käsi alkaa syömään. Kun tunnin söin ja nuolin vielä puhtaaksi niin oli tyytyväinen. Nyt on kupuravittu.
- Anonyymi
Nonnii, son terveen miehen merkki se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254023- 692910
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362759- 1602661
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662584Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562405Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351892
- 501865
- 1291550